Browsing Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag by Subject "VDP::Social science: 200::Education: 280"
Now showing items 1-20 of 29
-
Community studies : how to use local knowledge : a manual
(HSF Rapport, Book, 2008)Denne rapporten presenterer en manual for om hvordan bruke lokalkunnskap i zambiske skoler. Manualen er en guide for ansatte på alle lærerutdanninger og lærere i grunnskolen i Zambia. Manualen er et resultat av ... -
Didaktisk fagkompetanse i spenningsfeltet mellom fag og kvardagsliv i barnehagen : utvikling av ei meir praksisforankra førskulelærarutdanning : rapport frå PIL-prosjektet ved HSF
(HSF Rapport;4/2011, Research report, 2011) -
Eleven først, så studenten
(HSF Notat, Book, 2006)Målet med prosjektet er å skapa auka kompetanse og forståing mellom ulike partar i praksissituasjonar i grunnskulen. Den didaktiske hovudideen var at høgskulelærarar i norsk og matematikk sjølve arbeidde direkte mot elevar ... -
Entreprenørskap og REAL i fagplanane : modell for arbeid med entreprenørskap og REAL i Kunnskapsløftet
(Rapport, Book, 2007)Dette heftet er tenkt å vera eit hjelpemiddel i arbeidet med å gje kunnskap, innsikt og oversyn over fagfeltet entreprenørskap, og korleis det kan tilpassast arbeidet med ferdigheitsmåla og kompetansemåla innan hovudområda ... -
Erfaringar med den problembaserte læringsmodellen i lærarutdanninga
(HSF Rapport, Book, 2007)Temaet er problembasert læring (PBL) slik forfattarane har brukt læringsmodellen i lærarutdanningane ved Høgskulen i Sogn og Fjordane. Arbeidsmodellen vert beskriven gjennom vår arbeidsmåte og dei erfaringane vi har ... -
Evaluering av studiet Pedagogisk arbeid på ungdomssteget og i vidaregåande skole
(HSF notat, Book, 2004)Dette notatet er en oppsummering av studiet ”Pedagogisk arbeid på ungdomssteget og i vidaregåande skole” (PAPU) som ble gjennomført for første gang i studieåret 2003-2004. Målgruppa for studiet var lærere i grunnskole og ... -
Gjest i virkeligheten : sju dagers "punktpraksis" i 4. skoleåret 2004-2005
(HSF Notat, Book, 2005)Notatet er en oppsummering av erfaringer der en av de tilsatte ved høgskolen sporadisk hospiterte i praksisfeltet i en klasse på småskolesteget gjennom skoleåret 2004-2005. Målet var å knytte teori- og praksisfelt bedre ... -
KRL-faget i skolen 1997-2002 : en presentasjon av et samarbeid og drøfting av aktuelle problemstillinger og fagets utvikling
(HSF Rapport, Book, 2003)Rapporten presenterer et samarbeid mellom to lærere i grunnskolen og en høyskolelektor knyttet til innføringen av KRL-faget i skolen fra høsten 1997. Hoveddelen av rapporten presenterer og drøfter problemstillinger som ... -
Kunnskap - erfaring - visjonar: meistring gjev livskvalitet : 20 års jubileum for studiesenter Sandane 21.-22.09.2001
(HSF Rapport, Book, 2002)Studiesenter Sandane feira 20-årsjubileum hausten 2001. Første utdanningstilbodet var 1. avdeling spesialpedagogikk. I 1988 vart musikkterapiutdanninga etablert. Frå 1991 vart det også gitt grunnutdanning i vernepleie, men ... -
Kvalitetsvurdering i skuleverket : eksempel på vurderingssystem i kommunar og fylkeskommunar
(HSF notat, Book, 2003)Dette notatet er eit forarbeid til Utdannings- og forskingsdepartementet sin NOU 2002:10 ”Førsteklasses fra første klasse” Første kapittelet skisserer hovudtrekk i den norske diskusjonen om skulevurdering. Dei neste ... -
Mannlege førskulelærarar gjennom fire tiår 1977-2007 : rapport frå eit kartleggingsprosjekt ved førskulelærarutdanninga
(Rapport, Book, 2008)Rapporten gir ei oppsummering av hovudfunna frå undersøkinga: Mannlege førskulelærarar gjennom fire tiår 1977-2007. Undersøkinga omfattar dei 96 mannlege førskulelærarane som har gått ut av førskulelærarutdanninga ved ... -
Multigrade teaching - for pedagogical reasons or only as a necessary model?
(HSF notat, Book, 2004)I dette notatet presenteres norske erfaringer med fådelt metodikk, internasjonal forskning knyttet til fådelt metodikk/multigrade teaching og det gis en kort innføring i læringsteorier og metoder som kan ha relevans for ... -
Nokre teoretiske perspektiv på leiing av lærande skular : undervegstekstar
(HSF Rapport, Book, 2008)Rapporten er sett saman av åtte kapittel som har til felles at dei handlar om lærande leiing i skuleverket. Det første handlar om tekstutvikling som grunnlag for organisasjonsendring. Det andre drøfter Peter Senges teori ... -
Organisasjonslæring i skolar : teoretiske og praktiske perspektiv
(Rapport, Book, 2008)Denne rapporten er ein revisjon og ei utviding av ein HSF-publikasjon frå 2004 med same tittel. Ettersom organisasjonslæring har fått ein stadig meir sentral plass i både pedagogiske fagtekstar og utdanningspolitiske ... -
PBL=? : problembasert læring som arbeidsform i lærarutdanninga
(HSF Notat, Book, 2004) -
PPUDeltid - også for studentar med lese- og skrivevanskar?
(HSF Notat, Book, 2006)Tilrettelegging for studentar med lese- og skrivevanskar i høgre utdanning er utgangspunktet for eit utviklingsarbeid på Praktisk-pedagogisk utdanning (PPU) ved Høgskulen i Sogn og Fjordane. Vi har arbeidd med tiltak som ... -
Rytmisk kompetanseutvikling i kommunane i Sogn og Fjordane
(HSF Rapport, Book, 2003)Rapporten gjer greie for prosjektet ”Rytmisk kompetanseutvikling” som er gjennomført for Kommunenes Sentralforbund, Sogn og Fjordane i perioden 2001-2002. Gloppen kommune og Flora kommune har vore prosjektkommunar. ... -
Skole i kirken : kirke-skole-samarbeid i grunnskolen med ekskursjoner og gudstjenester
(HSF Rapport, Book, 2003)Rapporten er todelt. Del I er en faglig/didaktisk drøfting av spørsmål knyttet til kirke-skole-samarbeid etter L-97 og KRL-planen av 2002. Sentrale sider ved skolens og kirkens planer, forholdet mellom dem, møtepunkt ...