Organisasjonslæring i skolar : teoretiske og praktiske perspektiv
Book
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/149559Utgivelsesdato
2008Metadata
Vis full innførselSamlinger
Sammendrag
Denne rapporten er ein revisjon og ei utviding av ein HSF-publikasjon frå 2004 med same tittel. Ettersom organisasjonslæring har fått ein stadig meir sentral plass i både pedagogiske fagtekstar og utdanningspolitiske dokument, har interessa for publikasjonen vore stor. Samtidig har både lærarar og skoleleiarar etterspurt konkretiseringar av omgrepet "lærande organisasjonar", noko det nye kp.3 søker å imøtekome.
Kp. 1 "Skolar som lærande organisasjonar - kva kan det bety?" har primært eit praktisk siktemål, medan kp 2 "Skolar som lærande organisasjonar - teoriar om organisasjonslæring og utviklingsarbeid" går nærare inn på aktuelle teoretiske perspektiv. Kp.3 "Kva kjenneteiknar lærande skolar?" er ei oppsummering av karakteristiske trekk som kjem fram i empiriske undersøkingar av utviklingsarbeid ved skolar.
Serie
Rapport2/2008