• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Høgskulen på Vestlandet
  • Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett / Faculty of Education, Arts and Sports
  • Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag
  • View Item
  •   Home
  • Høgskulen på Vestlandet
  • Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett / Faculty of Education, Arts and Sports
  • Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Erfaringar med den problembaserte læringsmodellen i lærarutdanninga

Helland, Synneva
Book
Thumbnail
View/Open
HSF_rapport_2007_07_ny.pdf (1.382Mb)
URI
http://hdl.handle.net/11250/149537
Date
2007
Metadata
Show full item record
Collections
  • Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag [2417]
Abstract
Temaet er problembasert læring (PBL) slik forfattarane har brukt læringsmodellen

i lærarutdanningane ved Høgskulen i Sogn og Fjordane.

Arbeidsmodellen vert beskriven gjennom vår arbeidsmåte og dei

erfaringane vi har gjort i ulike samanhengar innan førskule- og

allmennlærarutdanningane. Biblioteket har ein sentral plass i arbeidet.

Heftet er også ein dokumentasjon på arbeidet dei seks forfattarane har gjort

knytt til temaet.
Series
HSF Rapport
7/2007

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit