• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Blar i Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett / Faculty of Education, Arts and Sports på tittel 
  •   Hjem
  • Høgskulen på Vestlandet
  • Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett / Faculty of Education, Arts and Sports
  • Blar i Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett / Faculty of Education, Arts and Sports på tittel
  •   Hjem
  • Høgskulen på Vestlandet
  • Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett / Faculty of Education, Arts and Sports
  • Blar i Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett / Faculty of Education, Arts and Sports på tittel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Blar i Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett / Faculty of Education, Arts and Sports på tittel

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • Æ
  • Ø
  • Å

Sorter på:

Rekkefølge:

Resultater:

Viser treff 2926-2945 av 2966

  • Tittel
  • Utgivelsesdato
  • Registreringsdato
  • Forfatter
  • stigende
  • synkende
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Å arbeide med flyktningborn i barnehagen 

      Kvam, Malene (Bachelor thesis, 2020)
    • Å avdekke en traumatisk opplevelse: Hvordan avdekker barnehagelærer seksuelle overgrep mot barn i barnehagen? 

      Lundal, Elise (Bachelor thesis, 2017)
      I denne bacheloroppgaven skal jeg ta for meg temaet seksuelle overgrep mot barn i barnehagen. I følge rammeplanen for barnehagen har jeg som barnehagelærer ulike roller og flere typer ansvar. Barnehagelærer har et særlig ...
    • Å bli sett både som menneske og som profesjonell: En kvalitativ undersøkelse om betydningen av personalets daglige samspill i møte med barn 

      Akselberg, Eira Troneng; Mauland, Eli; Nesteby, Torill (Bachelor thesis, 2016)
    • Å finne en balanse 

      Bachmann, Torunn Elisabeth (Master thesis, 2020)
      Denne oppgavens formål har vært å studere foreldremedvirkning i begynneropplæringen i skolekorps. Studien har undersøkt hvordan foreldre til unge skolekorpsmusikanter medvirker i barnas musikalske læring hjemme, og fokuset ...
    • Å finne seg sjølv i læreboka. Mangfald i fire norskverk for barneskulen. 

      Strømmen, Andrea Helle (Master thesis, 2019)
      Denne masteroppgåva undersøker det etniske og kulturelle karaktermangfaldet i dei skjønnlitterære tekstane i dei fire norskverka Kaleido, Nye Zeppelin, Ordriket og Salto for fjerde trinn. Basert på postkoloniale perspektiv ...
    • Å fly saman gjev større effekt enn å fly aleine 

      Njøs, Camilla (Bachelor thesis, 2019)
    • Å forske med kunsten kollaborativt i en fortellerforestillingsproduksjon 

      Lyngstad, Mette Bøe; Thorkildsen, Kari (Journal article; Peer reviewed, 2018)
      I denne artikkelen viser forskerne, som også er fortellere, hvordan de i utviklingen av sin egen fortellerforestilling forsket med kunsten. Artikkelforfatterne forsøker å vise en selvrefleksivitet og metodologisk bevissthet ...
    • Å forske på organisasjonslæring i skolevurdering : ei kritisk drøfting av ulike tilnærmingsmåtar 

      Roald, Knut (HSF Notat, Book, 2004)
      Teksten er ei vitskapsteoretisk drøfting av utfordringar ved å forske på endrings- og utviklingsprosessar i skolevurderingsarbeid. Når norske styresmakter legg auka vekt på kvalitetsvurdering som styringsreiskap i skolen, ...
    • Å førbygge mobbing i barnehagen : pedagogiske leiarar har eit viktig ansvar 

      Grimeland, Astrid Bakke (Bachelor thesis, 2015)
      I denne bacheloroppgåva vil eg skrive om temaet mobbing i barnehagen, med hovudvekt på korleis pedagogiske leiarar kan førebygge mobbing i barnehagen. Eg har valt temaet fordi eg opplever at det i seinare tid har det vore ...
    • Å gjennomføre konfliktfylte samtaler 

      Gunnarshaug, Lene (Bachelor thesis, 2017)
      Formålet bak denne oppgaven er å undersøke hvordan man på best mulig måte kan gjennomføre samtaler som handler om konflikter. For å finne svar på dette har jeg tatt i bruk kvalitativ forsknings metode med en abduktiv ...
    • Å kunne regne - en grunnleggende ferdighet? 

      Vik, Svein-Tore (Bachelor thesis, 2013-09-03)
      Målet med bacheloroppgaven Å kunne regne – en grunnleggende ferdighet? er å få et nyan-sert bilde av hva det innebærer å kunne regne, hvor jeg spesielt vil vektlegge elevenes erfa-ringer. Problemstillingen er ”Hvordan ...
    • Å lære på eit språk ein ikkje forstår : ei komparativ studie av korleis to ulike skular tilpassar opplæringa til minoritertsspråklege elevar 

      Borgund, Siriann (Bachelor thesis, 2015)
      Problemstillinga eg ønskjer å finne svar på er: Korleis leggje til rette slik at minoritetsspråklege elevar forstår det faglege innhaldet i undervisninga når dei ikkje meistrar språket som blir nytta fullt ut? Eg tek føre ...
    • Å lære å bli lærar : om læring og undervisning i fag, tema og ferdigheiter i ny lærarutdanning 

      Langfeldt, Gjert; Moe, Vegard Fusche; Apelseth, Arne; Fretland, Jan Olav; Sørheim, Bjørn; Haara, Frode Olav; Sætre, Per Jarle; Pedersen, Jon Helen; Ulvestad, Hilde Aga; Standal, Øyvind Førland; Werler, Tobias (HSF-Rapport;6/2011, Research report, 2011)
      Lærarutdanningane er i støypeskeia. Frå hausten 2011 blir studentar tekne opp til Grunnskulelærarutdanning og ikkje til Allmennlærarutdanning. Denne rapporten dokumenterer korleis ein arbeider ved HiSF for å fylle ei ...
    • Å modellere uten hender!: En undersøkelse av kunst og håndverkstudenters formgivningsprosess med digital 3D-modellering 

      Simensen, Marit (Master thesis, 2016-08-12)
      Digitale verktøy i undervisning er noe som er kommet for å bli. Det er behov for mer forskning på dette feltet, slik at bruken av digitale verktøy vil være med på å heve faget og dets innhold. Det må sørges for at integrering ...
    • Å motivere underytande elevar til fagleg innsats 

      Hovelsen, Kristine Fjeldheim (Bachelor thesis, 2019)
    • Å møte ettåringen i garderoben 

      Haarr, Margrethe Hagestad (Bachelor thesis, 2013)
    • Å oppdage barn i barnehagen som opplever omsorgssvikt 

      Håkonsen, Elise; Anthonessen, Vegar (Bachelor thesis, 2021)
    • Å oppdage opplevinga av meg saman med deg: Ein kollektiv estetisk læreprosess 

      Ingvaldsen, Sofie Tislavoll; Torkelsen, Helene (Master thesis, 2020)
      Å oppdage opplevinga av meg saman med deg - ein kollektiv estetisk læreprosess er ei kunstnarisk forsking i kreative fag og læreprosessar. Utgangspunktet for forskinga er vår erfaring av at estetisk verksemd kan opne eit ...
    • Å oppleva meistring og meining : ei kvalitativ undersøking om leseopplæring og lesevanskar på mellomsteget 

      Storebø, Kari Harstad (Master thesis, 2010)
    • Å reenacte fortiden for å formidle historien 

      Libakken, Elliot Cecilie Bredesen (Master thesis, 2019)
      In this thesis, I will explore reenactment as an arena for education and teaching History. It is based on a hypothesis: That, generally speaking, reenactors are occupied with teaching the history they are reenacting, and ...

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit
       

       

      Bla i

      Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDette delarkivetUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

      Min side

      Logg inn

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit