Blar i Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett / Faculty of Education, Arts and Sports på tittel
Viser treff 3827-3846 av 4103
-
Ut av barnehagen! Sosial og kulturell bærekraft gjennom ekspedisjoner i nærmiljøet
(Chapter; Peer reviewed, 2023)This chapter aims to show how exploration and experiences of kindergarten’s local surroundings can promote education for sustainable development. I simply give four good reasons for staff to get children outside of the ... -
Utbreiing, bruk og haldningar til digitale verktøy og spel i norske barnehagar: Resultat frå ei nasjonal spørjeundersøking
(HSH-rapport;2010/2, Research report, 2010)Denne rapporten skildrar resultata frå ei landsomfattande spørjeundersøking blant barnehagestyrarar om utbreiing, bruk og haldningar knytt til digitale verktøy og PC-spel i norske barnehagar. Undersøkinga er gjort av ... -
Utdanna skoleleiar - nye spenningar?
(Peer reviewed; Journal article, 2016)Føremålet med studien er å auke kunnskapen om den norske rektorutdanninga ved å undersøkje korleis eit utval skoleleiarar beskriv kva nye spenningar dei opplever i leiarkvardagen sin etter at dei har gjennomført studiet. ... -
Utdanning av lærere og førskolelærere i Bergen
(Høgskolen i Bergen. Skriftserien Rapport, Report, 2007) -
Utdanning av tekikere og ingeniører i Bergen
(Høgskolen i Bergen. Skriftserien Rapport, Report, 2007) -
Utdanning er nøkkelen til livet” - Masaijenters syn på utdanning og egen kultur
(Bachelor thesis, 2019) -
Utdanning for «empowerment»? Ein kvalitativ studie om utdanningsprogram for marginaliserte unge jenter i Tanzania.
(Master thesis, 2021)Denne masteroppgåva har som formål å gi ny kunnskap om temaet utdanning for «empowerment» gjennom å sjå på tre ulike utdanningsprogram for marginaliserte unge jenter i Tanzania. Oppgåva si problemstilling er som følger: Korleis ... -
Utdanning i Tanzania – Individorienterteller sosialorientert motivasjon
(Bachelor thesis, 2019) -
Utdanning og Identitet - Maasaifolket i en moderne verden
(Bachelor thesis, 2019) -
Utdanning si rolle for tibetanske flyktningar i Kathmandu, Nepal
(Master thesis, 2016-05-18)Kina og Tibet er ueinige om Tibet sin status som stat. Tibet hevdar dei er ein sjølvstendig stat, medan Kina meiner dei har vore underlagd Kina i fleire århundre (Meland, 1998, s.173). I 1959 braut det ut eit stort opprør ... -
Utdanning til nytte? Om innsattes tilbakeføring fra fengsel til frihet i et systemperspektiv
(Master thesis, 2021)Innsatte i fengsel har samme rettigheter når det gjelder utdanning som den øvrige befolkningen. At innsatte skal ta utdanning i fengsel er et politisk mål, og et viktig tiltak i norsk straffegjennomføring. Tall viser at ... -
UTE AV SYNE, UTE AV SINN
(Bachelor thesis, 2019) -
Uteklasserommet som læringsarena for elever med stort læringspotensial
(Master thesis, 2022)Bakgrunn: Ifølge Opplæringslova (1998, §1-3) skal skolen tilpasse undervisningen ut fra den enkeltes evner og forutsetninger. Dette gjelder alle elever, de som har behov for ekstra støtte i opplæringen, men også elever som ... -
Utelek i barnehagen som en arena for inkludering.
(Bachelor thesis, 2023)Målet med denne oppgaven er å få bedre kunnskap og innsikt i voksenrollen i leken og hva det har å bety for inkludering i barnehagens utetid. Grunnlaget for at vi valgte dette temaet er vår interesse for lek og inkludering, ... -
Utenlandsk, norsk og midt imellom? Et elevperspektiv på egen identitet, mestring og fremtid
(Master thesis, 2022)Denne masteroppgaven i samfunnsdidaktikk er tematisert rundt minoritetsungdom sin forståelse av egne identitetsprosesser. Det blir stilt spørsmål ved hvordan foreldrene påvirker valg ungdommene tar i løpet av en dag, hvordan ... -
Uteområdets påvirkning på de yngste barnas motoriske utvikling (0-3 år
(Bachelor thesis, 2023) -
Uterommet for de yngste i barnehagen
(Bachelor thesis, 2021) -
Uteskole som en arena for motivasjon
(Master thesis, 2023)I denne masteroppgaven undersøker jeg hvordan et utvalg lærere bruker uteskole for å legge til rette for motivasjon for ulike elevgrupper. Gjennom kvalitative forskningsintervju har jeg kommet frem til flere grunner for ...