Blar i Institutt for kunstfag på tittel
Viser treff 41-60 av 263
-
‘Don’t We Have a Storyline?’ Negotiating Devising Strategy in a Nordic-Baltic Teacher Education Programme’s Artistic Production
(Journal article; Peer reviewed, 2016)This article investigates the process of devising strategy in an intercultural Baltic-Nordic setting. Sixty teacher education participants collaborated on an interdisciplinary artistic production based on Norwegian folk ... -
Drama som uttrykk for djup læring
(Master thesis, 2021)I denne masteroppgåva vert det undersøkt på kva måte drama som læringsform kan bidra til djup læring og som vurderingsverkty i grunnskulen. Gjennom aksjonsforsking er det utvikla og gjennomført eit langstrakt dramaforlaup ... -
"Du kan jo ikkje lære å spikke noe uten å faktisk gjøre det"- Inger 15 år. En studie om erfaringslæring
(Master thesis, 2016-08-12)Bakgrunnen for denne masteroppgaven har vært ungdomsskoleelevens utvikling av kyndighet i en konkret læringssituasjon. Med fokus på erfaringslæring i lys av den sosiokulturelle teorien har jeg jobbet ut i fra følgende ... -
Editorial: Futures of Design Education
(Chapter, 2022)The chairs' introductory editorial for the theme track 'Futures of Design Education'. -
Educating Music Teachers for the Future: The Crafts of Change
(Chapter; Peer reviewed, 2021)In light of current global educational reforms and neoliberal discourses, it is timely to ask about the future direction of music education. This chapter discusses the concept of “crafts” in relation to music teacher ... -
«Eg må stoppe maskina for å sjå korleis det eigentleg ser ut» - eit aksjonsforskingsopplegg som undersøkjer korleis ein estetisk læreprosess som tredreiing kan bidra til meiningsskaping for fire elevar i ungdomsskulen.
(Master thesis, 2022)Det kan vere nærast meditativt å stå med dreiejernet i handa og kjenne jernet forme eit treemne til ei dreid form. Sagflis som legg seg som eit tjukt lag over golvet, lukta av treet og praktisk trearbeid. Resultatet blir ... -
Ei praksisleia undersøking av bluesrockbandet «Tubesnakes» sin komponerings- og produksjonspraksis
(Master thesis, 2022)Eit praksisleia forskingsprosjekt er gjennomført, med basis i metodar som er brukt i komponering og produksjonspraksis til bluesrockbandet «Tubesnakes». Forfattaren av dette forskingsprosjektet er vokalist, gitarist og ... -
Ein teikneserieverkstad: Eit aksjonsforskingsopplegg på 7. trinn med vekt på å kommunisere ein bodskap og utvikle eit visuelt blikk
(Master thesis, 2021)Denne masteroppgåva handlar om teiknedidaktikk i begynnaropplæringa. Gjennom studien har eg studert korleis eg kan bidra til nye perspektiv på teiknedidaktikken gjennom teikneseriemediet på sjuande trinn. Problemstillinga ... -
Eit studie av flyt i teikning
(Master thesis, 2023)I dette kunstfagdidaktiske FoU-arbeidet har eg undersøkt fenomenet flyt i teikning i lys av forskingsspørsmålet: - Kva karakteriserer, og korleis kjenneteiknast flyt i samband med teikning? Ved hjelp av ein kvalitativ metode ... -
Elever sin teikneglede og meistring i arbeid med observasjonsteikning på 5.trinn
(Master thesis, 2023)Tema for denne masteroppgåva er observasjonsteikning i undervisninga, og korleis elevar på 5.trinn opplever teikneglede og meistring i arbeid med observasjonsteikning. Dette er undersøkt gjennom eit kvalitativt kasusstudie ... -
Elevutstillingen: Fremmende eller hemmende faktor i kreative prosesser?
(Master thesis, 2016-08-12)Utstilling som presentasjonsmetode etter fullført prosess og produkt, benyttes i stor utstrekning i de estetiske fagene i skolen. Derfor syntes det interessant å se nærmere på ulike mulige faktorer som kan påvirke elevenes ... -
Embodied eco-embroidery - creative craftsmanship in sustainable STEAM-education
(Peer reviewed; Journal article, 2023)The UN Sustainable Development Goal 4 (SDG4) addresses equal access to quality education, focusing on literacy, numeracy and the science-field STEM subjects (Science, Technology, Engineering, Mathematics), - seemingly ... -
Embodied eco-embroidery Creative craftsmanship in sustainable STEAM-education
(Peer reviewed; Journal article, 2023)The UN Sustainable Development Goal 4 (SDG4) addresses equal access to quality education, focusing on literacy, numeracy and the field of science throughSTEMsubjects (Science, Technology, Engineering, Mathematics) –seemingly ... -
En barnehagelærers utvikling fra musikalsk utrygghet til musikalsk trygghet – en fenomenologisk og narrativ studie
(Master thesis, 2019)I denne studien ønsker jeg å beskrive en barnehagelærers utvikling fra det å være musikalsk utrygg til å bli musikalsk trygg gjennom å formidle flere fortellinger fra en barnehagelærer, men også gjennom observasjon, mine ... -
En fargerik skolehverdag: Et ønske om å fremme elevers kreativitet i grunnskolen
(Bachelor thesis, 2022) -
En kort rapport om det flerfaglige kunstformidlingsprosjektet Skapningar frå djupet
(Research report, 2017) -
En kvalitativ studie om stoffrester og materialutnyttelse i faget kunst- og håndverk.
(Master thesis, 2022)Denne masteroppgaven er skrevet med hensikt å belyse mulighetene som ligger i å arbeide med stoffrester som materiale. Studien er todelt og tar for seg en skoleundersøkelse og en praktisk undersøkelse. Skoleundersøkelsen ... -
En tegnende lærer
(Chapter, 2023)Developing drawing skills in school is presented as fundamental under the core element visual communication in the curriculum LK20 in art and crafts. This article examines and discusses how LK20’s portray drawing, and ... -
Et møte mellom elever fra den videregående skolen og samtidskunst: Kunstmuseet som læringsarena
(Master thesis, 2019)I Norden har man i løpet av de siste årene sett en økt interesse, både i museumsverden og kulturpolitisk, for feltet kunstpedagogikk. Denne interessen viser at det er størst fokus på undervisning i museet som er rettet mot ... -
Experiencing (from) the inside – Mediated perspectives in kindergartens
(Peer reviewed; Journal article, 2021)This paper presents a case study of preservice kindergarten teachers’ use of new form of digital imagery. The paper introduces spherical cameras and digital microscopes and discusses their affordances when introduced in ...