• Elevar med autismespekterforstyrring under covid-19 pandemien 

      Hanssen, Kristoffer Dale (Master thesis, 2022)
      Det foreliggande masterprosjektet har hatt som mål å finne ut korleis born og unge i grunnskulen, som har ein autismespekterforstyrringsdiagnose, har opplevd og takla kvardagen under koronapandemien. Vektlegginga har vore ...
    • Elevar med sosial angst 

      Rinde, Marte (Bachelor thesis, 2019)
    • Elevar og føresette sine opplevingar av lekser 

      Bakke, Iselin Sande (Master thesis, 2023)
      Denne masterstudien har sett på elevar på ungdomstrinn og føresette til elevar på ungdomstrinn sine opplevingar av lekser. Studiet forsøker å svare på og drøfte rundt følgjande problemstilling: Kva for opplevingar har ...
    • Elevar om negativ språkbruk: «Det blir ei sanning i ditt eige hovud – du kjenner deg som ein drit» 

      Yndesdal, Brage Johannes Sterri (Master thesis, 2020)
      Det viktigaste i læraryrket er etter mi meining er å vere til stades på eit medmenneskeleg plan for kvar enkelt elev, å vise at ein bryr seg og er interessert i at elevane skal ha det best mogleg. Dette er bakgrunnen for ...
    • Elevar si forståing og nytte av faglege tilbakemeldingar 

      Buene, Runa (Master thesis, 2021)
      Faglege tilbakemeldingar er identifisert som ein nøkkelstrategi innanfor læring og undervisning, men ein veit mindre om korleis tilbakemeldingar vert forstått og nytta av elevane. Føremålet med denne studien er å få innsikt ...
    • Elevar si oppleving av matematikk i overgangen frå ungdomsskule til vidaregåande skule 

      Førde, Kjell-Olav (Master thesis, 2020)
      Denne studien undersøker korleis elevar opplever overgangen frå ungdomsskule til vidaregåande skule i matematikk. Det er fokus på å finne ut kva som skjer med elevane si forventning om meistring, korleis dei opplever lærar ...
    • Elevar si oppleving av prestasjonspress og psykisk helse i skulen 

      Strand, Hildegunn; Sandvik, Daniel Christian (Bachelor thesis, 2018)
    • Elevar sin motivasjon i matematikkundervisninga 

      Nilsen, Marin Meløy (Bachelor thesis, 2018)
    • Elevar sine matematikkfaglege samtalar i arbeid med eit digitalt læringsspel 

      Gravdal, Maria (Master thesis, 2023)
      Skjerm og dataspel tek ein stadig større plass i barn og unge sin kvardag. Samfunnet blir digitalisert, noko ein også ser att i skulen ved at fleire elevar har digitale verktøy som del av sitt læringsmateriell. Samstundes ...
    • Elevars argumentasjon og kritiske tenking i møte med tal i media 

      Græe, Lars Rongve (Master thesis, 2023)
      Denne studien undersøker kva indikasjonar på kritisk tenking ein kan finna gjennom elevanes matematiske argumentasjon når dei saman skal undersøke tal i media. Studien tar utgangspunkt i tre grupper frå ein klasse på ...
    • Elevars kritisk matematiske kompetanse i samtale om tal i media 

      Morken, Erlend (Master thesis, 2023)
      I læreplanverket for skulen er elevars kritiske tenking og rett til medverknad ein sentral del av opplæringa (Kunnskapsdepartementet, 2017). Tidlegare forsking viser at kritisk matematisk kompetanse er viktig for å bevare ...
    • Elevars revisjonsarbeid på 10.steg 

      Hofseth, Emilie (Master thesis, 2019)
      Formålet for denne masteroppgåva har vore å undersøke korleis elevar reviderer tekstar med bakgrunn i skriftleg lærarrespons. For å få djupare innsikt i revisjonsarbeidet elevane gjorde, avgrensa eg meg til å studere ...
    • Eleven først, så studenten 

      Fretland, Jan Olav; Henjum, Jon; Skjær, Knut Atle (HSF Notat, Book, 2006)
      Målet med prosjektet er å skapa auka kompetanse og forståing mellom ulike partar i praksissituasjonar i grunnskulen. Den didaktiske hovudideen var at høgskulelærarar i norsk og matematikk sjølve arbeidde direkte mot elevar ...
    • Elevenes interaksjon med materialet 

      Gjuvsland, Lillian Fagerheim (Bachelor thesis, 2014-08-26)
      I forskningen min ser jeg på hvordan interaksjonen mellom eleven og materialet tre er i en arbeidsprosess. Selv har jeg en del erfaring i å arbeide med materialet tre, da jeg tidligere har gjort et FoU-arbeid, der jeg laget ...
    • Elever med høyere læringspotensial – hvordan opplever de undervisningen i norsk skole? 

      Eide, Vegar (Master thesis, 2017-05-15)
      Studien omhandler elever med høyere læringspotensial, deres opplevelse av undervisningen og drøfting av bakgrunnen for deres opplevelser. Det benyttes i hovedsak norsk faglitteratur for å beholde henvisninger innenfor ...
    • Elever sin teikneglede og meistring i arbeid med observasjonsteikning på 5.trinn 

      Langedal, Kamilla (Master thesis, 2023)
      Tema for denne masteroppgåva er observasjonsteikning i undervisninga, og korleis elevar på 5.trinn opplever teikneglede og meistring i arbeid med observasjonsteikning. Dette er undersøkt gjennom eit kvalitativt kasusstudie ...
    • Elever som digitale produsenter: En lærers perspektiv. 

      Steffensen, Lisa (Master thesis, 2013-07-01)
      Oppgaven «Elever som digitale produsenter – en lærers perspektiv», ble foretatt i tilknytning til et pågående prosjekt, iTEC (Innovative Technologies for an Engaging Classroom), i regi av Senter for IKT i utdanning. Målet ...
    • Elevers beskrivelse av gode lærer-relasjoner 

      Lund, Elisabeth (Master thesis, 2021)
      I forbindelse med den nye læreplanen (LK20) som ble innført høsten 2020, ble folkehelse og livsmestring innført som et tverrfaglig tema i skolen. Betydningen av mellommenneskelige relasjoner er listet opp som et av flere ...
    • Elevers bevisstgjøring av strategibruk i multiplikasjon 

      Furdal, Torill Solstrand (Bachelor thesis, 2017)
      I mitt forskningsarbeid hadde jeg et ønske om å finne ut hvordan bruk av strategiopplæring påvirker elever i multiplikasjonens innlæringsår. Problemstillingen jeg har arbeidet ut fra er: Hvordan påvirker bevisstgjøring av ...
    • Elevers forståelse av måling av lengde. 

      Aas, Ørjan Svaland (Master thesis, 2016-05-18)
      I denne masteroppgaven har jeg sett på hvilken forståelse elever i 5. klasse har for det matematiske temaet lengdemåling. Jeg har brukt variasjonsteorien som mitt teoretiske rammeverk. For å få en dypere innsikt i elevenes ...