Blar i Institutt for kunstfag på tittel
Viser treff 39-58 av 290
-
Digital kompetanse i arbeid med språk og estetiske fag i barnehagen: Dei vaksne sitt perspektiv
(Report, 2019)Prosjektet “Utvikling av berekraftige praksisar for digital teknologibruk innan språk og estetiske fag i barnehagen” (2017- 2020) forkorta til DigiSus1, er eit kompetanseutviklingsprosjekt som er finansiert av Norges ... -
Digital komponering i et postfenomenologisk perspektiv
(Master thesis, 2023)I denne oppgaven utforsker jeg hvordan teknologi kan påvirke hvordan mennesker komponerer musikk. Jeg ser på postfenomenologiens perspektiver på at mennesket “skapes gjennom teknologi” og overfører disse perspektivene til ... -
Digital Nature Representation: Ecocritical Perspectives on the Children’s App Kubbe Makes Shadow Theatre
(Journal article; Peer reviewed, 2019)Combining two topics in modern children’s literature, that of new forms of representation afforded by digital media and that of ecocriticism, this article applies an ecocritical perspective to the reading of a narrative ... -
Digital teknologi i musikkundervisning: En kvalitativ studie av tre ungdomsskolelæreres opplevelse av digital teknologi i musikkundervis-ningen
(Master thesis, 2022)Den teknologiske utviklingen har resultert i at vi har fått en økende digitalisering av skolehverdagen. Det nye læreplanverket gjenspeiler dette økte fokuset i musikkfagets beskrivelser av grunnleggende ferdigheter, ... -
Digitale verktøy i kunst og håndverk: En autoetnografisk utforskning av laserkutteren som verktøy til å lage tresnitt
(Master thesis, 2023)Denne masteroppgaven handler om bruken av digitalt verktøy i tresnittproduksjon. Gjennom studien har jeg med en autoetnografisk tilnærming forsket på bruken av laserkutter til å lage tresnitt. Problemstilling og ... -
Does this work [of art] invite me into [intersubjective] dialogue? Discussing relational aesthetics in music education
(Journal article; Peer reviewed, 2018)Some artistic and educational practices in music have yet to be defined within the dichotomy of referential and autonomy aesthetics. However, there has been an ongoing shift towards more interactive, social and relationally ... -
‘Don’t We Have a Storyline?’ Negotiating Devising Strategy in a Nordic-Baltic Teacher Education Programme’s Artistic Production
(Journal article; Peer reviewed, 2016)This article investigates the process of devising strategy in an intercultural Baltic-Nordic setting. Sixty teacher education participants collaborated on an interdisciplinary artistic production based on Norwegian folk ... -
Drama som uttrykk for djup læring
(Master thesis, 2021)I denne masteroppgåva vert det undersøkt på kva måte drama som læringsform kan bidra til djup læring og som vurderingsverkty i grunnskulen. Gjennom aksjonsforsking er det utvikla og gjennomført eit langstrakt dramaforlaup ... -
"Du kan jo ikkje lære å spikke noe uten å faktisk gjøre det"- Inger 15 år. En studie om erfaringslæring
(Master thesis, 2016-08-12)Bakgrunnen for denne masteroppgaven har vært ungdomsskoleelevens utvikling av kyndighet i en konkret læringssituasjon. Med fokus på erfaringslæring i lys av den sosiokulturelle teorien har jeg jobbet ut i fra følgende ... -
Editorial: Futures of Design Education
(Chapter, 2022)The chairs' introductory editorial for the theme track 'Futures of Design Education'. -
Educating Music Teachers for the Future: The Crafts of Change
(Chapter; Peer reviewed, 2021)In light of current global educational reforms and neoliberal discourses, it is timely to ask about the future direction of music education. This chapter discusses the concept of “crafts” in relation to music teacher ... -
«Eg må stoppe maskina for å sjå korleis det eigentleg ser ut» - eit aksjonsforskingsopplegg som undersøkjer korleis ein estetisk læreprosess som tredreiing kan bidra til meiningsskaping for fire elevar i ungdomsskulen.
(Master thesis, 2022)Det kan vere nærast meditativt å stå med dreiejernet i handa og kjenne jernet forme eit treemne til ei dreid form. Sagflis som legg seg som eit tjukt lag over golvet, lukta av treet og praktisk trearbeid. Resultatet blir ... -
Ei praksisleia undersøking av bluesrockbandet «Tubesnakes» sin komponerings- og produksjonspraksis
(Master thesis, 2022)Eit praksisleia forskingsprosjekt er gjennomført, med basis i metodar som er brukt i komponering og produksjonspraksis til bluesrockbandet «Tubesnakes». Forfattaren av dette forskingsprosjektet er vokalist, gitarist og ... -
Ein teikneserieverkstad: Eit aksjonsforskingsopplegg på 7. trinn med vekt på å kommunisere ein bodskap og utvikle eit visuelt blikk
(Master thesis, 2021)Denne masteroppgåva handlar om teiknedidaktikk i begynnaropplæringa. Gjennom studien har eg studert korleis eg kan bidra til nye perspektiv på teiknedidaktikken gjennom teikneseriemediet på sjuande trinn. Problemstillinga ... -
Eit studie av flyt i teikning
(Master thesis, 2023)I dette kunstfagdidaktiske FoU-arbeidet har eg undersøkt fenomenet flyt i teikning i lys av forskingsspørsmålet: - Kva karakteriserer, og korleis kjenneteiknast flyt i samband med teikning? Ved hjelp av ein kvalitativ metode ... -
Elever sin teikneglede og meistring i arbeid med observasjonsteikning på 5.trinn
(Master thesis, 2023)Tema for denne masteroppgåva er observasjonsteikning i undervisninga, og korleis elevar på 5.trinn opplever teikneglede og meistring i arbeid med observasjonsteikning. Dette er undersøkt gjennom eit kvalitativt kasusstudie ... -
Elevers opplevelser med digital og analog tegning i tegneundervisningen
(Master thesis, 2024)I dette masterarbeidet har jeg undersøkt hvordan elever opplever tegnematerialene digital (på iPad) og analog tegning (på ark), samtidig har jeg sett på hvordan disse ulike materialene kan utfylle hverandre i tegneundervisningen. ... -
Elevutstillingen: Fremmende eller hemmende faktor i kreative prosesser?
(Master thesis, 2016-08-12)Utstilling som presentasjonsmetode etter fullført prosess og produkt, benyttes i stor utstrekning i de estetiske fagene i skolen. Derfor syntes det interessant å se nærmere på ulike mulige faktorer som kan påvirke elevenes ... -
Embodied eco-embroidery - creative craftsmanship in sustainable STEAM-education
(Peer reviewed; Journal article, 2023)The UN Sustainable Development Goal 4 (SDG4) addresses equal access to quality education, focusing on literacy, numeracy and the science-field STEM subjects (Science, Technology, Engineering, Mathematics), - seemingly ... -
Embodied eco-embroidery Creative craftsmanship in sustainable STEAM-education
(Peer reviewed; Journal article, 2023)The UN Sustainable Development Goal 4 (SDG4) addresses equal access to quality education, focusing on literacy, numeracy and the field of science throughSTEMsubjects (Science, Technology, Engineering, Mathematics) –seemingly ...