Blar i Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett / Faculty of Education, Arts and Sports på tittel
Viser treff 2717-2736 av 4096
-
Når barna møter leikeplassen - eit kjønnsperspektiv på barnas rørslemoglegheiter
(Peer reviewed; Journal article, 2019)I denne artikkelen presenterer eg ei undersøking som har sett på kva som karakteriserer dei potensielle romma gutar og jenter skaper på barnehagens leikeplass, og diskuterer kva rørslemoglegheiter dei gjev. Studien er ... -
«Når jeg skriver, husker jeg.»: En kvalitativ studie av hvordan lærere og voksne deltakere i voksenopplæringen opplever bruk av dataspillet The Sims 4 for å lære norsk vokabular
(Master thesis, 2021)Formålet med denne studien var å finne ut hvordan deltakere og lærere i voksenopplæringen opplevde bruken av dataspillet The Sims 4 for å lære norsk vokabular. Videre å kartlegge deres erfaringer med dataspill og finne ut ... -
Når kalendaren avgjer korleis du vurderer dine eigne evner
(Bachelor thesis, 2019)Formålet med denne oppgåva var å sjå på forholdet mellom fødselsdato og meistringforventning hjå 6. klassingar. Fødselsdato som variabel, er i oppgåva definert teoretisk som relativ alderseffekt. Teorien knytt til ... -
Når løsningen blir problemet
(Bachelor thesis, 2018)Når løsningen blir problemet: Selektiv mutisme er en lavfrekvent tilsand, dvs. at det kun er et fåtall barn som blir diagnostisert. Pedagogen får derfor lite informasjon om, og erfaring med lidelsen. Jeg ønsker med ... -
Når ord blir fattige: Tolking av avbildning fra norsk tegnspråk til norsk talespråk
(Bachelor thesis, 2021) -
Når stillheten blir et problem : en oppgave om de stille barna og barn med innagerende atferd
(Bachelor thesis, 2017)Vi har noen ganger undret oss over om det er slik i en travel barnehagehverdag at de stille barna blir oversett? Gjennom denne oppgaven ønsker vi å se nærmere på de stille og innagerende barna i barnehagen, de barna som ... -
Når tolken får hendene fulle: Tolking av metaforar frå norsk talespråk til norsk teiknspråk
(Bachelor thesis, 2019) -
«Når vi blir voksne er det for seint»: Klimaengasjement i to romaner for barn og unge
(Master thesis, 2019)This thesis will examine how two novels may influence the climate change engagement of students, their attitudes and knowledge about climate change and climate-friendly actions. My analysis of the novels will be based on ... -
“Når vi får være med å bestemme, so blir vi meir motiverte” : Ein kvalitativ studie om elevmedverknad og motivasjon
(Master thesis, 2021)Føremålet med denne studien har vert å undersøke ei gruppe elevar i ungdomsskulen si oppleving av elevmedverknad i skulekvardagen og korleis elevmedverknaden påverkar motivasjonen deira. Med andre ord vil eg med denne ... -
«Nedsett funksjonsevne og tilpassa opplæring i kroppsøving på barnetrinnet»
(Bachelor thesis, 2019) -
Need for a democratic approach to social justice in education and training
(Journal article; Peer reviewed, 2016)Many higher education institutions worldwide require that all academic staff have a professional development plan. Teacher professional development has been regarded as one of the most important factors for improving the ... -
Neither hard nor soft prevention - On the need to reconfigure contemporary counterterrorism towards smart prevention
(Chapter, 2021)Confronted with something of a modern terrorist crisis, European policymakers have reformulated counterterrorism in the direction of a task in which the state and the public are combined in preventing individuals from being ... -
Neo-tribal elements in policies for the creative industries: A theoretical proposition and some Nordic examples
(Peer reviewed; Journal article, 2020)The article proposes the concept of neo-tribalism (Maffesoli 1996) as a theoretical tool in the study of policies for the creative industries. Neo-tribalism entails a turn to pre-modern forms of social organisation based ... -
Nettbasert, digital munnleg eksamen – ei vurderingsform for framtida?
(Chapter; Peer reviewed, 2020)Munnleg eksamen har lange tradisjonar i høgare utdanning i Noreg, medan den nettbaserte munnlege eksamenen må seiast å vere ny. Eit aukande tal med nettstudentar gjer det aktuelt å sjå på kva fordelar ein kan finne ved ... -
Nettbrett 1:1 og skriveferdigheiter i byrjaropplæringa
(Bachelor thesis, 2019) -
Nettbrett i begynnaropplæringa i lesing: Lærarar sine refleksjonar kring bruk av nettbrett i begynnaropplæringa i lesing på 1. og 2. trinn
(Master thesis, 2015-06-29)Dei seinare åra har bruken av nettbrett som verktøy i skulen vore aukande. Spørsmålet har vore stilt om satsinga har vore forankra i skulen som verktøy for læring, eller om det å ta i bruk verktøyet er eit mål i seg sjølv. ... -
Nettbrett i samfunnsfagundervisning: En kvalitativ studie av samfunnsfaglæreres erfaringer og opplevde muligheter knyttet til bruk av nettbrett i samfunnsfagundervisning
(Master thesis, 2019)Temaet i denne masteroppgaven er nettbrett i samfunnsfagundervisning på grunnskolen. Flere skoler og kommuner har innført personlige nettbrett som et verktøy for læring, samtidig som det er lite forskning på feltet. Jeg ... -
Nettbrett som reiskap i den første lese- og skriveopplæringa
(Master thesis, 2021)Denne studien undersøker nettbrett som reiskap i den første lese- og skriveopplæringa. På bakgrunn av at stadig fleire skular innfører 1:1-forhold med digitale verktøy, altså at kvar elev har kvart sitt personlege nettbrett, ...