HVL-Notat: Recent submissions
Now showing items 21-32 of 32
-
Klima- og miljøfaget ved Firda som fag i vidaregåande skule
(HVL-Notat;2023/1, Working paper, 2023)Ved Firda vidaregåande skule i Nordfjord har ein utvikla eit nytt fag med tittel klima- og miljøfag. Faget tar for seg forskjellige sider ved klimautfordringa. Denne rapporten vurderer berekraftig utvikling og klimaendringar ... -
Samlet karbonlager i myrene i Viken fylke
(HVL-Notat;2022/7, Working paper, 2022) -
Ei vurdering av planane for utviding av byggefelt og nydyrking på Leivdalsmona, Nordfjordeid – ein unik sandur frå slutten av istida
(HVL-Notat;2022/8, Working paper, 2022)Stad kommune arbeider med ny reguleringsplan for utviding av byggjefelt og areal for nydyrking på delar av Leivdalsmona på Eid. Leivdalsmona er unik, og det som står att av urørt overflate må takast vare på. Leivdalsmona ... -
Livslang læring: Fleksibel utdanning i HVL 2022-23
(HVL-notat;3/2022, Working paper, 2022)Dette notatet gir ei samla oversikt over fleksible studietilbod ved Høgskulen på Vestlandet studieåret 2022. I arbeidet med notatet har det blitt reist nokre problemstillingar og utfordringar som ein har forsøkt å svara ... -
Visuell inspeksjon av fjordbunn ved Feios ved bruk av undervannsdrone
(HVL-notat;2022/4, Working paper, 2022)Sognekraft vurderer undervannsdeponi av sprengmasser i forbindelse med utbygging av Feios kraftverk. Steintippen er planlagt nær tømmerbrygga ved Håstrondi. Det er foretatt en visuell inspeksjon med undervannsdrone som del ... -
«Hvor kommer skyene fra?» Lekende læring om vannkraft ved ViteMeir
(HVL-Notat;2/2022, Working paper, 2022)I notatet oppsummeres det faglige grunnlaget bak vannkraftinstallasjonen ved Vitensenteret i Sogn og Fjordane AS, ViteMeir. Formålet med notatet er å tilby faglig støtte til både formidlere ved ViteMeir og ansatte ved HVL ... -
Undervising i musikk og kunst og handverk i koronatida: Ei undersøking blant studentar og tilsette på to høgskular
(HVL-Notat;1/2022, Working paper, 2022)Dette notatet byggjer på ei undersøking som vart gjennomført på to høgskular våren 2020 etter at Noreg stengde ned på grunn av koronasituasjonen. Undervisning og eksamen vart i denne perioden flytta frå campus og over i ... -
Fra praksisfellesskap til et profesjonelt læringsfellesskap - Kunnskapsutvikling i et sosiokulturelt perspektiv
(HVL-notat;2/2021, Working paper, 2021)Dette er et FoU- arbeid gjennomført av Sissel J. Aastevdt Halland og Annette Kristoffersen Winje. Målet med studien er å få innblikk i hvordan vi som førstlektorstipendiater utvikler, forstår og anvender ny kunnskap gjennom ... -
Kurs i studiemeistring - eit tilbod til sjukepleiarstudentane i starten av utdanninga
(HVL-notat;1/2021, Working paper, 2021)Studentlivet er ukjent for dei fleste studentar som startar i høgre utdanning. Det kan føre til stress, og i nokre høve psykiske plager som studentane skal meistre. Statistikk viser ein auke i alvorlege psykiske symptomplager ... -
Fra student til profesjonsutøver
(HVL-Notat;3/2020, Working paper, 2020)Dette er en notat fra et FoU arbeid gjennomført av forskningsgruppen Barnehage og profesjonsutdanning sammen med tidligere HVL studenter ved barnehagelærerutdanningen. Målet med studien er å få innblikk i «nyutdannede» ... -
Kunstnerbesøk, relasjon og samarbeid: Produksjonsnotat fra innovasjonsprosjektet «Skole og konsert – fra formidling til dialog (DiSko)»
(HVL-notat;2/2020, Working paper, 2020)Gjennom forskningsprosjektet «Skole og konsert – fra formidling til dialog» (DiSko) arbeider deltakerne med hvordan en kan produsere og distribuere konserter og annen kunst for elever i skolen, på en slik måte at det kan ... -
Råd for restaurering av to naturtype-lokalitetar i Tynjadalen, Lærdal
(HVL-notat fra Høgskulen på Vestlandet;1/2020, Working paper, 2020)Notatet inneheld råd for restaurering av to naturtypelokalitetar i Tynjadalen, Lærdal kommune, i samband med etablering av røyrgate i Tynjadalen kraftverk. Kort samanfatta rår vi til at ein avgrensar inngrepa mest mogleg ...