Browsing Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking by Title
Now showing items 662-677 of 677
-
'Where am I in the text?’ Standing with Refugees in Graphic Narratives
(Peer reviewed; Journal article, 2021)This article aims to contribute to current research on the use of graphic narratives and picturebooks for intercultural education with young adult learners in English Language Teaching. Using the concept of positioning ... -
White noise som hjelpemiddel i klasserommet for å bedre skoleprestasjoner hos barn med ADHD/oppmerksomhetsvansker - En pilotstudie
(Master thesis, 2021)De siste årene er det kommet flere studier som viser svært gode resultat ved bruk av white noise (auditiv støy i øretelefoner) i laboratorier og i begrensede, kontrollerte eksperimenter i skolen med standardiserte oppgaver. ... -
Who are the actors and who are the acted-ons? An analysis of news media reporting on mathematics education
(Peer reviewed; Journal article, 2020)While there are several studies analysing how mathematics education is portrayed in news media discourses, there has been little examination of the construction of different stakeholders (e.g. teachers, parents, curricula). ... -
Wicked problems in school mathematics
(Peer reviewed; Journal article, 2018)The paper concerns climate change controversies and teachers' facilitation of pupils' critical mathematics perspectives through wicked problems. The data was collected in a research partnership with three teachers and their ... -
Women and their (lack of) place in the canon: A study of canon formation and gender representation in 27 textbooks made for three curriculums
(Master thesis, 2023)This study examines whether there is a de facto canon in the text selection of 27 EFL textbooks for grades 8-10. The study also investigates gender representations and examines the extent to which both male and female ... -
Wonkatarsis - ein analyse av Willy Wonka som filmatisk karakter
(Master thesis, 2018)Den enigmatiske og velkjende Roald Dahl-karakteren Willy Wonka har gleda lesarar og publikum i fleire tiår. Karakteren vart først introdusert i Charlie and the Chocolate Factory (Dahl, 1964), og har sidan vore mogleg å sjå ... -
Written Argumentation for Different Audiences. A Study of Addressivity and the Uses of Arguments in Argumentative Student Texts
(Journal article; Peer reviewed, 2018)In this article we investigate how students in upper secondary school argue in writing in two different communicative situations and how the intended audience may influence how the students construct their arguments. A ... -
Å finne seg sjølv i læreboka. Mangfald i fire norskverk for barneskulen.
(Master thesis, 2019)Denne masteroppgåva undersøker det etniske og kulturelle karaktermangfaldet i dei skjønnlitterære tekstane i dei fire norskverka Kaleido, Nye Zeppelin, Ordriket og Salto for fjerde trinn. Basert på postkoloniale perspektiv ... -
Å padle i sirup og kjempe mot vindmøller: Fire lærarutdannarar om nynorsk i lærarutdanningane
(Peer reviewed; Journal article, 2022)Artikkelen tek føre seg nynorskopplæring og -vurdering for lærarstudentar utan norsk som fag. Når norsk ikkje lenger er obligatorisk for studentane på grunnskulelærarutdanning 5–10, er det uklart korleis utdanningane sikrar ... -
Å ta spørsmål om form på alvor
(Peer reviewed; Journal article, 2017) -
Å velje eit minorisert språk: mellom språkpolitiske ideal og språkleg realitet
(Peer reviewed; Journal article, 2020)Artikkelen tek føre seg Høgskulen på Vestlandets (HVL) avgjerd om å ha nynorsk som hovudspråk og korleis vedtaket vart grunngjeve og konkretisert då institusjonen utarbeidde språkpolitiske retningslinjer. Artikkelen drøftar ... -
Å verte ein økoborgar. Ein studie av Ishavspirater og medvit om berekraftig utvikling.
(Master thesis, 2020)Denne masterstudien undersøkjer Frida Nilssons skjønnlitterære barnebok Ishavspirater sitt potensiale til å utvikle eit medvit om berekraftig utvikling kring forholdet mellom menneske og andre livsformer. I tillegg undersøkjer ... -
Åtte rurale stemmer; å arbeida som førskulelærar i Vest-Norge
(Master thesis, 2016-11-15)Masteroppgåva har fokus på rural teaching som førskulelærar i Norge. Gjennom kvalitative intervju av åtte førskulelærarar i tre ulike barnehagar i rurale strok på Vestlandet, er det innhenta data til bruk i masteroppgåva. ... -
Økokrim i barnelitteraturen: En økokritisk analyse av barnekrimboken Dei svarte svanene og en drøfting av dens litteraturdidaktiske potensial på barnetrinnet
(Master thesis, 2023)Et overordnet mål for denne masterstudien har vært å belyse hvordan skjønnlitteraturen fremstiller natur og forholdet mellom mennesker og natur, samt å sammenfatte barnekrimbokens danningspotensial i relasjon til bærekraftig ... -
Økokritiske litteratursamtaler – en arena for økt bevissthet om økologisk samspill?
(Peer reviewed; Journal article, 2019)Høsten 2020 innføres nye læreplaner (LK20) i norsk skole. Noe av det nye i disse læreplanene er innføringen av tverrfaglige temaer og kjerneelementer i alle fag. I denne artikkelen retter jeg oppmerksomheten mot det ... -
Øverst på podiet med hele meg. En litterær analyse av Lappjævel! i lys av postkoloniale teorier
(Master thesis, 2022)Denne masteroppgaven tar utgangpunkt i en todelt problemstilling som undersøker ulike kulturmøter mellom majoritets- og minoritetskulturen og identitetsutviklingen i ungdomsromanen Lappjævel! (2020). Romanen er en historisk ...