Browsing Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag by Title
Now showing items 1120-1139 of 2200
-
Korleis opplever to kvinner det å ha ei leiarstilling i eit tradisjonelt land som Zambia?
(Student paper, others, 2015)I denne oppgåva har eg skrive om kvinnelege leiarar i Zambia. Problemstillinga mi er: ”Korleis opplever to kvinner det å ha ei leiarstilling i eit tradisjonelt land som Zambia?”. Ved hjelp av kvalitativ metode og ... -
«Korleis profesjonelle som arbeider med elevar i første til tiande klasse i Norske skular rangerar kjente bidragsfaktorar til problematisk skulefrå-vær»
(Master thesis, 2021)Av ulike orsakar, og på ulike tidsrom, er det elevar som er borte frå skulen. Høgt fråvær har konsekvensar på både kort og lang sikt for eleven, familien, og samfunnet. Tidlegare forsking har knyta fråvær, og spesielt ... -
Korleis søkjer og vurderer eit utval elevar på sjuande trinn stoff dei finn på nettet?
(Master thesis, 2015-06-29)«Kritisk søkjemedvit - når elevar søkjer og les informasjon på nettet» Ikkje alt ein finn på internett er sant eller korrekt, og som med alt anna bør ein nytta internett med eit kritisk blikk. Når ein skal utføra søk på ... -
«Korleis tenkte du no?» Frå øving til gjennomføring i grunnskulelærarutdanninga
(Peer reviewed; Journal article, 2020)I denne artikkelen presenterer eg ein studie der føremålet har vore å utvikla eit undervisningsdesign som kan støtta studentane i deira profesjonelle utvikling. Eit vesentleg element i designet er å tilby studentane kunnskap ... -
Korleis utvikle historiemedvitet? Ein analyse av to læremiddeltypar for grunnskulen
(Master thesis, 2014)Historiemedvit er eit omgrep som fått ei sentral rolle i samfunnsfaget i LK06. Denne masteroppgåva ser nærare på kva som kjenneteiknar omgrepet, og korleis to ulike læremiddeltypar legg til rette for at elevane skal utvikle ... -
Korleis vert dei yngste barna si stemme høyrt i frileiken i ei 0-6 års avdeling?
(Bachelor thesis, 2018) -
Korleis vert det opplevd for Zambiske mødrer/omsorgspersonar å ha eit barn med fysisk funksjonsnedsetting, og kva hjelp får dei frå lokalsamfunnet og staten?
(Student paper, others, 2017)Oppgåva er basert på ei undersøking som eg gjorde under mitt praksisopphald i Zambia våren 2017. Eg hadde mitt praksisopphald på ein skule for barn med fysisk funksjonsnedsetting og kom ut i frå det fram til problemstillinga: ... -
Korrelasjoner mellom mobilbruk og skoleprestasjoner blant ungdomsskoleelever
(Master thesis, 2019)Gjennom denne studien undersøkes korrelasjoner mellom mobilbruk og skoleprestasjoner blant ungdomsskoleelever ved den norske skole. I motsetning til majoriteten av tidligere forskning, hovedsakelig basert på selvrapportering, ... -
Krav og forventninger i møte med fotballsatsing og skolegang
(Master thesis, 2021)Denne masteroppgaven omhandler tema som er sentrale for å forstå hvilke rammer og psykologiske forhold som påvirker unge, ambisiøse fotballspillere. Formålet med prosjektet har vært å oppnå større forståelse for hvordan ... -
Kreativ og innovativ problemløsing for elever på mellomtrinnet
(Master thesis, 2023)Denne masteroppgaven er en kvalitativ studie av prosjektet SMARTere teknologi som er utarbeidet av Ungt Entreprenørskap. Jeg har forsket på samspillet mellom elevene sitt arbeid med en åpen og kreativ oppgave som SMARTere ... -
Kriseberedskap i grunnskolen: Læreres oppfattelser av å håndtere kriser.
(Master thesis, 2015-05-26)I denne masterstudien undersøkes tema kriser og beredskapsplaner i grunnskolen med fokuset på det forberedende krisearbeid i skolene ut fra lærernes perspektiv. Problemstillingen min er: «Hvilken oppfatning har grunnskolelærere ... -
Kriterier for bruk av belønningssystemet klinkekulemetoden i barneskolen
(Bachelor thesis, 2019) -
Kritisk diskursanalyse av utdrag frå «Temahefte om menn i barnehagen» i eit mangfaldsperspektiv
(Bachelor thesis, 2021) -
Kritisk tenkning gjennom oppgaveløsning - En metodetriangulert studie basert på to lærebøker
(Master thesis, 2021)Kritisk tenkning gjennom oppgaveløsning - En metodetriangulert studie basert på to lærebøker, er en studie som tar for seg hvordan oppgaver i to læreverk i norsk for 8. trinn, kan øve elevenes kritiske kompetanse. Kritisk ... -
Kritisk tenkning i bærekraftundervisning: en kvalitativ analyse av ungdoms perspektiver på klimatiltak
(Peer reviewed; Journal article, 2023)The climate crisis is one of many societal challenges young people in the 21 century are faced with. In this article we explore students in the 9th grade (age 14) perspectives on climate change mitigation. We recorded 3 ... -
Kritiske refleksjonar om praksiskunnskapens stilling i det obligatoriske grunnskuleløpet – Ein fenomenologisk analyse av møtet mellom pensum og elev
(Peer reviewed; Journal article, 2017) -
KRL-faget i skolen 1997-2002 : en presentasjon av et samarbeid og drøfting av aktuelle problemstillinger og fagets utvikling
(HSF Rapport, Book, 2003)Rapporten presenterer et samarbeid mellom to lærere i grunnskolen og en høyskolelektor knyttet til innføringen av KRL-faget i skolen fra høsten 1997. Hoveddelen av rapporten presenterer og drøfter problemstillinger som ... -
Kroppsidentitet i kroppsøving
(Master thesis, 2022)Bakgrunnen for denne masteroppgaven er tallene for Ungdataundersøkelsen som viser at kroppspress er en utfordring for en god del norske elever (Bakken et al., 2018; Øgård-Repal et al., 2017) Ved innføring av LK20 høsten ...