Browsing HVL Skriftserie by Document Types "Working paper"
Now showing items 1-20 of 35
-
Aquafoni – interaktiv lydinstallasjon – over fem avsatser
(HVL-Notat;2023/13, Working paper, 2023)Aquafoni er det vi kan betegne som en mikrolokativ lydinstallasjon, forstått som et estetisk uttrykk som påvirkes av relativt små endringer i plassering (brukerens plassering og objekters plassering i et avgrenset rom). ... -
Attentiveness in Action. “Sounds for Mortal Ear” for three Voices and Glass harp
(HVL-Notat;2024/5, Working paper, 2024)This article documents and discusses a fascinating workshop organized by the EU-funded Project SENSE., which combines music and physics to display the potential of transdisciplinary STEAM or art-integrated STEM education. ... -
Auditolocomotiv – automatoner som tegner
(HVL-Notat;2023/14, Working paper, 2023)Auditolocomotiv er en installasjon bestående av automatoner som tegner, på bakgrunn av programmerte egenskaper, formgitt og tilpasset av elever i grunnskolen. Dette notatet redegjør for bakgrunnen for prosjektet, noen ... -
Auditomosjon – haptisk lydkunst
(HVL-Notat;2023/12, Working paper, 2023)Auditomosjon er en lydinstallasjon bestående av store tekstile objekter – det vi kaller lydskapninger. Installasjonen består av 15 slike lydskapninger, hver av disse inneholder en høyttaler og en datamaskin som oppfatter ... -
Bevis det!
(HVL-Notat;2023/2, Working paper, 2023) -
Borni Leikar/Maati Kahe
(HVL-notat;2023/10, Working paper, 2023)I denne teksten vert det reflektert over den skapande prosessen med å lage ny musikk frå fyrste møtet med diktet «Borni Leikar» av Olav H. Hauge fram til offentleg digital lansering og internasjonal distribusjon av singelen ... -
«Det blåser stiv kuling ved Stad, men hvor kommer vinden fra?»: Tverrfaglige idéprosesser som grunnlag for utvikling av en vindkraftinstallasjon ved vitensenteret ViteMeir
(HVL-notat;2023/3, Working paper, 2023)Gjennom prosjektet Stiv Kuling ved Stad – En bærekraftig omstilling av Energisystemet har vi utviklet en interaktiv vindkraftinstallasjon til den nye energiutstillingen ved Vitensenteret i Sogn og Fjordane AS, ViteMeir. ... -
«Draumen» - ein performance
(HVL-Notat;2024/9, Working paper, 2024)"Draumen" - Er ein performance som vert spelt som om den er ein draum, og publikum får oppleva draumen ved å gå inn i eit estetisk opplevelsesrom. Denne improviserte kunstperformancen med dans, drama, musikk og film er ... -
Ei vurdering av planane for utviding av byggefelt og nydyrking på Leivdalsmona, Nordfjordeid – ein unik sandur frå slutten av istida
(HVL-Notat;2022/8, Working paper, 2022)Stad kommune arbeider med ny reguleringsplan for utviding av byggjefelt og areal for nydyrking på delar av Leivdalsmona på Eid. Leivdalsmona er unik, og det som står att av urørt overflate må takast vare på. Leivdalsmona ... -
Engaging Voices. How Participatory Research Transforms School Development at Bergen Christi Krybbe
(HVL-Notat;2024/10, Working paper, 2024)This paper explores the role of participatory school research in promoting socially sustainable educational environments by integrating the perspectives of both teachers and students in decision-making processes. Based ... -
EP’en «Deilig er den himmel blå» med Volve Vokal: Refleksjon i et kunstnerisk utviklingsarbeid
(HVL-Notat;2023/7, Working paper, 2023)Denne kunstneriske refleksjonen tar for seg en konkret kunstproduksjon i ensemblet Volve Vokal – en EP med tittelen: «Deilig er den himmel blå». Utgivelsen ble publisert i desember 2021 og består av fem korstykker, alle a ... -
Fra praksisfellesskap til et profesjonelt læringsfellesskap - Kunnskapsutvikling i et sosiokulturelt perspektiv
(HVL-notat;2/2021, Working paper, 2021)Dette er et FoU- arbeid gjennomført av Sissel J. Aastevdt Halland og Annette Kristoffersen Winje. Målet med studien er å få innblikk i hvordan vi som førstlektorstipendiater utvikler, forstår og anvender ny kunnskap gjennom ... -
Fra student til profesjonsutøver
(HVL-Notat;3/2020, Working paper, 2020)Dette er en notat fra et FoU arbeid gjennomført av forskningsgruppen Barnehage og profesjonsutdanning sammen med tidligere HVL studenter ved barnehagelærerutdanningen. Målet med studien er å få innblikk i «nyutdannede» ... -
From STEAM to… SENSE.STEAM. Re-acquainting ourselves with attentiveness
(HVL-Notat;2024/6, Working paper, 2024)This article is the first in a series on art and science in education. The text introduces the idea of integrating art and science in education, with a focus on two key points. Firstly, we examine the practical application ... -
«Hvor kommer skyene fra?» Lekende læring om vannkraft ved ViteMeir
(HVL-Notat;2/2022, Working paper, 2022)I notatet oppsummeres det faglige grunnlaget bak vannkraftinstallasjonen ved Vitensenteret i Sogn og Fjordane AS, ViteMeir. Formålet med notatet er å tilby faglig støtte til både formidlere ved ViteMeir og ansatte ved HVL ... -
Hvordan skrive en førstelektorsøknad? - En erfaringsbasert veileder til opprykksprosessen
(HVL-Notat;2024/8, Working paper, 2024)Dette HVL-notatet er et resultat av et utviklingsarbeid utført av Camilla Bjelland, Sissel Aastvedt Halland og Annette Kristoffersen Winje. Utviklingsarbeidet handler om våre erfaringskunnskaper knyttet til prosessen med ... -
Klima- og miljøfaget slik det er gjennomførd på Firda v.g.s. skuleåret 2022/2023
(HVL-notat;2023/4, Working paper, 2023)Rapporten er ein gjennomgang av gjennomføringa av klima- og miljø 2 som blei gjennomførd skuleåret 2022-2023. Den viser at elevar er motiverte for å lære meir om klimaendringane. Faget blir av elevar og lærar vurdere som ... -
Klima- og miljøfaget ved Firda som fag i vidaregåande skule
(HVL-Notat;2023/1, Working paper, 2023)Ved Firda vidaregåande skule i Nordfjord har ein utvikla eit nytt fag med tittel klima- og miljøfag. Faget tar for seg forskjellige sider ved klimautfordringa. Denne rapporten vurderer berekraftig utvikling og klimaendringar ... -
Klima-og miljøfaget slik det er gjennomførd på Firda v.g.s. skuleåret 2023/2024
(HVL-Notat;2024/11, Working paper, 2024)Rapporten er ein gjennomgang av gjennomføringa av klima- og miljø 1 som blei gjennomførd skuleåret 2023-2024 på Firda v.g.s.. Den viser at elevane vurderte klima- og miljøfaget som eit interessant og lærerikt fag, og at ... -
Korleis går dei yngste i barnehagen i dialog med ein installasjon, der foto og film er ein integrert del av materiale?
(HVL-Notat;2023/5, Working paper, 2024)Installasjonen var utvikla med tanke på dei yngste i barnehagen, som del av undervisninga til fordjupinga Kunstfagleg arbeid i barnehagen, ved barnehagelærarutdanninga på HVL, campus Stord, hausten 2021. Installasjonen ...