Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking: Nye registreringer
Viser treff 281-300 av 704
-
Education embedded in sustainable development – English teachers’ experiences of pitfalls and opportunities
(Master thesis, 2022)Education is acknowledged as the most effective way to change social behaviour and reduce negative impacts on the planet. The Core curriculum in Norway states that pupils shall learn to think critically and act ethically ... -
Samarbeidsprøver i matematikkfaget
(Master thesis, 2022)Samarbeidsprøver i matematikkfaget, er en kvalitativ studie av hvordan et utvalg ungdomsskoleelever opplever samarbeidsprøver i matematikkfaget. For å undersøke dette, ble ni ungdomsskoleelever intervjuet i etterkant av ... -
Adapted education for gifted students: a qualitative study of teachers’ experiences, opinions and perceptions
(Master thesis, 2022)This research project explores English teachers from 5th to 10th grade’s experiences with and approaches to adapted education for the group gifted students. The research questions were: 1. Do teachers adapt their education ... -
A review of research on teaching of computer programming in primary school mathematics: moving towards sustainable classroom action
(Peer reviewed; Journal article, 2022)This review article focuses on the teaching of computer programming in primary school mathematics, as reported by 37 empirical studies. Our findings show that a variety of research methods are used, which often combine ... -
Gestures, systemic functional linguistics and mathematics education
(Peer reviewed; Journal article, 2022)Gestures have been shown to reflect speakers’ embodied thinking about mathematical concepts and play a role in conveying understandings in teaching/learning interactions. However little research has been done to consider ... -
I kva grad kan ein kort intervensjon med problemløysande undervisning påverke (mis)oppfatningar ungdomsskuleelevar har til matematikk? - Ein intervensjonsstudie med problemløysande aktivitetar
(Master thesis, 2022)Føremålet med denne studien var å undersøke ungdomsskuleelevar sine (mis)oppfatningar knytt til matematikk og forske på om desse oppfatningane går an å påverke. Problemløysing har ei sentral rolle i elevar si læring av ... -
Hovudmålsbyte blant lærarstudentar ved HVL
(Master thesis, 2022)Føremålet med masteroppgåva har vore å undersøke kvifor lærarstudentar vel å byte hovudmål frå nynorsk til bokmål. I tillegg ser oppgåva på kva som er grunnane til bytet og korleis bytet skjer. Eg har undersøkt studien si ... -
Fysisk aktiv læring og livsmestring i matematikkfaget
(Master thesis, 2022)Formålet med denne studien er å få innsikt i læreres opplevelser av fysisk aktiv læring og livsmestring i matematikkfaget. Et kvalitativt design har blitt brukt i form av semistrukturerte intervju. Informantene i studien ... -
Bruk av konkretiseringsmateriell for å hjelpa elevar med matematikkvanskar
(Master thesis, 2022)Føremålet med studien er å undersøkja kva erfaringar lærarar har med bruk av konkretiseringsmateriell for å leggja til rette for elevar med matematikkvanskar på ungdomsskulen i ordinær undervisning. Dette vart undersøkt ... -
Matematikklæremidlers vektlegging av dybdelæring
(Master thesis, 2022)Denne studien undersøker hvordan nye læremidler i matematikk har vektlagt ulike deler av dybdelæring. Derfor ble følgende problemstilling stilt: Hvordan vektlegger nye matematikklæremidler dybdelæring? For å svare på ... -
Ord- og omgrepsinnlæring med parallellspråkleg litteratur
(Master thesis, 2022)Det overordna tema for denne mastergradsavhandlinga er fleirspråklegheit som ein ressurs i undervisning av fleirspråklege elevar. Formålet er derfor å undersøkje parallellspråkleg litteratur sin betyding for ord- og ... -
Bruk av programmering i matematikkfaget på mellomtrinnet En kvalitativ studie av læreres tilrettelegging og erfaringer med ressurser fra Super:bit.
(Master thesis, 2022)Etter den nye læreplanen (LK20) ble iverksatt høsten 2020 skal programmering ha fått en sentral del i matematikkfaget. Programmering som verktøy for å lære matematikk har blitt diskutert i flere kanaler og vi så på dette ... -
Nettbrett som verktøy i den første lese- og skriveopplæringen for elever med hørselshemming
(Master thesis, 2022)Formålet med denne masteroppgaven er å undersøke hvilke erfaringer et utvalg lærere har med nettbrett som verktøy i den første lese- og skriveopplæring for elever med hørselshemming. Alle barn, uavhengig av funksjonsnivå, ... -
«Hvor smart er Smart Øving?» - Hvordan blir elevers motivasjon påvirket i bruk av et adaptivt digitalt oppgavesystem i matematikk?
(Master thesis, 2022)Denne studien har brukt en kvantitativ spørreundersøkelse til å undersøke hvordan elever blir motivert av det adaptive oppgavesystemet Smart Øving. Elever føler seg i stor grad kompetente i arbeid med Smart Øving, og de ... -
Ubehagskompasset – et verktøy for navigering i elevers antiundertrykkende arbeid med egne holdninger
(Master thesis, 2022)Denne masteroppgaven undersøker hvordan ubehag kan brukes som et konstruktivt middel for antiundertrykkende holdningsarbeid. For å få innsikt i det antiundertrykkende arbeidet med egne holdninger som elevene gjorde, er ... -
Læringsfremmende vurderingspraksis i et matematikklasserom på ungdomsskolen
(Master thesis, 2022)Ifølge forskning er formativ vurdering hensiktsmessig for elevenes læring. Læringsfremmende vurdering er lovfestet i skolens vurderingsforskrift. Formålet med denne studien er å få innsikt i vurderingspraksisen i matematikkfaget ... -
Language Test Activism
(Peer reviewed; Journal article, 2022)During the past decades, migration policies in Western societies have grown stricter by the day. As part of this retrenchment, migrants are required to pass language tests to gain access to human and democratic rights such ... -
Lærarar i møte med elevar i matematikkvanskar
(Master thesis, 2022)Dette er ei samskrivingsoppgåve som kombinerer faga spesialpedagogikk og matematikk. Hovudfokuset i oppgåva har vore korleis lærarar arbeider med elevar i matematikkvanskar, og tiltak dei gjer for å hjelpa elevane. Føremålet ... -
Tilpassa opplæring for elevar i matematikkvanskar
(Master thesis, 2022)Forskingsfeltet om matematikkvanskar er lite samanlikna med lese- og skrivevanskar. Likevel reknar ein at det er nesten like mange som slit med matematikk som med lesing. Føremålet med denne masteroppgåva er å undersøke ...