Blar i Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett / Faculty of Education, Arts and Sports på tittel
Viser treff 3020-3039 av 4096
-
Problem posing i matematikk
(Master thesis, 2015-09-04)Denne masteroppgåva søker å identifisere kvalitetar ved bruk av problem posing i matematikkundervising ut frå eit elevperspektiv. Problem posing er i denne oppgåva forstått både som grep og omgrep. Medan problem posing som ... -
Problematferd i skolen: fra et elevperspektiv
(Master thesis, 2021)Denne masteroppgaven tar for seg elevens perspektiv på fenomenet problematferd. Tittelen på oppgaven er: «problematferd i skolen -fra et elevperspektiv», og hovedfokuset ligger på å få tak i elevenes egne tanker og ... -
Problembasert læring, matematikk og IKT: gjør det noen forskjell om elevene lager fysiske eller virtuelle modelleiligheter?
(Master thesis, 2008)Avhandlingen er basert på en studie gjort med elever fra femte til syvende klasse på en barneskole. Gjennom problembasert læringsmetode skulle elevene arbeide med matematikk, knyttet til en oppgave der de skulle designe ... -
Problembasert matematikkundervising som nøkkel til matematisk tverrfagleg undervising
(Master thesis, 2022)Gjennom tidlegare erfaringar som matematikklærar, har eg sett at det finnes moglegheiter for å knyte matematikkfaget inn i tverrfagleg undervising gjennom problembasert undervising. I tillegg til fokus på både tverrfaglege ... -
Problemløsing - et nyansert begrep? En dokumentanalyse av Dragonbox Skole med fokus på problemløsingens rolle i LK20.
(Master thesis, 2022)denne oppgaven har vi gjennomført en dokumentanalyse av læreverket Dragonbox Skole med fokus på det nye kjerneelementet problemløsing i LK20. Målet med oppgaven har vært å finne ut av hvordan Dragonbox Skole legger til ... -
Problemløsning i norske eksamensoppgaver i matematikk: en studie av fremstillingen av problemløsningsoppgaver i algebra basert på en analyse av norske eksamensoppgaver fra 2009 til 2019
(Master thesis, 2020)Denne masteroppgaven fokuserer på matematisk problemløsning i algebraoppgaver på nasjonale eksamen. Den overordnede problemstillingen er: I hvilken grad vektlegger nasjonale eksamener problemløsning i ulike algebraoppgaver ... -
Problemløysingsstrategiar i nettressursar
(Bachelor thesis, 2019)Denne bacheloroppgåva handlar om problemløysingsstrategiar innanfor matematikk. Målet med forskinga mi var å finne ut korleis ulike strategiar for problemløysing kjem til syne i nokre nettressursar. Den overordna ... -
Process drama as a dynamic method for a deeper understanding of Chinese culture: An exploration with students learning Chinese as a foreign language
(Master thesis, 2020)As the international exchange and cooperation opportunities are increasing,it is important to promote cultural understanding and exchange between people from different cultural backgrounds. Especially, stimulating ... -
The process evaluation of a school-based physical activity intervention: influencing factors and potential consequences of implementation
(Peer reviewed; Journal article, 2020)Purpose This paper evaluates the implementation of a school-based physical activity intervention and discusses how the intervention outcomes can be influenced by the implementation. Design/methodology/approach In four ... -
Producing Digital Learning Resources (DLR) for Teacher Training
(Peer reviewed; Journal article, 2020)The purpose of this article is to describe the development and design process of an educational app for teacher training. Online teaching and learning resources are used more than ever in teacher training. However, the ... -
Profesjonelle musikarar og deira undervisningspraksis.
(Master thesis, 2020)Denne masteroppgåva ser på korleis utøvande musikarar utan pedagogisk bakgrunn har utvikla sin undervisningspraksis. Fire kvalitative intervju dannar datamaterialet for prosjektet, der to informantar er klassiske ... -
Profesjonelt skjønn i barnehagelærarutdanning : Eit kvalitativ forskingsprosjekt om korleis praksislærarar støttar studentens utvikling av eit profesjonelt skjønn i praksisopplæringa
(Master thesis, 2019)Profesjonelt skjønn i barnehagelærarutdanning Forsking viser at nyutdanna barnehagelærarar har utfordringar knytt til utøving av profesjonelt skjønn i si yrkesutøving. Praksisopplæringa har ei stor rolle i studentens ... -
Profesjonssamtalen som danningsarena i barnehagelærerutdanningen
(Peer reviewed; Journal article, 2020)Denne artikkelen bygger på en kvalitativ studie fra en barnehagelærerutdanning i Norge, og handler om hvilke danningsdiskurser som trer frem i profesjonssamtalen, og hvilken betydning disse diskursene får for profesjonssamtalen ... -
Profesjonsutdannere mellom krav og realitet
(Høgskolen i Bergen. Skriftserien Rapport, Report, 2007) -
Professional strategies in upper secondary school dropout management among youth in the Sami areas of Norway: a focus group study
(Peer reviewed; Journal article, 2023)The upper secondary school dropout rate is a challenge in many western countries, and measures have been taken to prevent dropout. The dropout rate in Norway is stable but is the highest in the northernmost counties. The ... -
Programmering med PRIMM- modellen: ein veg mot djupnelæring i matematikkfaget!
(Master thesis, 2022)Hausten 2020 gjorde Kunnskapsløftet 2020 (LK20) seg gjeldande i grunnskuleopplæringa. Som naturfag- og matematikklærar såg eg eit heilt nytt fokus på algoritmisk tenking, og programmering kom inn med eigne kompetansemål i ... -
Programmering og problemløsning i småskolen
(Master thesis, 2019)Denne masteroppgaven handler om hvordan programmering i småskolen kan bidra til at elever utvikler problemløsningsferdigheter. Programmering og algoritmisk tankegang er i vinden i norsk læreplanarbeid, og mange skoler har ... -
Programmering sitt bidrag til elevars operasjonelle og strukturelle forståing av geometri
(Master thesis, 2021)Vi lever i eit teknologirikt samfunn som er i stadig utvikling. Dette har stilt krav til utdanningssektoren som skal utruste elevane med viktige kompetansar for framtida. Frå og med hausten 2020 har eit nytt læreplanverk ... -
Programmering som didaktisk verktøy i matematikkfaget
(Master thesis, 2021)Programmering og algoritmisk tenking har skuleåret 2020/2021 gjort sitt inntog i den vidaregåande skulen i Noreg. Tidlegare forsking har vist at tilnærminga og kompetansen til læraren har ei viktig rolle for elevane sitt ...