Blar i Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett / Faculty of Education, Arts and Sports på tittel
Viser treff 890-909 av 4181
-
Elevane sin tileigning av hensiktsmessige strategiar i addisjon og subtraksjon –frå eit lærarperspektiv
(Master thesis, 2023)Føremålet med denne masteroppgåva er å finne ut korleis ein som lærar kan arbeide, for at elevane etter 3.trinn skal kunne nytte seg av hensiktsmessige strategiar i addisjon og subtraksjon. Dette temaet har blitt forska ... -
Elevar i vidaregåande skule si oppleving av matematikkfaget
(Master thesis, 2016) -
Elevar med autismespekterforstyrring under covid-19 pandemien
(Master thesis, 2022)Det foreliggande masterprosjektet har hatt som mål å finne ut korleis born og unge i grunnskulen, som har ein autismespekterforstyrringsdiagnose, har opplevd og takla kvardagen under koronapandemien. Vektlegginga har vore ... -
Elevar med sosial angst
(Bachelor thesis, 2019) -
Elevar og føresette sine opplevingar av lekser
(Master thesis, 2023)Denne masterstudien har sett på elevar på ungdomstrinn og føresette til elevar på ungdomstrinn sine opplevingar av lekser. Studiet forsøker å svare på og drøfte rundt følgjande problemstilling: Kva for opplevingar har ... -
Elevar om negativ språkbruk: «Det blir ei sanning i ditt eige hovud – du kjenner deg som ein drit»
(Master thesis, 2020)Det viktigaste i læraryrket er etter mi meining er å vere til stades på eit medmenneskeleg plan for kvar enkelt elev, å vise at ein bryr seg og er interessert i at elevane skal ha det best mogleg. Dette er bakgrunnen for ... -
Elevar si forståing og nytte av faglege tilbakemeldingar
(Master thesis, 2021)Faglege tilbakemeldingar er identifisert som ein nøkkelstrategi innanfor læring og undervisning, men ein veit mindre om korleis tilbakemeldingar vert forstått og nytta av elevane. Føremålet med denne studien er å få innsikt ... -
Elevar si oppleving av matematikk i overgangen frå ungdomsskule til vidaregåande skule
(Master thesis, 2020)Denne studien undersøker korleis elevar opplever overgangen frå ungdomsskule til vidaregåande skule i matematikk. Det er fokus på å finne ut kva som skjer med elevane si forventning om meistring, korleis dei opplever lærar ... -
Elevar si oppleving av prestasjonspress og psykisk helse i skulen
(Bachelor thesis, 2018) -
Elevar sin motivasjon i matematikkundervisninga
(Bachelor thesis, 2018) -
Elevar sine matematikkfaglege samtalar i arbeid med eit digitalt læringsspel
(Master thesis, 2023)Skjerm og dataspel tek ein stadig større plass i barn og unge sin kvardag. Samfunnet blir digitalisert, noko ein også ser att i skulen ved at fleire elevar har digitale verktøy som del av sitt læringsmateriell. Samstundes ... -
Elevars argumentasjon og kritiske tenking i møte med tal i media
(Master thesis, 2023)Denne studien undersøker kva indikasjonar på kritisk tenking ein kan finna gjennom elevanes matematiske argumentasjon når dei saman skal undersøke tal i media. Studien tar utgangspunkt i tre grupper frå ein klasse på ... -
Elevars kritisk matematiske kompetanse i samtale om tal i media
(Master thesis, 2023)I læreplanverket for skulen er elevars kritiske tenking og rett til medverknad ein sentral del av opplæringa (Kunnskapsdepartementet, 2017). Tidlegare forsking viser at kritisk matematisk kompetanse er viktig for å bevare ... -
Elevars revisjonsarbeid på 10.steg
(Master thesis, 2019)Formålet for denne masteroppgåva har vore å undersøke korleis elevar reviderer tekstar med bakgrunn i skriftleg lærarrespons. For å få djupare innsikt i revisjonsarbeidet elevane gjorde, avgrensa eg meg til å studere ... -
Eleven først, så studenten
(HSF Notat, Book, 2006)Målet med prosjektet er å skapa auka kompetanse og forståing mellom ulike partar i praksissituasjonar i grunnskulen. Den didaktiske hovudideen var at høgskulelærarar i norsk og matematikk sjølve arbeidde direkte mot elevar ... -
Elevenes interaksjon med materialet
(Bachelor thesis, 2014-08-26)I forskningen min ser jeg på hvordan interaksjonen mellom eleven og materialet tre er i en arbeidsprosess. Selv har jeg en del erfaring i å arbeide med materialet tre, da jeg tidligere har gjort et FoU-arbeid, der jeg laget ... -
Elever med høyere læringspotensial – hvordan opplever de undervisningen i norsk skole?
(Master thesis, 2017-05-15)Studien omhandler elever med høyere læringspotensial, deres opplevelse av undervisningen og drøfting av bakgrunnen for deres opplevelser. Det benyttes i hovedsak norsk faglitteratur for å beholde henvisninger innenfor ... -
Elever sin teikneglede og meistring i arbeid med observasjonsteikning på 5.trinn
(Master thesis, 2023)Tema for denne masteroppgåva er observasjonsteikning i undervisninga, og korleis elevar på 5.trinn opplever teikneglede og meistring i arbeid med observasjonsteikning. Dette er undersøkt gjennom eit kvalitativt kasusstudie ... -
Elever som digitale produsenter: En lærers perspektiv.
(Master thesis, 2013-07-01)Oppgaven «Elever som digitale produsenter – en lærers perspektiv», ble foretatt i tilknytning til et pågående prosjekt, iTEC (Innovative Technologies for an Engaging Classroom), i regi av Senter for IKT i utdanning. Målet ... -
Elevers beskrivelse av gode lærer-relasjoner
(Master thesis, 2021)I forbindelse med den nye læreplanen (LK20) som ble innført høsten 2020, ble folkehelse og livsmestring innført som et tverrfaglig tema i skolen. Betydningen av mellommenneskelige relasjoner er listet opp som et av flere ...