Browsing HVL Skriftserie by Title
Now showing items 35-54 of 106
-
Havvind i Norge: Forvaltning og konsekvenser for miljø og samfunn
(HVL-Rapport;21/2021, Report, 2021) -
HVL-studenters bruk og oppfatninger av KI-chatboter i utdanning
(HVL-Rapport;6/2023, Report, 2023)Innledning: I denne rapporten presenterer vi i Faggruppen universitetspedagogikk de foreløpige resultatene av en spørreundersøkelse som kartlegger HVL-studenters bruk og oppfatninger av kunstig intelligens (KI) og KI-chatboter ... -
«Hvor kommer skyene fra?» Lekende læring om vannkraft ved ViteMeir
(HVL-Notat;2/2022, Working paper, 2022)I notatet oppsummeres det faglige grunnlaget bak vannkraftinstallasjonen ved Vitensenteret i Sogn og Fjordane AS, ViteMeir. Formålet med notatet er å tilby faglig støtte til både formidlere ved ViteMeir og ansatte ved HVL ... -
Hvordan skrive en førstelektorsøknad? - En erfaringsbasert veileder til opprykksprosessen
(HVL-Notat;2024/8, Working paper, 2024)Dette HVL-notatet er et resultat av et utviklingsarbeid utført av Camilla Bjelland, Sissel Aastvedt Halland og Annette Kristoffersen Winje. Utviklingsarbeidet handler om våre erfaringskunnskaper knyttet til prosessen med ... -
Idrettsutdanningane ved Høgskulen i Sogn og Fjordane: Frå 1 vekttal til 300 studiepoeng
(HVL - Rapport;2/2020, Report, 2020-05)Dette er ei historieforteljing om idrettsutdanninga i Sogndal. Ei forteljing om korleis vi målbevisst arbeidde frå kroppsøvingstilbodet på lærarutdanninga i 1972 til NOKUT-godkjent master i idrettsvitskap i 2016. Ei utvikling ... -
Internasjonalisering - praksis: Delprosjekt 3 i Operasjon bachelorpraksis FHS
(HVL-Rapport;2/2021, Report, 2021) -
Klima- og miljøfaget slik det er gjennomførd på Firda v.g.s. skuleåret 2022/2023
(HVL-notat;2023/4, Working paper, 2023)Rapporten er ein gjennomgang av gjennomføringa av klima- og miljø 2 som blei gjennomførd skuleåret 2022-2023. Den viser at elevar er motiverte for å lære meir om klimaendringane. Faget blir av elevar og lærar vurdere som ... -
Klima- og miljøfaget ved Firda som fag i vidaregåande skule
(HVL-Notat;2023/1, Working paper, 2023)Ved Firda vidaregåande skule i Nordfjord har ein utvikla eit nytt fag med tittel klima- og miljøfag. Faget tar for seg forskjellige sider ved klimautfordringa. Denne rapporten vurderer berekraftig utvikling og klimaendringar ... -
Klima-og miljøfaget slik det er gjennomførd på Firda v.g.s. skuleåret 2023/2024
(HVL-Notat;2024/11, Working paper, 2024)Rapporten er ein gjennomgang av gjennomføringa av klima- og miljø 1 som blei gjennomførd skuleåret 2023-2024 på Firda v.g.s.. Den viser at elevane vurderte klima- og miljøfaget som eit interessant og lærerikt fag, og at ... -
Korleis går dei yngste i barnehagen i dialog med ein installasjon, der foto og film er ein integrert del av materiale?
(HVL-Notat;2023/5, Working paper, 2024)Installasjonen var utvikla med tanke på dei yngste i barnehagen, som del av undervisninga til fordjupinga Kunstfagleg arbeid i barnehagen, ved barnehagelærarutdanninga på HVL, campus Stord, hausten 2021. Installasjonen ... -
Kunstnerbesøk, relasjon og samarbeid: Produksjonsnotat fra innovasjonsprosjektet «Skole og konsert – fra formidling til dialog (DiSko)»
(HVL-notat;2/2020, Working paper, 2020)Gjennom forskningsprosjektet «Skole og konsert – fra formidling til dialog» (DiSko) arbeider deltakerne med hvordan en kan produsere og distribuere konserter og annen kunst for elever i skolen, på en slik måte at det kan ... -
Kurs i studiemeistring - eit tilbod til sjukepleiarstudentane i starten av utdanninga
(HVL-notat;1/2021, Working paper, 2021)Studentlivet er ukjent for dei fleste studentar som startar i høgre utdanning. Det kan føre til stress, og i nokre høve psykiske plager som studentane skal meistre. Statistikk viser ein auke i alvorlege psykiske symptomplager ... -
Kvalitetssikring av studentutveksling Studentrefleksjonar i praksis under utvekslingsopphald i Zambia
(HVL-Rapport;20/2021, Report, 2021)Verda blir mindre på grunn av meir mobilitet blant menneske, av ulike grunnar. Dette fører til at kulturell kompetanse og kulturell bevisstheit er meir enn nokon gang viktige ferdigheiter i sjukepleieyrket (Cowan & Norman, ... -
Kvalitetsvurdering og kvalitetsutvikling av praksis: Samlerapport fra Operasjon bachelorpraksis, FHS 2019-2020
(HVL-Rapport;7/2021, Report, 2021) -
LeiKre - ei kollektiv utforsking i leire
(HVL-notat;2023/11, Working paper, 2023)LeiKre stiller seg i ein kunstnarisk tradisjon med å utforske leira sin materialitet. I dette prosjektet ser vi på korleis barn sine prosessar kjem fram i det kollektive der ein har opne rammer og store mengder materialar ... -
Lesson study som metode for forskingspraksis i lærarutdanninga. Rapport frå eit pilotprosjekt
(HVL-rapport;2024/6, Report, 2024)Hausten 2023 gjennomførte HVL Stord og LU-skulen Rubbestadneset skule eit pilotprosjekt med alternativ gjennomføring av praksis for femteårsstudentane. Piloten gjekk ut på at studentane i staden for vanleg praksis gjekk ... -
Livslang læring: Fleksibel utdanning i HVL 2022-23
(HVL-notat;3/2022, Working paper, 2022)Dette notatet gir ei samla oversikt over fleksible studietilbod ved Høgskulen på Vestlandet studieåret 2022. I arbeidet med notatet har det blitt reist nokre problemstillingar og utfordringar som ein har forsøkt å svara ... -
Lokale prosesser ved innføring av skolemat i et utvalg norske kommuner
(HVL-rapport;2024/5, Report, 2024)Rapporten er basert på kvalitative intervjuer med ansatte med ansvar for gratis skolematordninger på grunnskolenivå i ti norske kommuner. I disse intervjuene har vi fokusert på spørsmål om kommunenes erfaringer knyttet til ... -
Lungerehabiliteringstilbud i norske kommuner for personer med kronisk obstruktiv lungesykdom - Kartleggingsstudie
(HVL-Rapport;17/2021, Report, 2021)Bakgrunn: Lungerehabilitering er en tverrfaglig, individuelt tilpasset behandling hvor hensikten er å bedre den fysiske og psykiske tilstanden til personer med kronisk obstruktiv lungesykdom (kols). Dette inkluderer, men ... -
Lærerutdanningsskoler - pilotprosjekt: Sluttrapport fra følgeforskningsprosjekt 2020-2023
(HVL-Rapport;4/2023, Research report, 2023)