Blar i Institutt for samfunnsvitskap på tittel
Viser treff 236-255 av 463
-
Leiar - vil du leie? : om synet på leiing som fag og om ein trivst og opplever at ein lykkast i leiarrolla
(Master thesis, 2008)Føremålet med studien er å få kunnskap om kva som kjenneteiknar dei leiarane som trivst og som opplever at dei lykkast i leiarrolla si. Eg er oppteken av leiarane sitt syn på leiing, og om dei er villege til å utøve brei ... -
Leiarstil sin påverknad på konfliktar i organisasjonar
(Master thesis, 2019)Formålet med mastergradsoppgåva er å kartlegge om det er ein samanheng mellom konfliktnivå i verksemder og kva leiarstil leiarane har. Hovudmålet har vore å finne ut om opplevd leiarstil kan påverke konfliktnivået i ... -
Leiing av teambasert skuleutvikling i den vidaregåande skulen
(Master thesis, 2021)Denne oppgåva handlar om leiing av teambasert skuleutvikling i den vidaregåande skulen. Det profesjonsfaglege samarbeidet i skulen, og skuleleiinga sitt ansvar for å leie samarbeidet, har i dei siste åra stadig blitt ... -
Leiing og læring i barnevernet. Barnevernsleiarar og tilsette sine erfaringar kring leiing og læring i kommunalt barnevern
(Master thesis, 2018)Bakgrunn: Barnevernsarbeid krev høg kompetanse og god innsikt. Kompetansen må vidareutviklast og haldast ved like. Kunnskapen som vert opparbeida innan tenesta handlar ikkje berre om formell utdanning, men også om den ... -
Levande bygdeutvikling : ein studie av Bygdeutviklingsprogrammet i Sogn og Fjordane og prosjektet Levande bygder
(HSF Rapport, Book, 2002)Dette er ein studie av to tiltak som begge er retta inn mot lokalsamfunnsutvikling og næringsutvikling i Sogn og Fjordane. Erfaringane syner at Bygdeutviklingsprogrammet i stor grad er retta inn mot nærmiljøtiltak og ... -
Levegg eller vindmølle?
(Master thesis, 2020)Denne masteroppgaven handler om skolen som lærende organisasjon og om skoleleders ansvar og rolle i utvikling av det profesjonelle fellesskapet. Jeg har valgt å se nærmere på begrepet mentale modeller og hvordan skoleleder ... -
Like, men ulike : ein studie av informasjonsflyt frå sjukeheim til sjukehus
(Master thesis, 2010)Dette er ein komparativ casestudiet av samordning mellom kommune- og spesialisthelsetenesta når den eldre sjukeheimspasienten blir lagt inn på sjukehus. Seks sjukepleiarar frå to sjukeheimar og tre frå eitt sjukehus er ... -
Likeverdig svangerskapsomsorg- også til samiske kvinner? : En kvalitativ studie om svangerskapsomsorg til samiske kvinner gjennom jordmors øyne
(Master thesis, 2024)Bakgrunn: De norske myndigheter er forpliktet gjennom folkeretten og nasjonale lover å tilby likeverdige helsetjenester til den samiske befolkning, og det samiske perspektivet skal ivaretas i nasjonale planer, strategier ... -
Lille speil på veggen der.... : ein analyse av identiteten på to vidaregåande skular i Sogn og Fjordane
(Master thesis, 2008)Oppgåva er eit avsluttande arbeidskrav på Masterstudiet i organisasjon og leiing ved høgskulen i Sogn og Fjordane. I følgje studieplanen har masteroppgåva desse læringsmåla: - bruke vitskaplege metodar på ei bruksretta ... -
Lokal iverksetting av nytt læreplanverk i montessoriskoler og offentlige skoler – en komparativ casestudie
(Master thesis, 2024)Temaet for denne studien er skolelederes iverksetting av nytt læreplanverk, som ble tatt i bruk høsten 2020, i offentlig skole og i montessoriskolen. Skoleledere har ansvar for å implementere den nye læreplanen og sikre ... -
Lokal næringspolitikk i Norge : mellom government og governance
(Peer reviewed; Journal article, 2000) -
Lokale frivillige: mer nyttige enn sentrale profesjonelle?
(Peer reviewed; Journal article, 2020)Samvirke er et kjernebegrep i beredskapsarbeidet og redningstjenesten i Norge. Vår hypotese er at grunnlaget for samvirke mellom offentlige og frivillige ressurser i beredskapsarbeid og krisehåndtering blir skapt lokalt, ... -
Lokale utviklingsnettverk : ein komparativ analyse av næringsutvikling i åtte kommunar
(HSF Rapport, Doctoral thesis, 2000) -
Lokale utviklingsnettverk : ein komparativ analyse av næringsutvikling i åtte kommunar
(HSF Rapport, Doctoral thesis, 2000) -
Lokalt handlingsrom som skoleleder: En jungel av muligheter?
(Master thesis, 2014)Den enkelte kommune har i dag stor frihet til å bestemme hvordan man skal organisere seg. På samme tid sender staten tydelige styringssignal både til skoleeiere og skoleledere i forhold til innhold og tiltak som må ... -
“Lærende lærere?”: Om grunnskolen i Bergen som lærende organisasjon
(Master thesis, 2014)Det er et uttalt mål at skolene skal etterleve «prinsippene» for lærende organisasjoner. Dette handler blant annet om at kunnskap internt på skolene skal deles, evalueres og endres i fellesskap, og at skolene har en ... -
Lærende sykehusavdelinger? Hva gjør avdelingsledere for å skape et miljø for læring i sykehusavdelingen?
(Master thesis, 2006)Lærende sykehusavdelinger? ” Hva gjør avdelingsledere for å skape et miljø for læring i sykehusavdelingen?” Studien har som formål å kartlegge hvordan sykepleieledere jobber for å fremme kunnskap og læring i sykehusavdelingen. ... -
Lærere som lærer: en studie av kunnskapsutvikling og profesjonsfellesskap
(Master thesis, 2021)Lærere som lærer – en studie av kunnskapsutvikling og profesjonsfellesskap – er en kvalitativ studie med formål å undersøke lærers tolkning av kunnskapsutvikling og profesjonsfellesskap, samt vilkårene for disse på egen ... -
Lærerens møte med elevene og selvregulert læring på ungdomstrinnet.
(Norsk pedagogisk tidsskrift, Journal article, 2011-01)Målet med undersøkelsen var å undersøke hvordan elevenes erfarte støtte fra lærere og medelever er relatert til eget initiativ for skolearbeid. Dataene var fra et nasjonalt representativt utvalg 13-årige elever (n = 1591) ...