• Matpakkelunsj, smørelunsj eller varmlunsj? Ungdomsskoleelevers erfaringer og oppfatninger av ulike skolemåltidsordninger 

      Bjørndal, Bodil; Fossgard, Eldbjørg; Aadland, Eli Kristin (HVL - Rapport;7/2020, Report, 2020-08)
      Skolemåltid i Trøndelag er initiert og finansiert av Fylkesmannen i Trøndelag og omfatter åtte kommuner i fylket. Et overordnet mål for skolemåltidsprosjektet er å utvikle en modell for skolemåltider ved barne- og ...
    • Minus og minus er fremdeles pluss! Utvikling i matematikklæringen på barnetrinnet 

      Haara, Frode Olav (HVL - Rapport;3/2020, Report, 2020-05)
      Lurer du på om det du lærte i matematikk da du gikk på barneskolen skiller seg mye fra det elevene lærer i dag? Synes du som forelder at det av og til er vanskelig å forstå det som står i matematikkbøkene ditt barn bruker, ...
    • Ny og supplerende kartlegging av biologisk mangfold i Sunnhordland og Nord-Rogaland 2015-2020 

      Fadnes, Per (HVL-Rapport;10/2021, Report, 2021)
      De siste 20 årene har forfatteren drevet med undersøkelser av det biologiske mangfoldet, hovedsakelig i Sunnhordland. Dette har resultert i en rekke rapporter i tidligere HSH skriftserie og i flere vitenskapelige artikler. ...
    • Om tre små studiestadar i Norge 

      Bjelle, Terje Erik (HVL - Rapport;1/2019, Report, 2019)
      I dette arbeidet ser eg på utviklinga ved tre små studiestadar i Norge sidan dei fekk distriktshøgskular for kring 50 år sidan. Volda, Bø og Sogndal vart studiestadar i ein periode då desentralisering og det å ta heile ...
    • Opplevingslandskap Kaupanger: Utviklingsplan for restaurering, skjøtsel og formidling av kulturlandskap ved Kaupanger stavkyrkje og Kaupanger Hovedgård 

      Hansen, Hanna Allesøe; Berstad, Åse-Birgitte; Auestad, Inger; Knagenhjelm, Christoffer (HVL-Rapport;9/2021, Report, 2021)
      Restaureringa av kulturlandskapet i det freda kulturmiljøet på Kaupanger Hovedgård starta i 2008. Målet var å reetablere det opphavelege, opne landskapspreget som området hadde før Skogfrøverket etablerte granfrøplantasjar ...
    • Pårørende og sykepleiestudenter sine erfaringer om pårørendeinvolvering i aktiviteter ved Førde Omsorgssenter 

      Zablotna, Danuta; Ullebust, Berit; Søreide, Hilde; Bjordal, Terese (HVL-Rapport;13/2021, Report, 2021)
      Rapporten beskriver et samarbeidsprosjekt mellom Utviklingssenter for sjukeheim og heimetenester (USHT) Vestland, (tidligere Sogn og Fjordane), Sunnfjord kommune (tidligere Førde kommune) og Høyskolen på Vestlandet (HVL). ...
    • Platanlønn, Acer pseudoplatanus: Samtale om et kunstnerisk utviklingsprosjekt 

      Sømoe, Kjetil (HVL-notat;2023/8, Working paper, 2023)
      Som friluftsmann og sløydlærer som bor på et småbruk, har jeg et nært forhold til natur og naturbruk. Presset som vi mennesker legger på jordens økosystemer gjør at vi må tenke gjennom alle sider ved vår bruk av materialer ...
    • Praksisplassdistribusjon: Operasjon bachelorpraksis, FHS 2019-2020 

      Haugland, Mildrid Jorunn; Grahl-Madsen, Vivian; Kvalevaag, Helga Karin; Laukhammer, Solveig; Ådland, Unni Myklebust; Skahjem, Anne Charlotte; Sundfør, Bergljot; Thulin, Liv Berit; Toft, Astrid; Vågstøl, Unni (HVL-Rapport;3/2021, Report, 2021)
    • Proceedings of the PhD Symposium at iFM’19on Formal Methods: Algorithms, Tools and Applications (PhD-iFM’19) 

      Pun, Ka I; Stolz, Volker; Fazeldehkordi, Elahe; Owe, Olaf; Ramezanifarkhani, Toktam; Damasceno, Carlos Diego Nascimento; Damasceno, Carlos Diego Nascimento; Ahishakiye, Faustin; Kristensen, Lars Michael; Tabar, Asmae Heydari; Bubel, Richard; Hähnle, Reiner; Sagemüller, Justus; Verdier, Olivier (HVL-rapport;14/2020, Report, 2020)
      Preface: This research report contains the proceedings of the PhD Symposium at iFM’19 on Formal Methods: Algorithms, Tools and Applications (PhD-iFM’19), which was held on 3 December, 2019 at Western Norway ...
    • Prosjekt Livslang læring i HVL 

      Myhre, Ingvild Brekke; Sandvold, Sigurd; et al (HVL-Rapport;8/2021, Report, 2021)
      Prosjekt Livslang læring i HVL har vore knytt til kva ambisjonar HVL har for å realisere regjeringa si satsing på kompetanse og det å lære heile livet. HVL ynskjer å vere den føretrekte samarbeidspartnaren og betydeleg ...
    • Rapport emneutvikling: Studentaktive læringsformer i videreutdanning i karriereveiledning (2021-2022) 

      Paulsen, Oda Notevarp (HVL-rapport;2024/1, Report, 2024)
      Denne rapporten beskriver utprøving av studentaktive læringsformer i en videreutdanning i karriereveiledning ved Høgskolen på Vestlandet våren 2022. Rapporten redegjør for et utviklingsarbeid og forskning på egen ...
    • Rapport om pilotprosjektet - Bacheloroppgåve i sjukepleie som empirisk prosjekt 

      Øygard, Sissel Hjelle; Heggdal, Hanne Marie (HVL-Rapport, Report, 2022)
      Denne rapporten beskriv bakgrunn, føremål, utvikling, gjennomføring og evaluering av eit pilotprosjekt som har lagt til rette for å gjennomføre bacheloroppgåve i sjukepleie som eit empirisk prosjekt. Det vart utarbeidd to ...
    • Råd for restaurering av to naturtype-lokalitetar i Tynjadalen, Lærdal 

      Auestad, Inger; Hansen, Hanna A.; Hauge, Leif (HVL-notat fra Høgskulen på Vestlandet;1/2020, Working paper, 2020)
      Notatet inneheld råd for restaurering av to naturtypelokalitetar i Tynjadalen, Lærdal kommune, i samband med etablering av røyrgate i Tynjadalen kraftverk. Kort samanfatta rår vi til at ein avgrensar inngrepa mest mogleg ...
    • Reisa mot Forskingsbasert læring: Implementeringa av Empiriske Bacheloroppgåver ved Campus Førde 

      Søreide, Hilde; Fossøy, Aud Berit (HVL-rapport;2023/10, Report, 2023)
      Vårt prosjekt vart sett i verk etter bestilling frå praksisfeltet, både frå spesialist og kommunehelsetenesta. Prosjektet var å få studentar til å skrive empiriske bacheloroppgåver med tema bestilt frå praksis. Praksisfeltet ...
    • RekneMeir på ViteMeir: Utvikling av en matematisk vitensenterutstilling 

      Sæterdal, Kristin Myhra (HVL-Rapport;2/2023, Report, 2023)
      For å møte etterspørselen etter teknologi- og realfagskompetanse i fremtidens arbeidsmarked, må vi jobbe for å styrke rekrutteringen til teknologi og realfag. Gjennom prosjektet RekneMeir ønsker vi å bidra til matematikkglede ...
    • Rekrutteringsundersøkinga 2023 

      Navarsete, Anders Løbø; Høyland, Silje Kathrine (HVL-rapport;2023/8, Report, 2023)
      Undersøkinga vart sendt ut til alle førsteårsstudentar tekne opp til haustsemesteret 2023 ved grunnutdanningar, integrert masterutdanningar, alternative vegar til ingeniørutdanningane (slik som forkurs, y-veg og liknande). ...
    • Resonant Bodies - konsertturné 

      Stalheim, Jostein (HVL-notat;2024/1, Working paper, 2024)
      Kjernen i turnen var et samarbeid mellom Nguyễn Thanh Thủy, Stefan Östersjö og meg i tillegg til å bringe inn erfarne utøvere med forskjellig bakgrunn og sjangre. Vi ville sette søkelys på improvisasjon, elektronikk og til ...
    • Rosettas Stone framført på Polyfon konferansen 09. 

      Stalheim, Jostein (HVL-notat;2024/4, Working paper, 2024)
      Operaen Rosetta’s Stone er et samarbeid mellom komponistene John G. Bilotta og Jostein Stalheim, og librettistene Oded Ben-Horin og John McGrew. Dette prosjektet var en oppføring av en scene på Polyfon-konferansen i Mimes ...
    • Safe procedures for personnel-transfer from a vessel to an offshore floating wind turbine 

      Gudmestad, Ove Tobias; Viddal, Steven (HVL-Rapport;23/2021, Report, 2021)
      This report is prepared to identify safe procedures for transfer of personnel from vessels to floating offshore wind turbines. The use of a gangway system mounted on the deck of a vessel is known to represent state of art ...
    • Samkøyring og utvikling av bachelorutdanningane i sjukepleie ved HVL 

      Kyrkjebø, Dagrun; Heggdal, Hanne Marie (HVL-Rapport;9/2020, Report, 2020)
      Rapporten omhandlar erfaringar og resultat av prosjektarbeidet samkøyring og utvikling av bachelorutdanningane i sjukepleie ved fakultet for helse- og sosialvitskap ved HVL. Arbeidet munna ut i ein ny studieplan for bachelor ...