Blar i Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett / Faculty of Education, Arts and Sports på dokumenttype "Book"
Viser treff 21-40 av 41
-
Mannlege førskulelærarar gjennom fire tiår 1977-2007 : rapport frå eit kartleggingsprosjekt ved førskulelærarutdanninga
(Rapport, Book, 2008)Rapporten gir ei oppsummering av hovudfunna frå undersøkinga: Mannlege førskulelærarar gjennom fire tiår 1977-2007. Undersøkinga omfattar dei 96 mannlege førskulelærarane som har gått ut av førskulelærarutdanninga ved ... -
Mimesis and Desire : An Analysis of the Religious Nature of Mimesis and Desire in the works of René Girard
(Book, 2018)The main assumption in Mimesis and Desire. An Analysis of the Religious Nature of Mimesis and Desire in the Work of René Girard is that religion is motivated by mimesis. Mimesis is the foundation of Girardian theory. It ... -
Multigrade teaching - for pedagogical reasons or only as a necessary model?
(HSF notat, Book, 2004)I dette notatet presenteres norske erfaringer med fådelt metodikk, internasjonal forskning knyttet til fådelt metodikk/multigrade teaching og det gis en kort innføring i læringsteorier og metoder som kan ha relevans for ... -
Nokre teoretiske perspektiv på leiing av lærande skular : undervegstekstar
(HSF Rapport, Book, 2008)Rapporten er sett saman av åtte kapittel som har til felles at dei handlar om lærande leiing i skuleverket. Det første handlar om tekstutvikling som grunnlag for organisasjonsendring. Det andre drøfter Peter Senges teori ... -
Om konstruktivismen
(HSF Notat, Book, 2004)I høve ei lærebok i matematikk som underskrivne lagar saman med Tom Rune Kongelf og Terje Myklebust, for Fagbokforlaget, har me vortne einige med forlaget om at stoff som klart er perifert eller kan tena til utdjuping, kan ... -
Om læringssyn i grunnskolematematikken
(HSF Notat, Book, 2003) -
Organisasjonslæring i skolar : teoretiske og praktiske perspektiv
(HSF Notat, Book, 2004)Med stortingsmelding nr. 30 (2003-2004) ”Kultur for læring” har Utdannings og forskingsdepartementet (UFD) signalisert eit systemskifte i norsk skole. Læreplanane skal i sterkare grad rettast inn mot kompetansemål. Det ... -
Organisasjonslæring i skolar : teoretiske og praktiske perspektiv
(Rapport, Book, 2008)Denne rapporten er ein revisjon og ei utviding av ein HSF-publikasjon frå 2004 med same tittel. Ettersom organisasjonslæring har fått ein stadig meir sentral plass i både pedagogiske fagtekstar og utdanningspolitiske ... -
PBL=? : problembasert læring som arbeidsform i lærarutdanninga
(HSF Notat, Book, 2004) -
Pedagogiske løysingar i nytt skulebygg : Luster ungdomsskule
(HSF Notat, Book, 2005)Luster kommune starta i 2003 opp eit pedagogisk utviklingsprosjekt i samband med bygging av ny ungdomsskule i Gaupne. Målet med prosjektet var å utvikle optimale arbeidsformer for elevar og tilsette i den nye bygningen ... -
PPUDeltid - også for studentar med lese- og skrivevanskar?
(HSF Notat, Book, 2006)Tilrettelegging for studentar med lese- og skrivevanskar i høgre utdanning er utgangspunktet for eit utviklingsarbeid på Praktisk-pedagogisk utdanning (PPU) ved Høgskulen i Sogn og Fjordane. Vi har arbeidd med tiltak som ... -
Praksisskule og praksisrelatert FoU-verksemd - ta fatt
(HSF notat, Book, 2004)Den nye øvingslæraravtalen fører inn omgrepet praksisskular i samband med studentpraksis i allmennlærarutdanninga. Notatet tar utgangspunkt i ei undersøking av praksiserfaringar blant allmennlærarstudentar studieåret ... -
Rytmisk kompetanseutvikling i kommunane i Sogn og Fjordane
(HSF Rapport, Book, 2003)Rapporten gjer greie for prosjektet ”Rytmisk kompetanseutvikling” som er gjennomført for Kommunenes Sentralforbund, Sogn og Fjordane i perioden 2001-2002. Gloppen kommune og Flora kommune har vore prosjektkommunar. ... -
A short introduction to American history
(HSF Notat, Book, 2008)This Notat comprises ten chapters on American history, from the early European settlements to the most recent developments in US foreign policy; the final chapter is devoted to the US political system. All chapters but the ... -
Skole i kirken : kirke-skole-samarbeid i grunnskolen med ekskursjoner og gudstjenester
(HSF Rapport, Book, 2003)Rapporten er todelt. Del I er en faglig/didaktisk drøfting av spørsmål knyttet til kirke-skole-samarbeid etter L-97 og KRL-planen av 2002. Sentrale sider ved skolens og kirkens planer, forholdet mellom dem, møtepunkt ... -
Skolebasert lærarutdanning i Bergen: Eit lærarutdanningsprosjekt i partnarskap mellom Høgskolen i Bergen og Bergen kommune
(Skriftserien, no. 1/2015, Book, 2015-01)Eit av dei mest omdiskuterte spørsmåla i lærarutdanninga er forholdet mellom høgskoleutdanning og praksisopplæring, ofte omtalt som teori og praksis. Kva rolle og status skal desse ha i forhold til kvarandre, og korleis ... -
Skolens kristendomsplaner til nytte for kirken
(HSF Notat, Book, 2008)Notatet er laget med tanke på å være stoff til hjelp for arbeidet med planer i trosopplæring i Den norske kirke. Det tar for seg skolens fem planer i kristendomskunnskap og KRL fra og med 1974 til og med 2005. Arbeidet tar ... -
Skulevurdering - ekstern eller intern? : rapport frå Sogn og Fjordane si deltaking i det nasjonale prosjektet "Ekstern deltaking i lokalt vurderingsarbeid"
(HSF Rapport, Book, 2002)Stortinget vedtok våren 1999 å gjennomføre eit treårig forsøksprosjekt der eksterne personar deltar i kvalitetsvurdering i skulen. Sogn og Fjordane er eit av 6 fylke som har vore med i fase II i denne utprøvinga. Statens ... -
Sofie-samtale : samtala som pedagogisk verkty i barnehagen
(HSF Notat, Book, 2005) -
Under stadig utvikling.... : rapport om Undersøking av digitale læremiddel på begge målformer
(HSF Rapport, Book, 2008)Undersøkinga har teke utgangspunkt i prinsippet i opplæringslova om læremiddel til same tid og same pris på både nynorsk og bokmål, og ut frå det sett på situasjonen for digitale læremiddel i grunnskule og vidaregåande skule. ...