Browsing Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag by Title
Now showing items 1695-1714 of 2198
-
Responding to wicked tensions and problems in practices-developing research
(Chapter; Peer reviewed, 2023)Experiences from practices-development research, as presented in Part II of this book, identify what we call wicked tensions and problems (Bentley J, Toth. Exploring wicked problems: what they are and why they are important. ... -
Rettleiarrolla i kollegarettleiing som profesjonelt læringsfellesskap i barnehagen
(Peer reviewed; Journal article, 2022)Målet med artikkelen er å undersøke rettleiaren si forståing av eigen praksis, og diskutere kollegarettleiing som profesjonelt læringsfellesskap i barnehagen. Det empiriske materialet byggjer på videoopptak av retrospektive ... -
Rettleiing for å fremje motivasjon
(Bachelor thesis, 2014)I denne oppgåva er temaet rettleiing og motivasjon. I Rammeplanen for barnehagens innhald og oppgåver (2011) står det at styrar og pedagogisk leiar har ansvar for å rettleie personalet mot å få ei felles forståing av ... -
Rettleiing i teikning
(Bachelor thesis, 2012-06-27)Undersøkinga mi i denne oppgåva var å finne ulike strategiar for rettleiing ein kan nytte i teikneundervisning. Eg har gjennomført ein observasjon i to 3. klassar der eg har sett på ulike rettleiingsstrategiar, og om dei ... -
Rettleiingsteknologi – artefakt for struktur og samhandling i lærarutdanningspraksis
(Master thesis, 2020)Digitalisering er eit naudsynt hjelpemiddel for å utføra mange av dei oppgåvene vi arbeider med, også i utdanningssektoren. Denne masteroppgåva handlar om korleis praksislærarar opplever å ta i bruk rettleiingsteknologi i ... -
Rettskriving i nynorsk og bokmål: Ein studie av substantiv og verb i tekstar skrivne av elevar på 7. trinn
(Master thesis, 2019)Føremålet med denne undersøkinga har vore å finne ut kva rettskrivingsfeil ein kan finne i tekstar som er skrivne av elevar med nynorsk som hovudmål og i tekstar skrivne av elevar med bokmål som hovudmål. I tillegg til å ... -
Risikofylt lek i barnehagen
(Bachelor thesis, 2017)Denne bacheloroppgaven innen barnehagelærerutdanningen gir 15 studiepoeng. Jeg har valgt å forske på den risikofylte leken i barnehagen. Problemstillingen min er: «Hvordan kan man i barnehagen unngå at den voksnes subjektive ... -
Risikofylt lek på barnehagens uteområde for 1-3-åringer
(Bachelor thesis, 2021) -
Risikolek
(Bachelor thesis, 2017)I bacheloroppgaven min valgte jeg å fokusere på den voksnes praksis i barnehagen. Målet var å finne ut om det blir lagt til rette for risikolek og om barna fikk lov til å leke risikoleker. Jeg ville også finne ut om høyere ... -
Risikolek : hva har risikolek å si for barns psykiske og fysiske utvikling
(Bachelor thesis, 2017) -
Risikolek – fortere fortere, høyere høyere
(Bachelor thesis, 2022) -
Risikoutsatte barn og tilrettelegging for et resiliensremmende miljø.
(Bachelor thesis, 2018) -
Robotassistert undervisning i kunst og håndverk
(Bachelor thesis, 2019) -
The role of parental involvements in children’s acquisition of Kiswahili pre-reading skills in Tanzania
(Peer reviewed; Journal article, 2022)This study explored the role of parental involvements in children’s acquisition of Kiswahili pre-reading skills in Tanzania. Specifically, it compared rural public high performing schools and low performing schools. ... -
Rom for ubehag i undervisning om rasisme i klasserommet
(Chapter; Peer reviewed, 2021)Rasisme oppleves som et ubehagelig tema å snakke om. I kapittelet pekes det på pedagogiske fordeler ved å gi rom for ubehag i møte med rasisme. Ved å gi minoritets- og majoritetsstudenter like mye rom for å dele oppfatninger ... -
Rommet i barnehagen – en tilfeldighet eller et pedagogisk verktøy?
(Bachelor thesis, 2020) -
Rommet som pedagogisk verktøy
(Bachelor thesis, 2020) -
The rural and urban divide in early literacy acquisition in Tanzania: the mediating roles of home and school contexts
(Peer reviewed; Journal article, 2022)Recently most sub-Saharan countries have successfully broadened access to basic education. However, empirical and educational reports from this region have consistently documented children not acquiring the foundational ... -
Rytmisk kompetanseutvikling i kommunane i Sogn og Fjordane
(HSF Rapport, Book, 2003)Rapporten gjer greie for prosjektet ”Rytmisk kompetanseutvikling” som er gjennomført for Kommunenes Sentralforbund, Sogn og Fjordane i perioden 2001-2002. Gloppen kommune og Flora kommune har vore prosjektkommunar. ... -
Rødlistearter i Stord og Fitjar, samt litt generelt om natur og sjeldne naturtyper i Sunnhordland
(Others, 2017)Rødlisten er et uttrykk for hvordan vi mennesker forvalter naturen rundt oss. Egentlig har vi ikke noe ønske om å ha en rødliste, og målet med rødlisten er at artene som står her og er truet skal kunne bli tatt ut av ...