Browsing Institutt for samfunnsvitskap by Title
Now showing items 441-460 of 464
-
«Verdibevissthet, autonomi, ambisiøsitet» En studie om kommunale flyktningtjenester sine erfaringer med bosetting av ukrainske flyktninger
(Master thesis, 2024)Den 24. februar 2022 ble Ukraina angrepet av Russland og svært mange ukrainere ble drevet på flukt. Regjeringen vedtok tidlig å innvilge kollektiv beskyttelse for alle ukrainere som kom til Norge. Kollektiv beskyttelse er ... -
Verktøy for praktiske mataktiviteter ute i naturen
(Høgskolen i Bergen. Skriftserien. Rapport, Report, 2008) -
Videoblogs as "Collective Documentary"
(Working paper, 2004)Blogging has been a textual activity, but text is only one aspects of the diverse skills which are needed in order to understand and manage different aspects of modern communication. Broadband connections are likely to ... -
Videolegen som institusjonell entreprenør
(Chapter, 2020)Samtidig som fastlegeordningen i Norge har fått tiltakende kapasitetsproblem, har det vokst fram private helsetjenesteaktører som tilbyr allmennlegetjenester på video. I artikkelen ser vi på det heldigitale selskapet KRY, ... -
Virkningsfulle skrivebordinstallasjoner på museum
(Lecture, 2019)I dette innlegget presenteres noen foreløpige refleksjoner fra arbeidet med min avhandling i museologi. Jeg arbeider med forfattermuseum og jeg er interessert i hvordan de stiller ut litteratur og hvilke utstillingspraksiser ... -
Vurdering av rusprogrammer i skolen
(Forebyggende innsatser i skolen. Rapport, Chapter, 2006)Rapporten har til hensikt å gi skoleeiere, skoleledere og lærere et godt grunnlag for å drive forebyggende arbeid i skolehverdagen. Mye av den proaktive og reaktive pedagogiske praksisen i norsk skole bygger på subjektive ... -
Vurdering for læring og læraren sin vurderingspraksis: Ein kvantitativ studie blant lærarar i vidaregåande skule i Sogn og Fjordane
(Master thesis, 2015)Utgangspunktet for oppgåva var å evaluere fylkeskommunen si satsing på vurdering for læring, noko som har vore gjennomført ved alle dei vidaregåande skulane i fylket, som ein del av den store nasjonale satsinga. ... -
Vurderingar : kvalifisering til verdfull samfunnsvitskap
(Doctoral thesis, 2003) -
What Might Be Required for Inspections to Be Considered Fair?
(Peer reviewed; Journal article, 2022)Tama et al offer us an interesting analysis of a piloted regulatory reform that introduced a Joint Health Inspections (JHIs) system in three Kenyan counties. The study highlights key factors facilitating or hindering the ... -
When do I get to say we?
(Peer reviewed; Journal article, 2014) -
When travelling ideas meet local contexts: Norwegian teachers trying out 'lesson study'
(Peer reviewed; Journal article, 2017)This article reports on a study of a small sample of Norwegian teachers trying out the Lesson Study idea that aimed to explore what happens when globally travelling reform ideas are enacted in local contexts. -
Youth Employment Mobility – experiencing (un)certainties in Europe
(Peer reviewed; Journal article, 2019)Youth’s international mobility has become a hot spot of public interest, political debate and the scientific research over the last 20 years. Many positive aspects are attributed to youth mobility, that it opens for ... -
Youth Experiences of and Views on Un-locked Coercive Placement in Residential Child Care
(Peer reviewed; Journal article, 2020)This article explores Norwegian youth experiences of and views on coercive placement in un-locked residential child care institutions. Inspired by Antonovsky’s salutogenic theory, the article discusses factors that make ... -
Å bli ein som jobbar. Ein tematisk analyse av studentperspektiv på obligatorisk praksis i sosiologi ved Høgskulen på Vestlandet (HVL)
(Peer reviewed; Journal article, 2022)Forventningar om framtidige kompetansebehov legg føringar for tettare samarbeid mellom høgare utdanningsinstitusjonar og arbeids- og samfunnsliv. Som ein del av denne utviklinga har fleire utdanningsinstitusjonar introdusert ... -
Å bli sett pris på : ein studie av resultatløn som motivasjonsfaktor for lærarar i grunnskulen
(Master thesis, 2008)Ein studie av resultatløn som motivasjonsfaktor for lærarar i grunnskulen Føremålet med denne studien har vore å undersøkja kva verknader resultatløn kan ha som motivasjonsfaktor for lærarar i grunnskulen. Gjennom ein ... -
Å byggje eit fellesskap – ei masteroppgåve om utvikling av organisasjonskultur i ein samanslått organisasjon
(Master thesis, 2023)Føremålet med denne masteroppgåva er å undersøke korleis leiarar føreheld seg til organisasjonskultur i ein samanslåingsprosess, med utgangspunkt i ein samanslåingsprosess mellom to fylkeskommunar. Vidare vert det undersøkt ... -
Å lede lærernes læring
(Master thesis, 2018)Formålet med studien er å undersøke hvordan ledere ved en videregående skole forstår og praktiserer pedagogisk ledelse, og hvilke erfaringer ledere og lærere har med dette. Undersøkelsen er gjennomført med kvalitativ metode, ... -
Å lede til trivsel: Om lærernes opplevelse av trivsel med den nye ledelsesmodellen i Bergen kommune
(Master thesis, 2014)En undersøkelse om lærernes opplevelse av trivsel med den nye ledelsesmodellen i Bergen kommune. Undersøkelsen er gjennomført blant lærere i bergenskolen om deres opplevelse av trivsel etter innføringen av den nye ... -
Å leie med ei open dør: Å vera leiar i hovudet og sjukepleiar i hjarta
(Master thesis, 2014)Dei siste ti åra har ein hatt ei utvikling i kommunal sektor kor ein har sett ein auke i brukarar og det blir utført meir avansert pleie i kommunane enn tidlegare. Dette fører til at avdelingssjukepleiaren har fått fleire ...