Browsing Institutt for samfunnsvitskap by Title
Now showing items 453-464 of 464
-
Youth Employment Mobility – experiencing (un)certainties in Europe
(Peer reviewed; Journal article, 2019)Youth’s international mobility has become a hot spot of public interest, political debate and the scientific research over the last 20 years. Many positive aspects are attributed to youth mobility, that it opens for ... -
Youth Experiences of and Views on Un-locked Coercive Placement in Residential Child Care
(Peer reviewed; Journal article, 2020)This article explores Norwegian youth experiences of and views on coercive placement in un-locked residential child care institutions. Inspired by Antonovsky’s salutogenic theory, the article discusses factors that make ... -
Å bli ein som jobbar. Ein tematisk analyse av studentperspektiv på obligatorisk praksis i sosiologi ved Høgskulen på Vestlandet (HVL)
(Peer reviewed; Journal article, 2022)Forventningar om framtidige kompetansebehov legg føringar for tettare samarbeid mellom høgare utdanningsinstitusjonar og arbeids- og samfunnsliv. Som ein del av denne utviklinga har fleire utdanningsinstitusjonar introdusert ... -
Å bli sett pris på : ein studie av resultatløn som motivasjonsfaktor for lærarar i grunnskulen
(Master thesis, 2008)Ein studie av resultatløn som motivasjonsfaktor for lærarar i grunnskulen Føremålet med denne studien har vore å undersøkja kva verknader resultatløn kan ha som motivasjonsfaktor for lærarar i grunnskulen. Gjennom ein ... -
Å byggje eit fellesskap – ei masteroppgåve om utvikling av organisasjonskultur i ein samanslått organisasjon
(Master thesis, 2023)Føremålet med denne masteroppgåva er å undersøke korleis leiarar føreheld seg til organisasjonskultur i ein samanslåingsprosess, med utgangspunkt i ein samanslåingsprosess mellom to fylkeskommunar. Vidare vert det undersøkt ... -
Å lede lærernes læring
(Master thesis, 2018)Formålet med studien er å undersøke hvordan ledere ved en videregående skole forstår og praktiserer pedagogisk ledelse, og hvilke erfaringer ledere og lærere har med dette. Undersøkelsen er gjennomført med kvalitativ metode, ... -
Å lede til trivsel: Om lærernes opplevelse av trivsel med den nye ledelsesmodellen i Bergen kommune
(Master thesis, 2014)En undersøkelse om lærernes opplevelse av trivsel med den nye ledelsesmodellen i Bergen kommune. Undersøkelsen er gjennomført blant lærere i bergenskolen om deres opplevelse av trivsel etter innføringen av den nye ... -
Å leie med ei open dør: Å vera leiar i hovudet og sjukepleiar i hjarta
(Master thesis, 2014)Dei siste ti åra har ein hatt ei utvikling i kommunal sektor kor ein har sett ein auke i brukarar og det blir utført meir avansert pleie i kommunane enn tidlegare. Dette fører til at avdelingssjukepleiaren har fått fleire ... -
Å reprodusere usynlige prinsesser : En empirisk diskusjon om mangelen av kvinner i norske nyhetsmedier
(Bachelor thesis, 2018) -
Å sette ord på en læreplanreform: En analyse av diskursene i et lærerteam som er i gang med å gjøre fagfornyelsen om til praksis
(Master thesis, 2021)Studien handler om implementering av reformer i skolen. Utgangspunktet er utdanningsreformen Fagfornyelsen, som trådte i kraft høsten 2020. Det er brukt diskursanalytisk undersøkelsesmetode. Formålet er å finne hva diskursene ... -
Å vere barnevernleiar, – det veit eg kva er! : leiaroppgåver og utfordringar i det kommunale barnevernet : ei kvalitativ undersøkjing
(Master thesis, 2011)To be a leader of the Child Protection Services Functions and challenges concerning Leadership of the Child Protection Services in Norway A qualitative reasearch -
Åsane – fra jordbruksland til drabantby
(Bachelor thesis, 2017)This thesis is about Åsane’s development from an agricultural land to a city suburb. Åsane is a district with approximately 40 000 inhabitants located north in Bergen municipality. Åsane was an independent municipality ...