Browsing Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett / Faculty of Education, Arts and Sports by Title
Now showing items 2357-2376 of 4096
-
Lærarar si forståing av tilpassa opplæring
(Bachelor thesis, 2018) -
Lærarar si tilnærming av målområde i undervisning
(Master thesis, 2020)Føremålet med denne masteroppgåva er å kaste lys over korleis ulike målområde innanfor utdanning viser seg i undervisning og kva pedagogiske handlingar læraren gjer for å nå desse. Studien har ei kvalitativ tilnærming, der ... -
Lærarar sine erfaringar med tidleg innsats inn mot elevar i risiko for å utvikla lese- og skrivevanskar
(Master thesis, 2022)Denne kvalitative studien omhandlar lærarar sine erfaringar med tidleg innsats og korleis dei arbeider med å identifisera og kartlegga elevar i risiko for å utvikla lese- og skrivevanskar på 1.–4. trinn. Datainnsamlingsmetoden ... -
Lærarar sine tankar og erfaringar om bruk av fysisk aktivitet i undervisninga
(Master thesis, 2021)Fysisk aktivitet skal gjennom Regjeringa sin handlingsplan for fysisk aktivitet integrerast meir i skulen framover. Det at fysisk aktivitet skal bli ein større del av skulekvardagen, gjer at fleire lærarar vil gjera seg ... -
Lærarar sitt arbeid med leseforståing Ein studie av førlesingsfasen i arbeid med læreboktekstar.
(Master thesis, 2016-05-18)Å kunne lese med god forståing er avgjerande for elevar si evne til å tileigne seg kunnskapar i ulike fag. For å betre elevar si leseforståing og førebu dei på lesing av fagtekstar, vert det ofte lagt vekt på betydinga av ... -
Lærarar som sluttar i yrket
(Master thesis, 2020)Med ei intervjuundersøking har eg forsøkt å finne svar på problemstillinga for denne masteroppgåva: Kvifor forlèt lærarar læraryrket? Undersøkinga blei gjort med fem individuelle intervju og eitt gruppeintervju. Alle ... -
Lærarars erfaringar med uteskule på barnetrinnet
(Master thesis, 2023)Denne studien tar for seg uteskule. Undervisning utanfor klasserommet handlar om å ta med elevane ut i samanheng med undervisning. I denne oppgåva er læringsutbyttet til elevane ved uteskule sett i lys av lærarars refleksjonar. ... -
Lærarars handtering av skulevegring
(Master thesis, 2023)Denne studien har undersøkt korleis lærarar handterer elevar med skulevegring på 5.-7. trinn. Formålet var å få breiare innsikt i kva skulevegring er, dei vanlegaste risikofaktorane, teikn på skulevegring og kva for tiltak ... -
Lærarars talespråklege praksisar i møte med andrespråkselevar. Ein studie av variasjon og refleksjon
(Doctoral thesis, 2021)Denne avhandlinga er ein kvalitativ studie av lærarars talespråklege praksisar i andrespråksundervisning. Avhandlinga søkjer å forstå og få innsikt i dei språklege praksisane lærarar nyttar i møte med elevar som har norsk ... -
Læraren i møte med elevar i sorg: Kva kompetanse treng ein lærar ha, for å møte elevar i sorg?
(Bachelor thesis, 2016) -
Læraren og systemet. Er det nokon som høyrer?
(Master thesis, 2006)Samandrag Denne oppgåva er skriven med eit ønske om å få ei djupare forståing for dei prosessane som skjer i grunnskulen når IKT skal implementerast i læringsarbeidet. Bakgrunnen er eigne erfaringar frå praksisfeltet ... -
Læraren si rolle i arbeid med problemåtferd
(Bachelor thesis, 2017)Dette prosjektet er ei studie av førekomst av problemåtferd i skulen, og korleis læraren arbeider med klasseleiing, tidleg innsats og tilpassa opplæring for å førebygge dette. Problemåtferd i grunnskulen er eit dagsaktuelt ... -
Læraren si tilrettelegging for relasjonar mellom elevar i oppstarten på 8.trinn
(Bachelor thesis, 2017)Denne bacheloroppgåva er skrive ut i frå ei kvalitativ undersøking, der temaet har vore læraren si tilrettelegging for relasjonsbygging mellom elevar i oppstartinga på 8.trinn. Grunnen til at det nettopp er 8.trinn som ... -
Lærarens arbeid med munnleg aktivitet
(Bachelor thesis, 2017)Elevane si munnleg aktivitet er avgjerande for læraren sitt arbeid i skulen. Det er gjennom munnleg aktivitet læraren kan tileigna seg kunnskap om korleis elevane opplever skulekvardagen, kva elevane lærer, korleis dei ... -
Lærarens roller - veksling mellom ulike lærarposisjonar i didaktisk praksis
(Peer reviewed; Journal article, 2018) -
Lærarkompetanse og skuleresultat: Metoden bak resultata
(Notat - Høgskulen på Vestlandet, Nærregion Sogn og Fjordane;2017/5, Working paper, 2017)l forskingsprosjektet Lærande regionar - Lærarkompetanse og skuleresultat såg vi på om klassestorleik samt lærarens erfaring og utdanning imatematikk har betydning for elevane sine prestasjonar imatematikk målt ved ... -
Lærarrolla i ei dialogprega demokratiundervisning
(Bachelor thesis, 2013-09-03)I lærarstudiet Glu 3 skal alle lærarstudentane skriva ei bacheloroppgåve. Bacheloroppgåva skal vera ei pedagogisk oppgåve innanfor fagområde PEL, og eit sjølvvalgt fag. Eg valde å skriva fordjupning i samfunnsfag. Denne ... -
Lærarspørsmål og oppfølging av elevresponsar i naturfagklasserommet - ein casestudie av tre naturfaglærarar sine spørsmål i heilklasse
(Master thesis, 2022)Hensikta med denne masteroppgåva er å undersøkje lærarar sine spørsmål og oppfølging av elevresponsar i naturfagundervisning. For å undersøkje dette vil eg sjå på desse tre forskingsspørsmåla; Kva kjenneteiknar spørsmålsstillinga ... -
Lærarstudentar si oppleving av ei mentorordning i norsk grunnskulelærarutdanning
(Peer reviewed; Journal article, 2021)Mentorordningar, der studentar blir rettleia av ein vidarekommen student eller tilsett, har fått mykje merksemd i høgare utdanning dei siste åra. I norske styringsdokument for sektoren ligg det ei forventning til at slik ... -
Lærebokens fortolkning av samiske tema
(Master thesis, 2022)Denne masteroppgaven vil undersøke hvilke samisk innhold som skal være med i opplæringen, og hvordan lærebøkene har fortolket dette innholdet. Problemstillingen er Hvordan blir samiske tema fortolket fra styringsdokumentene ...