Når barna møter leikeplassen - eit kjønnsperspektiv på barnas rørslemoglegheiter
Peer reviewed, Journal article
Published version
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/11250/2646758Utgivelsesdato
2019Metadata
Vis full innførselSamlinger
Originalversjon
Pedersen, L. (2019). Når barna møter leikeplassen: Eit kjønnsperspektiv på barnas rørslemoglegheiter. BARN - Forskning om barn og barndom i Norden, 37(2), 53-65. 10.5324/barn.v37i2.3086Sammendrag
I denne artikkelen presenterer eg ei undersøking som har sett på kva som karakteriserer dei potensielle romma gutar og jenter skaper på barnehagens leikeplass, og diskuterer kva rørslemoglegheiter dei gjev. Studien er felt-basert, og videoobservasjonar av fem år gamle barn i to barnehagar er brukt som metode. Funna viser at dei potensielle romma kan bli tematiserte som idrett, arbeid og familie. I desse potensielle romma er det ein tendens til at gutar skaper rom kor dei aktiviserer kroppane sine og dempar det verbale, medan jentene skaper rom der dei dempar kroppane sine og aktiviserer det verbale.