Browsing Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett / Faculty of Education, Arts and Sports by Title
Now showing items 2177-2196 of 4096
-
Kunnskap, ferdigheter, holdninger: Digital kompetanse og bildebruk i barnehagen
(Master thesis, 2011-06-23)Bakgrunnen for denne oppgaven var opplevelsen av et uttalt behov for å definere hva den digitale kompetansen til personalet bør innebære hvis man skal bruke IKT i barnehagen. Jeg har prøvd å konkretisere innholdet i den ... -
Kunnskapsbløff eller kvalitetsindikator? - Nasjonale prøver som pedagogisk verktøy
(Bachelor thesis, 2019)Kunnskapsbløff eller kvalitetsindikator?- nasjonale prøver som pedagogisk verktøy. Denne oppgaven tar for seg nasjonale prøver som pedagogisk verktøy, og er bygd rundt problemstillingen: «Hvilke tanker og erfaringer har ... -
Kunnskapsformer ved det kommende profesjons- og arbeidslivsrettede Universitetet på Vestlandet: en kvalitativ dokumentanalyse
(Master thesis, 2022)Denne masteroppgaven ser på Høgskulen på Vestlandet (HVL) sine ambisjoner om å omgjøres til Universitet på Vestlandet, og i denne sammenhengen undersøkes kunnskapsformer som kan forstås hos det kommende universitetet. ... -
Kunst og Skule: Ein Dialog?: Ein studie av musikarar og lærarar sitt samarbeid i eit innovasjonsprosjekt
(Master thesis, 2018)I denne oppgåva undersøker eg dialogen mellom besøkande musikarar og lærarar ved ein skule som deltek i innovasjonsprosjektet «Skole og konsert – fra formidling til dialog» (DiSko). DiSko ynskjer å utvikle dialogbaserte ... -
Kunsten gjev meg mot til å vera til stades: Korleis tilsette ser si eiga pedagogiske utvikling gjennom kunstfagleg arbeid i barnehagen
(Master thesis, 2023)I arbeid med kunst, kultur og kreativitet står det i rammeplanen at barna skal få estetiske erfaringar i ulike former, og det trekkast fram at barna skal få moglegheit til utforsking, fordjupning og progresjon (Rammplanen, ... -
Kunstfagene i kristne høytider
(Bachelor thesis, 2020) -
Kunstnarar i barnehagen – estetiske erfaringar av høg kvalitet?
(Journal article; Peer reviewed, 2018)Artikkelen tematiserer estetisk erfaring og opplæring på bakgrunn av eit komposisjonsprosjekt i Den kulturelle bæremeisen. Den kulturelle bæremeisen har som uttalt premiss at når barnehagebarn skal delta i skapande prosessar ... -
Kva aspekt ved friluftsliv er med på å betra kvardagen til ein rusmisbrukar?
(Bachelor thesis, 2013)Hensikta med denne oppgåva er å sjå kva tyding bruk av friluftsliv har for rusmisbrukarar. Me ynskjer å sjå på ulike faktorar som spelar inn når ein skal forklara kva det er med friluftsliv som kan gjera det eigna i ... -
Kva er problemet? Ein retorisk studie av problemkonstruksjonar bak forskingsbasert lærarutdanning som svar
(Master thesis, 2020)Det norske utdanningssystemet er i konstant endring, og er underlagt eit sterkt reformtrykk. Lærarutdanninga syner ei historie fylt av endringar som er årsaka av komplekse relasjonar til andre samfunnsområde, samt sterk ... -
Kva faktorar påverkar unge fotballtalent frå Sogn til å velje Sogndal Fotball?
(Bachelor thesis, 2015)Føremålet med denne studien og oppgåva er å sjå nærare på kva faktorar som påverkar lokale talent i valet av Sogndal Fotball som arbeidsgjevar, kva faktorar lokale fotballtalent sjølv meinte var viktig for deira val. Vi ... -
Kva kan skape motivasjon i musikalsk samspelsprosjekt på musikklinja i vidaregåande skule?
(Master thesis, 2018)Denne studien har gått ut på å finne ut kva som kan skape motivasjon i eit samspelsprosjekt på musikklinja i vidaregåande skule. Det handlar om å finne faktorar som har innverknad på motivasjonen hos dei som deltek. For å ... -
Kva ligg til grunn for kroppsøvingslærarar si vurdering i vidaregåande skule? : eit kvalitativt studie om kroppsøvingslærarar si vekting av ulike kriterier.
(Bachelor thesis, 2016)Føremål med denne studien har vore å sjå nærmare på korleis kroppsøvingslærarar i den vidaregåande skulen vektar ulike kriterium ved vurdering av elevar i kroppsøving. Ved bruk av kvalitative semistrukturerte intervju av ... -
Kva meiner førskulelærarane i SOS-barehagen i Livingstone er ein god førskulelærar? Og korleis kan dette forstås kontekstuelt?
(Student paper, others, 2012)Eg valte tema på grunnlag av at kulturfaktoren var noko som slo meg som rart og vanskeleg å forklare i byrjinga. Men etter kvart som eg lærte meir så forsto eg meir om kvifor lærarane på SOS-barnehagen gjorde dei vala dei ... -
Kva oppgåvetypar er knytt til dei skjønnlitterære tekstane i tekstsamlingar for 10. trinn?
(Bachelor thesis, 2019)I denne oppgåva er det nytta ei kvalitativ innhaldsanalyse for å undersøke problemstillinga: Kva oppgåvetypar er knytt til skjønnlitterære tekstar i tekstsamlingar for 10.trinn?. Oppgåvene i tekstsamlingane NB! og NEON er ... -
Kva refleksjonar har eit utval barnehagetilsette om barn sin medverknad?
(Bachelor thesis, 2020) -
«Kva ser fluga?» Naturmiljø,plantar og dyr i prislønte nynorske biletbøker for barn etter 2000
(Peer reviewed; Journal article, 2023)Kor naturorienterte er nynorske biletbøker for barn i vår tid? I denne artikkelen freistar eg å sirkle inn nokre svar på dette spørsmålet ved å undersøke eit korpus beståande av 13 prislønte nynorske biletbøker utgjevne ... -
Kva skal vi med matematikk? Ein kritisk diskursanalyse om korleis matematikkfaget blir grunngjeve for i den norske læreplanen
(Master thesis, 2023)Matematikkfaget er i dag eit høgt prioritert fag i norsk skule, men likevel stille elevane spørsmål om kvifor dei må lære matematikk. Sjølv om dette spørsmålet kan diskuterast om kvifor elevane stille det, har eg i denne ... -
Kva skjer med talemålet i Oslo og på Austlandet? Ein litteraturkritikk
(Peer reviewed; Journal article, 2020)Denne artikkelen er ei kritisk gjennomgåing og drøfting av litteraturen om talemålsutviklinga i Oslo og regionen rundt. Oppfatningane spriker. Nøkkelnemninga «standard» blir brukt ulikt, og det er usemje både om kva som ...