Toggle navigation
norsk
English
English
norsk
English
Login
Toggle navigation
View Item
Home
Høgskulen på Vestlandet
Import fra CRIStin
View Item
Home
Høgskulen på Vestlandet
Import fra CRIStin
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Kritiske refleksjonar om praksiskunnskapens stilling i det obligatoriske grunnskuleløpet – Ein fenomenologisk analyse av møtet mellom pensum og elev
Hestholm, Grethe Nina
Peer reviewed, Journal article
Published version
View/
Open
503-85-7687-1-10-20171231%281%29.pdf (1.645Mb)
URI
http://hdl.handle.net/11250/2500742
Date
2017
Metadata
Show full item record
Collections
Import fra CRIStin
[3654]
Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag
[2330]
Original version
Nordisk tidsskrift for pedagogikk & kritikk. 2017, 3 (1), 1-18.
10.23865/ntpk.v3.503
Journal
Nordisk tidsskrift for pedagogikk & kritikk
Search Archive
This Collection
Browse
Archive
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
Document Types
Journals
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
Document Types
Journals
My Account
Login
Statistics
View Usage Statistics