Blar i Institutt for kunstfag på utgivelsesdato
Viser treff 41-60 av 263
-
En kort rapport om det flerfaglige kunstformidlingsprosjektet Skapningar frå djupet
(Research report, 2017) -
Designing creative inter-disciplinary science and art interventions in schools: The case of Write a Science Opera (WASO)
(Peer reviewed; Journal article, 2017) -
Creativity and Ecoscenography in the Global Science Opera
(Master thesis, 2017)This thesis looks at how the creative process is influenced by the implementation of sustainable design in education. Working with an interdisciplinary collaboration between science and arts in the Global Science Opera ... -
Tilbakeblikk framover
(Master thesis, 2017)Forskingspørsmåla som vert handsama i denne masteroppgåva har sett nærare på korleis ein kan utvikle undervisningspraksis med fokus på idéutvikling. Undersøkinga er gjort i samband med undervisning av lærlingar, ved kjole ... -
Politiske dokumenters omtale av opplæring i kunst, kultur og musikk En kritisk diskursanalyse
(Master thesis, 2017-05-15)Denne masteravhandlingen ser på hvordan utvalgte politiske tekster omtaler opplæring i kunst og kultur. Disse tekstene består av utdrag fra Kulturutredningen 2014, På rett vei, Elevenes læring i fremtidens skole, Fremtid ... -
«Klart du kan!» – Bandpraksis i et musikkverksted for jenter
(Master thesis, 2017-05-15)Denne forskningen har foregått i et kommunalt musikkverksted for jenter i alderen i 11-19 år i en storbykommune i Norge. Musikkverkstedet er lokalisert på et kulturhus med moderne og velutstyrte fasiliteter for musikkpraksis ... -
Musikklinja, smak og identitet Ein kvalitativ studie av musikksmak og identitetsforming blant musikklinjeelevar.
(Master thesis, 2017-05-15)Denne oppgåva dreier seg om musikksmak og identitetsforming for musikklinjeelevar i vidaregåande skule. Føremålet er å gi innsikt i korleis elevane formar musikksmaken sin, og korleis ein kan sjå på denne i lys av ... -
Utover notelesing —et estetisk-relasjonelt syn på pianotimen
(Master thesis, 2017-05-15)I denne masteroppgaven undersøker jeg studieobjektet pianoundervisning med voksne amatører fra et estetisk-relasjonelt perspektiv. Dette estetisk-relasjonelte synet på pianoundervisning innebærer å framheve den estetiske ... -
”Kva øving gjer meister ..?” Ein kvalitativ studie av profesjonelle gitaristar sine læringsstrategiar
(Master thesis, 2017-11-15)Denne masteroppgåva vil omhandla læringsstrategiar og ulike gitaristar si tilnærming til øving og læring. Målet med oppgåva er å visa ulike læringsstrategiar til bruk i øving og kva som kan visa seg å vera effektiv øving ... -
Performing the pre-formed: Towards a conceptual framework for understanding teaching as curricular transformation
(Peer reviewed; Journal article, 2018) -
When Students Teach Creativities: Exploring Student Reports on Creative Teaching
(Peer reviewed; Journal article, 2018) -
An investigation into the feasibility of using the Suzuki approach for piano education in the Norwegian Culture School.
(Master thesis, 2018)This study employs philosophical critique in order to determine whether a measure of adaption of the Suzuki Method may help alleviate some of the challenges to music teaching in the Norwegian School of Music and Performing ... -
"Imagine if... stepping into someone's shoes" as a research method
(Journal article; Peer reviewed, 2018)Denne artikkelen undersøker og diskuterer hvordan fiksjonsrammer kan anvendes som metode i forskning innen dramafeltet, og hvordan denne tilnærmingen bidrar til at forskerne forstår de situerte øyeblikkene som undersøkes. ... -
«Be Proud or Stay Out of It» : En narrativ studie av artistutviklingen til tre norske, skeive, kvinnelige artister.
(Master thesis, 2018)Denne masteravhandlingen er en undersøkelse av artistutviklingen til tre norske, skeive kvinnelige artister. Gjennom kvalitative forskningsintervju har vi sett på hvordan artistutviklingen til artistene har blitt farget ... -
Tilhører – En prototype på fremtidens omsluttende radio
(Peer reviewed; Journal article, 2018) -
Skole og konsert - frå formidling til dialog (DiSko): Produksjosrapport
(CASE-rapport;1/2018, Report, 2018)Produksjonsrapport 1 inngår i ein serie planlagde rapportar frå prosjektet Skole og konsert – frå formidling til dialog (DiSko). Desse rapportane blir utforma undervegs med og parallelt med FOU- prosessen og er ein del av ... -
Kva kan skape motivasjon i musikalsk samspelsprosjekt på musikklinja i vidaregåande skule?
(Master thesis, 2018)Denne studien har gått ut på å finne ut kva som kan skape motivasjon i eit samspelsprosjekt på musikklinja i vidaregåande skule. Det handlar om å finne faktorar som har innverknad på motivasjonen hos dei som deltek. For å ... -
Kunst og Skule: Ein Dialog?: Ein studie av musikarar og lærarar sitt samarbeid i eit innovasjonsprosjekt
(Master thesis, 2018)I denne oppgåva undersøker eg dialogen mellom besøkande musikarar og lærarar ved ein skule som deltek i innovasjonsprosjektet «Skole og konsert – fra formidling til dialog» (DiSko). DiSko ynskjer å utvikle dialogbaserte ... -
Does this work [of art] invite me into [intersubjective] dialogue? Discussing relational aesthetics in music education
(Journal article; Peer reviewed, 2018)Some artistic and educational practices in music have yet to be defined within the dichotomy of referential and autonomy aesthetics. However, there has been an ongoing shift towards more interactive, social and relationally ... -
“Playin” the changes: A jazz approach to researching student-teachers’ PowerPoint presentations
(Journal article; Peer reviewed, 2018)