Blar i Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag på emneord "Avdeling for lærarutdanning og idrett"
Viser treff 1-20 av 20
-
Community studies : how to use local knowledge : a manual
(HSF Rapport, Book, 2008)Denne rapporten presenterer en manual for om hvordan bruke lokalkunnskap i zambiske skoler. Manualen er en guide for ansatte på alle lærerutdanninger og lærere i grunnskolen i Zambia. Manualen er et resultat av ... -
Då Lisa gjekk til skulen - igjen! : om kombinasjonsstudenten på desentralisert og delvis nettbasert førskule- og allmennlærarutdanning ved Høgskulen i Sogn og Fjordane.
(HSF Rapport, Book, 2004)Rapporten er ei internevaluering av desentralisert og delvis nettbasert førskule- og almennlærarutdanning ved HSF, avdeling for lærarutdanning og idrett. Evalueringa følgjer studentar i første året, og systematiserer ... -
The effects of background white noise on memory performance in inattentive school children
(Journal article; Peer reviewed, 2010)Background: Noise is typically conceived of as being detrimental for cognitive performance; however, a recent computational model based on the concepts of stochastic resonance and dopamine related internal noise postulates ... -
Ein lærer av den skulen ein går i : om progresjon i praksis og øvingslærar si rolle
(HSF Notat, Book, 2005)Dette notatet er utarbeidd for å presisere kva allmennlærarutdanninga oppfattar at ligg til øvingslærar sitt ansvarsområde. Dette vil vi at skal vere ei hjelp både for nye og erfarne øvingslærarar. Alle har krav på å få ... -
Eleven først, så studenten
(HSF Notat, Book, 2006)Målet med prosjektet er å skapa auka kompetanse og forståing mellom ulike partar i praksissituasjonar i grunnskulen. Den didaktiske hovudideen var at høgskulelærarar i norsk og matematikk sjølve arbeidde direkte mot elevar ... -
Entreprenørskap og REAL i fagplanane : modell for arbeid med entreprenørskap og REAL i Kunnskapsløftet
(Rapport, Book, 2007)Dette heftet er tenkt å vera eit hjelpemiddel i arbeidet med å gje kunnskap, innsikt og oversyn over fagfeltet entreprenørskap, og korleis det kan tilpassast arbeidet med ferdigheitsmåla og kompetansemåla innan hovudområda ... -
Erfaringar med den problembaserte læringsmodellen i lærarutdanninga
(HSF Rapport, Book, 2007)Temaet er problembasert læring (PBL) slik forfattarane har brukt læringsmodellen i lærarutdanningane ved Høgskulen i Sogn og Fjordane. Arbeidsmodellen vert beskriven gjennom vår arbeidsmåte og dei erfaringane vi har ... -
Evaluering av studiet Pedagogisk arbeid på ungdomssteget og i vidaregåande skole
(HSF notat, Book, 2004)Dette notatet er en oppsummering av studiet ”Pedagogisk arbeid på ungdomssteget og i vidaregåande skole” (PAPU) som ble gjennomført for første gang i studieåret 2003-2004. Målgruppa for studiet var lærere i grunnskole og ... -
Læreplanverket for den 10-årige grunnskolen (L97) som grunnlagsdokument i praksisopplæringa
(HSF Notat, Book, 2005)Notatet er eit samandrag av ei spørjeundersøking blant lærarstudentar på allmennlærarlina ved HSF, ALI, våren 2004 om bruk av Læreplanverket for den 10-årige grunnskolen i praksisopplæringa. Undersøkinga omfattar 1., 2. ... -
Mannlege førskulelærarar gjennom fire tiår 1977-2007 : rapport frå eit kartleggingsprosjekt ved førskulelærarutdanninga
(Rapport, Book, 2008)Rapporten gir ei oppsummering av hovudfunna frå undersøkinga: Mannlege førskulelærarar gjennom fire tiår 1977-2007. Undersøkinga omfattar dei 96 mannlege førskulelærarane som har gått ut av førskulelærarutdanninga ved ... -
Multigrade teaching - for pedagogical reasons or only as a necessary model?
(HSF notat, Book, 2004)I dette notatet presenteres norske erfaringer med fådelt metodikk, internasjonal forskning knyttet til fådelt metodikk/multigrade teaching og det gis en kort innføring i læringsteorier og metoder som kan ha relevans for ... -
Nokre teoretiske perspektiv på leiing av lærande skular : undervegstekstar
(HSF Rapport, Book, 2008)Rapporten er sett saman av åtte kapittel som har til felles at dei handlar om lærande leiing i skuleverket. Det første handlar om tekstutvikling som grunnlag for organisasjonsendring. Det andre drøfter Peter Senges teori ... -
Organisasjonslæring i skolar : teoretiske og praktiske perspektiv
(HSF Notat, Book, 2004)Med stortingsmelding nr. 30 (2003-2004) ”Kultur for læring” har Utdannings og forskingsdepartementet (UFD) signalisert eit systemskifte i norsk skole. Læreplanane skal i sterkare grad rettast inn mot kompetansemål. Det ... -
Organisasjonslæring i skolar : teoretiske og praktiske perspektiv
(Rapport, Book, 2008)Denne rapporten er ein revisjon og ei utviding av ein HSF-publikasjon frå 2004 med same tittel. Ettersom organisasjonslæring har fått ein stadig meir sentral plass i både pedagogiske fagtekstar og utdanningspolitiske ... -
PBL=? : problembasert læring som arbeidsform i lærarutdanninga
(HSF Notat, Book, 2004) -
Pedagogiske løysingar i nytt skulebygg : Luster ungdomsskule
(HSF Notat, Book, 2005)Luster kommune starta i 2003 opp eit pedagogisk utviklingsprosjekt i samband med bygging av ny ungdomsskule i Gaupne. Målet med prosjektet var å utvikle optimale arbeidsformer for elevar og tilsette i den nye bygningen ... -
PPUDeltid - også for studentar med lese- og skrivevanskar?
(HSF Notat, Book, 2006)Tilrettelegging for studentar med lese- og skrivevanskar i høgre utdanning er utgangspunktet for eit utviklingsarbeid på Praktisk-pedagogisk utdanning (PPU) ved Høgskulen i Sogn og Fjordane. Vi har arbeidd med tiltak som ... -
Sofie-samtale : samtala som pedagogisk verkty i barnehagen
(HSF Notat, Book, 2005) -
Under stadig utvikling.... : rapport om Undersøking av digitale læremiddel på begge målformer
(HSF Rapport, Book, 2008)Undersøkinga har teke utgangspunkt i prinsippet i opplæringslova om læremiddel til same tid og same pris på både nynorsk og bokmål, og ut frå det sett på situasjonen for digitale læremiddel i grunnskule og vidaregåande skule. ... -
Å forske på organisasjonslæring i skolevurdering : ei kritisk drøfting av ulike tilnærmingsmåtar
(HSF Notat, Book, 2004)Teksten er ei vitskapsteoretisk drøfting av utfordringar ved å forske på endrings- og utviklingsprosessar i skolevurderingsarbeid. Når norske styresmakter legg auka vekt på kvalitetsvurdering som styringsreiskap i skolen, ...