Blar i Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett / Faculty of Education, Arts and Sports på tittel
Viser treff 4053-4072 av 4096
-
Å førbygge mobbing i barnehagen : pedagogiske leiarar har eit viktig ansvar
(Bachelor thesis, 2015)I denne bacheloroppgåva vil eg skrive om temaet mobbing i barnehagen, med hovudvekt på korleis pedagogiske leiarar kan førebygge mobbing i barnehagen. Eg har valt temaet fordi eg opplever at det i seinare tid har det vore ... -
Å gjennomføre konfliktfylte samtaler
(Bachelor thesis, 2017)Formålet bak denne oppgaven er å undersøke hvordan man på best mulig måte kan gjennomføre samtaler som handler om konflikter. For å finne svar på dette har jeg tatt i bruk kvalitativ forsknings metode med en abduktiv ... -
Å ha det trygt og godt - i barnehagen
(Bachelor thesis, 2023) -
Å kommunisere før ordene kommer: En studie om bruk av tegn-til-tale med ett- og toåringer i barnehagen
(Bachelor thesis, 2023) -
Å konstruere eit mangfaldsomgrep: Ein intervjustudie av fire musikklærarar i grunnskulen
(Master thesis, 2023)Dette er ei masteroppgåve i faget musikk ved Grunnskulelærarutdanning 5.-10., Høgskulen på Vestlandet. Oppgåva tek for seg temaet mangfald i musikkfaget, med eit fokus på korleis lærarar i grunnskulen konstruerer og ... -
Å kunne regne - en grunnleggende ferdighet?
(Bachelor thesis, 2013-09-03)Målet med bacheloroppgaven Å kunne regne – en grunnleggende ferdighet? er å få et nyan-sert bilde av hva det innebærer å kunne regne, hvor jeg spesielt vil vektlegge elevenes erfa-ringer. Problemstillingen er ”Hvordan ... -
Å lære på eit språk ein ikkje forstår : ei komparativ studie av korleis to ulike skular tilpassar opplæringa til minoritertsspråklege elevar
(Bachelor thesis, 2015)Problemstillinga eg ønskjer å finne svar på er: Korleis leggje til rette slik at minoritetsspråklege elevar forstår det faglege innhaldet i undervisninga når dei ikkje meistrar språket som blir nytta fullt ut? Eg tek føre ... -
Å lære å bli lærar : om læring og undervisning i fag, tema og ferdigheiter i ny lærarutdanning
(HSF-Rapport;6/2011, Research report, 2011)Lærarutdanningane er i støypeskeia. Frå hausten 2011 blir studentar tekne opp til Grunnskulelærarutdanning og ikkje til Allmennlærarutdanning. Denne rapporten dokumenterer korleis ein arbeider ved HiSF for å fylle ei ... -
Å modellere uten hender!: En undersøkelse av kunst og håndverkstudenters formgivningsprosess med digital 3D-modellering
(Master thesis, 2016-08-12)Digitale verktøy i undervisning er noe som er kommet for å bli. Det er behov for mer forskning på dette feltet, slik at bruken av digitale verktøy vil være med på å heve faget og dets innhold. Det må sørges for at integrering ... -
Å motivere underytande elevar til fagleg innsats
(Bachelor thesis, 2019) -
Å møte ettåringen i garderoben
(Bachelor thesis, 2013) -
Å oppdage barn i barnehagen som opplever omsorgssvikt
(Bachelor thesis, 2021) -
Å oppdage opplevinga av meg saman med deg: Ein kollektiv estetisk læreprosess
(Master thesis, 2020)Å oppdage opplevinga av meg saman med deg - ein kollektiv estetisk læreprosess er ei kunstnarisk forsking i kreative fag og læreprosessar. Utgangspunktet for forskinga er vår erfaring av at estetisk verksemd kan opne eit ... -
Å padle i sirup og kjempe mot vindmøller: Fire lærarutdannarar om nynorsk i lærarutdanningane
(Peer reviewed; Journal article, 2022)Artikkelen tek føre seg nynorskopplæring og -vurdering for lærarstudentar utan norsk som fag. Når norsk ikkje lenger er obligatorisk for studentane på grunnskulelærarutdanning 5–10, er det uklart korleis utdanningane sikrar ... -
Å reenacte fortiden for å formidle historien
(Master thesis, 2019)In this thesis, I will explore reenactment as an arena for education and teaching History. It is based on a hypothesis: That, generally speaking, reenactors are occupied with teaching the history they are reenacting, and ... -
Å rekne i kunst og handverk
(Master thesis, 2012) -
Å samarbeide med flerkulturelle foresatte
(Bachelor thesis, 2019) -
Å skape rom med blyanten
(Bachelor thesis, 2012-06-27)Målet med mi forsking var å leggja opp eit undervisningsopplegg som kan vera eit eksempel på korleis ein kan leggja opp og betra teikneundervisninga i skulen. Eg retta difor fokuset mitt mot teikneundervisninga. Dette ...