Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag
Recent Submissions
-
«Vi er ingen selskapsdamer»: Førstelinjeansattes legitimering av nedprioritering av omsorg i hjemmetjenestene
(Peer reviewed; Journal article, 2024)Bakgrunn: De siste årene har det vært økt oppmerksomhet på å få kontroll på ressursbruken i de kommunale helse- ogomsorgstjenestene. I artikkelen presenterer vi en etnografisk studie av prioritering i praksis – med søkelys ... -
Norwegian pre-service teachers’ understanding of reflective rehearsals and democratic citizenship education: opportunities and challenges
(Peer reviewed; Journal article, 2024)Implementing democratic citizenship across disciplines in education requires careful consideration of how pre-service teachers are prepared to translate this concept into classroom practice. This study investigates Norwegian ... -
The Trumpization of the Grand Old Party
(Peer reviewed; Journal article, 2024)Background: The purposes of this article are to (1) detail the extent to which the Republican Party personalized in the period from Donald Trump's first becoming a presidential candidate through 2022 and the process by ... -
Personalization and de-institutionalization: Ourcommon conceptual framework
(Peer reviewed; Journal article, 2024) -
Reformering av barnehagelærarutdanninga – mellom nasjonale standardar og institusjonell fridom
(Doctoral thesis, 2024)Temaet for denne avhandlinga er styring og reformering av høgare utdanning. Temaet blir utforska gjennom caset barnehagelærarutdanningsreforma i 2012. Målet med denne studien har vore å sjå nærare på reformeringa av norsk ... -
Professional Development Among Preschool Teachers: Meta-Conversations About Peer Counseling
(Peer reviewed; Journal article, 2024)This article aims to analyze discourse about professional development in preschool, represented by knowledge movements in meta-conversations about peer counseling. Empirically, this article presents a case study based on ... -
Making vulnerable groups able to connect socially and digitally— opportunities and pitfalls
(Peer reviewed; Journal article, 2024)This article addresses digital and social inclusion of adults with potential low digital skills. The article presents a case study of how digital learning activities (DLAs) as a service to refugees, immigrants, senior ... -
I want to play a game: Examining sex differences in the effects of pathological gaming, academic self-efficacy, and academic initiative on academic performance in adolescence
(Peer reviewed; Journal article, 2024)Although research has investigated the association between pathological gaming and academic performance in adolescence, the complexity of the relationship has not been thoroughly examined. This short longitudinal study ... -
Skulen som arena for fremmande og førebyggande psykisk helsearbeid
(Master thesis, 2024)Denne studien tek for seg psykisk helsefremmande og førebyggande arbeid i skulen, der føremålet med forskinga er å undersøke styresmaktene sitt arbeid med dette. Dette føremålet har ført til følgjande problemstilling: «Korleis ... -
Barrierer og broer: En studie av læreres perspektiver på inkluderende praksis i kroppsøving for elever med fysiske funksjonsnedsettelser
(Master thesis, 2024)Denne masteroppgaven tar for seg problemstillingen: «Hvordan opplever kroppsøvingslærere utfordringer og muligheter ved inkludering av elever med fysiske funksjonsnedsettelser i den ordinære kroppsøvingsundervisningen?» ... -
Innføringen av Folkehelse og livsmestring som tverrfaglig tema på ungdomsskolen: Erfaringer fra lærere
(Master thesis, 2024)Denne studien setter søkelys på læreres erfaringer med undervisning i folkehelse og livsmestring, som er et av de tre nye tverrfaglige temaene introdusert i Kunnskapsløftet 2020. Disse temaene er ment å være innført i ... -
Tverrprofesjonelt samarbeid mellom lærarar og PP-tenesta i arbeid mot ein inkluderande praksis
(Master thesis, 2024)I denne masterstudien har me undersøkt korleis lærarane og PP-tenesta samarbeider for å oppnå ein betre inkluderande praksis. Dette er eit viktig tema fordi alle elevar skal føle seg sett og inkludert i skulen. Skulane ... -
Alternativ opplæringsarena og inkludering
(Master thesis, 2024)Denne studia omhandlar korleis dei vaksne ved ein alternativ opplæringsarena legg til rette for å fremje inkludering blant elevane. Studia er bygd opp som ei case studie, som tek utgangspunkt i ein utvald alternativ ... -
Samarbeid og relasjonar: koordinatorar sitt perspektiv på handtering av ufrivillig skulefråvær
(Master thesis, 2024)Formålet med denne studien har vore å få ei djupare forståing av kva ufrivillig skulefråvær er og korleis skulen kan tilpasse seg elevar med ufrivillig skulefråvær i samarbeid med andre instansar. Dette har vorte forsøkt ... -
Utfordringar med lesing og skriving på småtrinnet: ein studie av korleis lærarar og PPT praktiserer tidleg innsats
(Master thesis, 2024)Fleire studiar viser behovet for betre og meir kunnskap om det førebyggande arbeidet kring lese- og skrivevanskar. Tidleg innsats er eit grunnleggjande prinsipp i opplæringa og inneber eit godt og tilpassa pedagogisk ... -
Tilrettelegging for elevar som strevar med lesing i begynnaropplæringa
(Master thesis, 2024)Bakgrunn og hensikt: Temaet lesevanskar er eit stadig relevant tema som eg kjem til å møte på i min arbeidskarriere som lærar. Det er viktig å ha kunnskap om korleis ein kan oppdage lesevanskar og kva ein kan gjera for ... -
Inkluderende kroppsøvingsundervisning i møte med elever som strever med selvregulering
(Master thesis, 2024)Inkludering er noe som stadig får større fokus i samfunnet vårt. Formålet med dette studiet er å trekke frem kroppsøvingslærere og deres erfaringer med tilrettelegging og inkludering i forhold til elever som har ... -
Somali immigrant women's knowledge of and experiences with folic acid supplement use before and during pregnancy: A qualitative study from Norway
(Peer reviewed; Journal article, 2024)Introduction Health authorities in many countries recommend that women should take folic acid supplements before and during pregnancy to prevent having babies with neural tube defects. Somali immigrant women in Norway use ... -
Lek i småskolens matematikkverden: En kartlegging i bruk av lek i matematikkundervisning i småskolen.
(Master thesis, 2024)Lek er et fenomen de aller fleste av oss er kjente med, og regnes som noe som hører barndommen til. I denne studien vil leken være satt i ulike undervisningssituasjoner, der det undersøkes hvilke elementer leken kan bidra ... -
Dyreassisterte intervensjoner - en litteraturstudie om lesehund på skolen
(Master thesis, 2024)Denne masteroppgaven omhandler dyreassisterte intervensjoner, hvor den ser på hvordan bruk av lesehund på skolen kan påvirke lesetreningen hos elever på barneskolen. Oppgaven er strukturert som en litteraturstudie, hvor ...