Blar i Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag på tittel
Viser treff 1260-1279 av 2200
-
Lærar i møte med utfordrande åtferd
(Bachelor thesis, 2017)Denne studien, Lærar i møte med utfordrande åtferd, ser på samanhengen imellom utfordrande åtferd og læringsmiljø. Det er nytta ei kvalitativ tilnærming iform av intervju av tre informantar for å svare på problemstillinga: ... -
Lærarar i samarbeid med foreldre i konflikt
(Bachelor thesis, 2018) -
Lærarar si forståing av tilpassa opplæring
(Bachelor thesis, 2018) -
Lærarar si tilnærming av målområde i undervisning
(Master thesis, 2020)Føremålet med denne masteroppgåva er å kaste lys over korleis ulike målområde innanfor utdanning viser seg i undervisning og kva pedagogiske handlingar læraren gjer for å nå desse. Studien har ei kvalitativ tilnærming, der ... -
Lærarar sine erfaringar med tidleg innsats inn mot elevar i risiko for å utvikla lese- og skrivevanskar
(Master thesis, 2022)Denne kvalitative studien omhandlar lærarar sine erfaringar med tidleg innsats og korleis dei arbeider med å identifisera og kartlegga elevar i risiko for å utvikla lese- og skrivevanskar på 1.–4. trinn. Datainnsamlingsmetoden ... -
Lærarar sine tankar og erfaringar om bruk av fysisk aktivitet i undervisninga
(Master thesis, 2021)Fysisk aktivitet skal gjennom Regjeringa sin handlingsplan for fysisk aktivitet integrerast meir i skulen framover. Det at fysisk aktivitet skal bli ein større del av skulekvardagen, gjer at fleire lærarar vil gjera seg ... -
Lærarar sitt arbeid med leseforståing Ein studie av førlesingsfasen i arbeid med læreboktekstar.
(Master thesis, 2016-05-18)Å kunne lese med god forståing er avgjerande for elevar si evne til å tileigne seg kunnskapar i ulike fag. For å betre elevar si leseforståing og førebu dei på lesing av fagtekstar, vert det ofte lagt vekt på betydinga av ... -
Lærarar som sluttar i yrket
(Master thesis, 2020)Med ei intervjuundersøking har eg forsøkt å finne svar på problemstillinga for denne masteroppgåva: Kvifor forlèt lærarar læraryrket? Undersøkinga blei gjort med fem individuelle intervju og eitt gruppeintervju. Alle ... -
Lærarars handtering av skulevegring
(Master thesis, 2023)Denne studien har undersøkt korleis lærarar handterer elevar med skulevegring på 5.-7. trinn. Formålet var å få breiare innsikt i kva skulevegring er, dei vanlegaste risikofaktorane, teikn på skulevegring og kva for tiltak ... -
Læraren i møte med elevar i sorg: Kva kompetanse treng ein lærar ha, for å møte elevar i sorg?
(Bachelor thesis, 2016) -
Læraren og systemet. Er det nokon som høyrer?
(Master thesis, 2006)Samandrag Denne oppgåva er skriven med eit ønske om å få ei djupare forståing for dei prosessane som skjer i grunnskulen når IKT skal implementerast i læringsarbeidet. Bakgrunnen er eigne erfaringar frå praksisfeltet ... -
Læraren si rolle i arbeid med problemåtferd
(Bachelor thesis, 2017)Dette prosjektet er ei studie av førekomst av problemåtferd i skulen, og korleis læraren arbeider med klasseleiing, tidleg innsats og tilpassa opplæring for å førebygge dette. Problemåtferd i grunnskulen er eit dagsaktuelt ... -
Læraren si tilrettelegging for relasjonar mellom elevar i oppstarten på 8.trinn
(Bachelor thesis, 2017)Denne bacheloroppgåva er skrive ut i frå ei kvalitativ undersøking, der temaet har vore læraren si tilrettelegging for relasjonsbygging mellom elevar i oppstartinga på 8.trinn. Grunnen til at det nettopp er 8.trinn som ... -
Lærarens arbeid med munnleg aktivitet
(Bachelor thesis, 2017)Elevane si munnleg aktivitet er avgjerande for læraren sitt arbeid i skulen. Det er gjennom munnleg aktivitet læraren kan tileigna seg kunnskap om korleis elevane opplever skulekvardagen, kva elevane lærer, korleis dei ... -
Lærarrolla i ei dialogprega demokratiundervisning
(Bachelor thesis, 2013-09-03)I lærarstudiet Glu 3 skal alle lærarstudentane skriva ei bacheloroppgåve. Bacheloroppgåva skal vera ei pedagogisk oppgåve innanfor fagområde PEL, og eit sjølvvalgt fag. Eg valde å skriva fordjupning i samfunnsfag. Denne ... -
Lærarstudentar si oppleving av ei mentorordning i norsk grunnskulelærarutdanning
(Peer reviewed; Journal article, 2021)Mentorordningar, der studentar blir rettleia av ein vidarekommen student eller tilsett, har fått mykje merksemd i høgare utdanning dei siste åra. I norske styringsdokument for sektoren ligg det ei forventning til at slik ... -
Lærebokens fortolkning av samiske tema
(Master thesis, 2022)Denne masteroppgaven vil undersøke hvilke samisk innhold som skal være med i opplæringen, og hvordan lærebøkene har fortolket dette innholdet. Problemstillingen er Hvordan blir samiske tema fortolket fra styringsdokumentene ... -
Læreplanverket for den 10-årige grunnskolen (L97) som grunnlagsdokument i praksisopplæringa
(HSF Notat, Book, 2005)Notatet er eit samandrag av ei spørjeundersøking blant lærarstudentar på allmennlærarlina ved HSF, ALI, våren 2004 om bruk av Læreplanverket for den 10-årige grunnskolen i praksisopplæringa. Undersøkinga omfattar 1., 2. ... -
Lærer-elev relasjonen til elever med ADHD
(Master thesis, 2023)Denne studien handler om ADHD og relasjonsbygging med problemstillingen: «Hvordan oppleves lærer-elev-relasjonen til elever med ADHD? hvordan kan lærere bygge opp gode relasjoner til elever med ADHD? og hvilken betydning ...