Omsorgskvalitet, ein føresetnad for god tilknytingsprosess og utvikling av god psykisk helse hjå barnehagebarn
Bachelor thesis
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/2431554Utgivelsesdato
2017Metadata
Vis full innførselSamlinger
Sammendrag
Korleis kan pedagogisk leiar i barnehagen skape gode rammer for barn si psykiske helse? Øyvind Kvello (2015) har ein definisjon på psykisk helse i boka Barn i risiko; «Til god psykisk helse regnes dimensjoner slik som positive emosjoner og positiv tenkning, tilfredshet, sosial tilhørighet, kompetanse og autonomi (sjølvstendighet)» (Kvello, 2015, s. 160). Oppgåva mi avgrensa til å omhandle dei minste borna då fokuset er føresetnadar for å sikre barn sin psykiske helse – og den er avhengig av ein god tilknytingsprosess – spesielt i åra 0-3 år. Barna er i denne fasen særs sårbare med tanke på fare for skeivutvikling. Omgrepet «små barn» brukast i oppgåva om barn som er rundt 1-3 år. Med dette som utgangspunkt vil eg i teoridelen sei noko om tilknytingsåtferd og tilknytingsteoriar, tryggleik, omsorg og omsorgskvalitet, omsorgssvikt og psykisk helse.
Beskrivelse
Barnehagelærarutdanning BLU3-1006 Januar, 2017