Browsing Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett / Faculty of Education, Arts and Sports by Title
Now showing items 2822-2841 of 4095
-
Om kardinaltal og det å oppfatte kardinaltal
(Peer reviewed; Journal article, 2022)I denne teoretiske artikkelen diskuterer vi kardinaltal og kva det vil seie å oppfatte kardinalitet og kardinaltal. Artikkelen går inn på detaljar som krev ei avklaring av desse omgrepa. Her hentar vi inspirasjon blant ... -
Om konstruktivismen
(HSF Notat, Book, 2004)I høve ei lærebok i matematikk som underskrivne lagar saman med Tom Rune Kongelf og Terje Myklebust, for Fagbokforlaget, har me vortne einige med forlaget om at stoff som klart er perifert eller kan tena til utdjuping, kan ... -
Om læringssyn i grunnskolematematikken
(HSF Notat, Book, 2003) -
Om løvtrær, sol og skygge
(Others, 2011) -
«Om man ikke skal bruke tid på Holocaust, hva skal man bruke det på da?» Didaktisk potensiale i fortellingen om Holocaust og hvordan det blir ivaretatt i norsk skole
(Master thesis, 2016-05-18)Denne oppgaven er en studie av hva som er det didaktiske potensialet i fortellingen om Holocaust, og hvordan det blir ivaretatt i den norske skolen. Dette er gjort ved analyse av lærebøker i historie og intervjuer av lærere ... -
Om pedagogisk forskning ved norske lærerutdanninger: Pedagogikkutdanneres oppfatninger av pedagogisk forskning
(Peer reviewed; Journal article, 2022)The topic of this study is pedagogical research at Norwegian teacher education schools. The research question we ask is: How should, according to educationists, pedagogical research in teacher education be perceived? The ... -
Om svarte og hvite hus
(Others, 2011-06-01) -
Omsetjing og tilpassing av MSLQ: IMTE-rapport nr. 1/16
(HSH-rapport;2016/1, Others, 2016-08-16)Denne rapporten skildrar prosedyren for omsetjing og tilpassing av Motivated strategies for learning questionnaire (MSLQ) til bruk i prosjektet «Improvisation in Teacher Education: Curricula and Practice in Dynamic Interplay ... -
Omsorg for ettåringen
(Bachelor thesis, 2019) -
Omsorg for sårbare barn
(Bachelor thesis, 2021) -
Omsorg i barnehagen
(Bachelor thesis, 2019) -
Omsorg og disiplin - side om side : hvordan viser de omsorg og hvorfor disiplinerer de barna i SOS-barnehagen i Zambia?
(Bachelor thesis, 2009)”Omsorg og disiplin – side om side” Denne oppgaven handler om hvordan de viser omsorg og hvorfor de disiplinerer barna i SOS-barnehagen i Livingstone i Zambia. Jeg valgte å gå nærmere inn på dette temaet fordi det var ... -
Omsorg, læring, utvikling og danning eit leiaransvar
(Bachelor thesis, 2015)I Stortingsmelding melding 41 (Kunnskapsdepartement, 2008-2009) kan vi lese at omsorg, læring, utvikling og danning er eit leiaransvar. Barnehagens formålsparagraf gir uttrykk for samfunnet sine normer og verdiar. Den seier ... -
Omsorgskvalitet, ein føresetnad for god tilknytingsprosess og utvikling av god psykisk helse hjå barnehagebarn
(Bachelor thesis, 2017)Korleis kan pedagogisk leiar i barnehagen skape gode rammer for barn si psykiske helse? Øyvind Kvello (2015) har ein definisjon på psykisk helse i boka Barn i risiko; «Til god psykisk helse regnes dimensjoner slik som ... -
Omsorgssvikt hos barn i barnehagen
(Bachelor thesis, 2022) -
Omvendt undervising i høgare utdanning
(Master thesis, 2021)Målet for denne kvalitative studien er å finne ut kva måte omvendt undervisning kan bidra til å påverke motivasjon hjå studentar i teoretiske fag. Her har det gjennom aksjonsforsking blitt gjennomført to økter med omvendt ... -
Omvendt undervisning i barne- og ungdomsskulen: Lærarar sine opplevingar av omvendt undervisning knytt til prinsippet om tilpassa opplæring
(Master thesis, 2021)Hensikta med denne masteroppgåva er å undersøkje korleis lærarar i grunnskulen opplever å bruke omvendt undervisning i sin praksis, og korleis dei bruker undervisningsmetoden for å tilpasse opplæringa for elevane sine. ... -
Omvendt undervisning i mat og helse
(Master thesis, 2021)masteroppgaven har hatt omvendt undervisning i mat og helse som tema. Omvendt undervisning er en relativt ny undervisningsmetode. Den kan enkelt forklares med at den undervisningen som tradisjonelt har foregått i klasserommet, ...