Browsing Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag by Title
Now showing items 1470-1489 of 2198
-
«Nå er det nok!» Det mulige dannelsespotensialet i komparativ analyse av kvinnefrigjøring i to litterære verk
(Master thesis, 2018)Forskning viser økte tendenser til selvrapporterte symptomer på depresjon blant norske tenåringer, spesielt jenter. Denne masteravhandlingen tar utgangspunkt i Wolfgang Klafkis teori om kategorial dannelse og undersøker ... -
Når 1 + 1 blir større enn 2. Leseundervisning og utvikling av leseforståelse i det kombinerte klasserommet.
(Master thesis, 2015-05-23)Hva kan skje om lærere og elever bruker nettbaserte læringsplattformer som støtte i leseundervisningen? Dette spørsmålet var utgangspunktet mitt for arbeidet med denne masteravhandlingen. Lesing blir av mange oppfattet som ... -
Når barn utrykkjer seg gjennom teikning
(Bachelor thesis, 2010) -
Når barna møter leikeplassen - eit kjønnsperspektiv på barnas rørslemoglegheiter
(Peer reviewed; Journal article, 2019)I denne artikkelen presenterer eg ei undersøking som har sett på kva som karakteriserer dei potensielle romma gutar og jenter skaper på barnehagens leikeplass, og diskuterer kva rørslemoglegheiter dei gjev. Studien er ... -
«Når jeg skriver, husker jeg.»: En kvalitativ studie av hvordan lærere og voksne deltakere i voksenopplæringen opplever bruk av dataspillet The Sims 4 for å lære norsk vokabular
(Master thesis, 2021)Formålet med denne studien var å finne ut hvordan deltakere og lærere i voksenopplæringen opplevde bruken av dataspillet The Sims 4 for å lære norsk vokabular. Videre å kartlegge deres erfaringer med dataspill og finne ut ... -
Når kalendaren avgjer korleis du vurderer dine eigne evner
(Bachelor thesis, 2019)Formålet med denne oppgåva var å sjå på forholdet mellom fødselsdato og meistringforventning hjå 6. klassingar. Fødselsdato som variabel, er i oppgåva definert teoretisk som relativ alderseffekt. Teorien knytt til ... -
Når løsningen blir problemet
(Bachelor thesis, 2018)Når løsningen blir problemet: Selektiv mutisme er en lavfrekvent tilsand, dvs. at det kun er et fåtall barn som blir diagnostisert. Pedagogen får derfor lite informasjon om, og erfaring med lidelsen. Jeg ønsker med ... -
Når stillheten blir et problem : en oppgave om de stille barna og barn med innagerende atferd
(Bachelor thesis, 2017)Vi har noen ganger undret oss over om det er slik i en travel barnehagehverdag at de stille barna blir oversett? Gjennom denne oppgaven ønsker vi å se nærmere på de stille og innagerende barna i barnehagen, de barna som ... -
“Når vi får være med å bestemme, so blir vi meir motiverte” : Ein kvalitativ studie om elevmedverknad og motivasjon
(Master thesis, 2021)Føremålet med denne studien har vert å undersøke ei gruppe elevar i ungdomsskulen si oppleving av elevmedverknad i skulekvardagen og korleis elevmedverknaden påverkar motivasjonen deira. Med andre ord vil eg med denne ... -
«Nedsett funksjonsevne og tilpassa opplæring i kroppsøving på barnetrinnet»
(Bachelor thesis, 2019) -
Need for a democratic approach to social justice in education and training
(Journal article; Peer reviewed, 2016)Many higher education institutions worldwide require that all academic staff have a professional development plan. Teacher professional development has been regarded as one of the most important factors for improving the ... -
Neither hard nor soft prevention - On the need to reconfigure contemporary counterterrorism towards smart prevention
(Chapter, 2021)Confronted with something of a modern terrorist crisis, European policymakers have reformulated counterterrorism in the direction of a task in which the state and the public are combined in preventing individuals from being ... -
Nettbrett 1:1 og skriveferdigheiter i byrjaropplæringa
(Bachelor thesis, 2019) -
Nettbrett i begynnaropplæringa i lesing: Lærarar sine refleksjonar kring bruk av nettbrett i begynnaropplæringa i lesing på 1. og 2. trinn
(Master thesis, 2015-06-29)Dei seinare åra har bruken av nettbrett som verktøy i skulen vore aukande. Spørsmålet har vore stilt om satsinga har vore forankra i skulen som verktøy for læring, eller om det å ta i bruk verktøyet er eit mål i seg sjølv. ... -
Nettbrett i samfunnsfagundervisning: En kvalitativ studie av samfunnsfaglæreres erfaringer og opplevde muligheter knyttet til bruk av nettbrett i samfunnsfagundervisning
(Master thesis, 2019)Temaet i denne masteroppgaven er nettbrett i samfunnsfagundervisning på grunnskolen. Flere skoler og kommuner har innført personlige nettbrett som et verktøy for læring, samtidig som det er lite forskning på feltet. Jeg ... -
Nettbrett som reiskap i den første lese- og skriveopplæringa
(Master thesis, 2021)Denne studien undersøker nettbrett som reiskap i den første lese- og skriveopplæringa. På bakgrunn av at stadig fleire skular innfører 1:1-forhold med digitale verktøy, altså at kvar elev har kvart sitt personlege nettbrett, ... -
Neuropsychological and neurophysiological benefits from white noise in children with and without ADHD
(Peer reviewed; Journal article, 2016)Background Optimal stimulation theory and moderate brain arousal (MBA) model hypothesize that extra-task stimulation (e.g. white noise) could improve cognitive functions of children with attention-deficit/hyperactivity ... -
«Never Alone» in the EFL Classroom: Exploring the potential of the video game «Never Alone - Kisima Inŋitchuŋa» in developing intercultural competence in the English as a Foreign Language (EFL) classroom.
(Master thesis, 2022)Videospel i undervisninga er på agendaen. Narrative videospel kan vere gode historieformidlarar og inviterer gameren med på ei interaktiv oppleving. Dei siste åra har det dukka opp fleire videospel i sjangeren world games: ... -
nkluderande historieundervisning i eit historisk splitta Nord-Irland? Ein studie av nord-irske historielæreplanar og eit utval historielærarar sine perspektiv og tilnærmingar til historieundervisninga om Nord-Irland-konflikten.
(Master thesis, 2020)Føremålet med denne masteroppgåva har vore å undersøke i kva grad – og på kva måte eit utval nord irske historielæreplanar og historielærarar, legg opp til ei inkluderande historieundervisning om Nord-Irland-konflikten. Meir ... -
Noen må fortelle lærere at det lærere gjør kan utrette mirakler: En kvalitativ undersøkelse av foresattes opplevelse av skole-hjem samarbeid ved ufrivillig skolefravær
(Master thesis, 2023)Formålet med dette forskningsprosjektet har vært å undersøke hvordan foresatte opplever skole-hjem samarbeid ved ufrivillig skolefravær. Skole-hjem samarbeid har en sentral rolle i saker med ufrivillig skolefravær, og ...