Kva meiner førskulelærarane i SOS-barehagen i Livingstone er ein god førskulelærar? Og korleis kan dette forstås kontekstuelt?
Abstract
Eg valte tema på grunnlag av at kulturfaktoren var noko som slo meg som rart og vanskeleg å forklare i byrjinga. Men etter kvart som eg lærte meir så forsto eg meir om kvifor lærarane på SOS-barnehagen gjorde dei vala dei gjorde i undervisningssamanheng.
Problemstillinga mi er som følgjande: Kva meiner førskulelærarane i SOS-barehagen i Livingstone er ein god førskulelærar? Og korleis kan dette forstås kontekstuelt?
Framgangsmåten min for oppgåva var å gå fram ved bruk av ein kvalitativ metode, derav intervju og observasjon var det som var dominant. Eg nytta og relevant teori til å prøve å støtte opp under, samt forklare kva eg fekk av data frå den kvalitative metoden.
Som oppsummering over kva eg har funne ut så er det at eg har oppdaga at det er ein forskjell mellom kva teorien seier om praksis og yrkesutførelse av ein førskulelærar ved SOS-barnehagen enn kva som eg har observert i praksis. Dette er det at i teorien i rammeplanen for SOS-barnehagar og gjennom utdanninga så blir det formidla eit læringspedagogikk som fokuserer på læring gjennom leik, og som da er prega av innflytelse frå moderne samfunn. Medan i praksis så fekk eg inntrykket av at læringsmetoden var behavioristisk påverka i tråd med tradisjonelle samfunn.
Description
Global Knowledge. GK302. Mai, 2012