Blar i Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett / Faculty of Education, Arts and Sports på tittel
Viser treff 170-189 av 4095
-
Barn sitt forhold til bærekraftig utvikling
(Master thesis, 2023)Bærekraftig utvikling er et komplisert begrep med hundrevis av definisjoner, og er sentralt i den norske læreplanen LK20. Samtidig eksisterer det lite forskning om hvordan barn forstår bærekraftig utvikling og hva de føler ... -
Barn som går litt under radaren: En kvalitativ studie om de stille barna
(Bachelor thesis, 2023) -
Barn som hamnar i skuggen av andre
(Bachelor thesis, 2021) -
Barn som vert utsett for omsorgssvikt
(Bachelor thesis, 2023)Background. When looking at the number of children in a kindergarten, the pre-school teacher is in a good position to detect neglect. Nevertheless, it is not always detected, this leads us to the question; How does the ... -
Barn, språk og atferd: En undersøkelse av utrednings- og oppfølgingsarbeidet til PPT og BUP med fokus på sammenhengen mellom språkvansker og atferdsutfordringer hos barn i grunnskolen
(Master thesis, 2022)Forskning indikerer at det er behov for å bygge et tettere lag rundt lærerne slik at de kan forbedre evnen til å møte mangfoldet av elever med behov for hjelp og støtte i skolen. Formålet med denne masteroppgaven har vært ... -
«Barndommen min har aldri forlatt meg» En undersøkelse av trosfortellinger og unges deltagelse i interreligiøs dialog
(Chapter, 2020)This study explores the impact of interreligious dialogue on identity, belonging and faith among young adults who are active in an interreligious dialogue group where they use storytelling as a method to reflect on their ... -
Barnefellesskap som demokratisk danningsarena : kva kan gje høve til medverknad i leik i barnehagen?
(Peer reviewed; Journal article, 2011) -
Barnehagar som profesjonelle praksisfellesskap?: Ein studie av lærande barnehagar i indre Sogn
(HiSF_Rapport;2016/3, Research report, 2016)Etter oppdrag frå Sogn Regionråd er det gjennomført ei gransking av barnehagane i indre Sogn som lærande organisasjonar. Dette er gjort i samarbeid med eit styrarnettverk. Det er teke som utgangspunkt at det er mogleg å ... -
Barnehagefolk: Hør her! Det trenger ikke være slik
(Bachelor thesis, 2023) -
«Barnehagekraft?» Ei kvalitativ studie av barne- og barnehagenære tilnærmingar til berekraftig utdanning
(Master thesis, 2020)«Barnehagekraft» - ei kvalitativ studie av barne- og barnehagenære tilnærmingar til berekraftig utdanning i barnehagen Bakgrunn og forskingsspørsmål: Barnehagen si rolle i berekraftig utdanning har fått auka internasjonal ... -
Barnehageleiing – ytre krav i møte med dagleg drift
(Bachelor thesis, 2023) -
Barnehagelæraren si grunnleggande antaking om samarbeidet med PP-tenesta. Korleis kan antakingane påverke samtalen om eit inkluderande miljø? : Ei Stegvis-deduktiv induktiv (SDI) analyse
(Master thesis, 2021)Formålet med studien er å undersøke korleis barnehagelærarane sine grunnleggande antakingar om samarbeidet med PP-tenesta, kan påverke samtalen om eit inkluderande miljø. Det blir tatt utgangspunkt i følgjande problemsti ... -
Barnehagelæraren sitt arbeid med barns seksualitet i barnehagen
(Bachelor thesis, 2022) -
Barnehagelærarens bruk av bildeboka i barnehagen
(Bachelor thesis, 2021) -
Barnehagelærarstudentars refleksjonar over barns fleirsanselege utforsking i naturfaglege samtaler
(Peer reviewed; Journal article, 2022)Artikkelen presenterer ein casestudie av tre studentar sine transkriberte samtaler om naturfaglege emne med barnehagebarn i alderen 2,5–4 år, og deira refleksjonar rundt desse. Formålet med artikkelen er å belysa korleis ... -
Barnehagelærer og bærekraft: Arbeid i et miljøperspektiv
(Bachelor thesis, 2022) -
Barnehagelærere med ny identitet - Ikke lenger profesjonsnomader?
(Peer reviewed; Journal article, 2023)When professionals leave the profession for which they were trained, it is reasonable to assume that society has a challenge. Important theoretical and practical expertise and knowledge leave the sector. Often, escape ... -
Barnehagelæreren som verdiformidler
(Bachelor thesis, 2019)