Browsing Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking by Title
Now showing items 426-445 of 678
-
Når tolken får hendene fulle: Tolking av metaforar frå norsk talespråk til norsk teiknspråk
(Bachelor thesis, 2019) -
«Når vi blir voksne er det for seint»: Klimaengasjement i to romaner for barn og unge
(Master thesis, 2019)This thesis will examine how two novels may influence the climate change engagement of students, their attitudes and knowledge about climate change and climate-friendly actions. My analysis of the novels will be based on ... -
Nettbasert, digital munnleg eksamen – ei vurderingsform for framtida?
(Chapter; Peer reviewed, 2020)Munnleg eksamen har lange tradisjonar i høgare utdanning i Noreg, medan den nettbaserte munnlege eksamenen må seiast å vere ny. Eit aukande tal med nettstudentar gjer det aktuelt å sjå på kva fordelar ein kan finne ved ... -
Nettbrett som verktøy i den første lese- og skriveopplæringen for elever med hørselshemming
(Master thesis, 2022)Formålet med denne masteroppgaven er å undersøke hvilke erfaringer et utvalg lærere har med nettbrett som verktøy i den første lese- og skriveopplæring for elever med hørselshemming. Alle barn, uavhengig av funksjonsnivå, ... -
Nettbrett som verktøy i den første lese- og skriveopplæringen for elever med hørselshemming
(Master thesis, 2022)Formålet med denne masteroppgaven er å undersøke hvilke erfaringer et utvalg lærere har med nettbrett som verktøy i den første lese- og skriveopplæring for elever med hørselshemming. Alle barn, uavhengig av funksjonsnivå, ... -
New paths for ICT in Norwegian schools: Five primary school English teachers’ reflections on remote teaching during the covid-19 pandemic and its following impact on ICT usage in school
(Master thesis, 2022)There is a live debate in both the academic and public sphere regarding the implementation of ICT in schools. The lockdown of schools came at a particularly interesting time. Teachers were forced to adapt to a digital ... -
New weird ethics: A study of values and nature in the language of the Southern Reach trilogy
(Master thesis, 2020)Mange av dagens barn og unge er bekymret for klima og miljø, og uttrykker frustrasjon, sinne og motløshet i demonstrasjoner for å få på plass en tydeligere klimapolitikk. Denne oppgaven utforsker konvergenser av verdier ... -
Nordic preschool student teachers’ views on early writing in preschool
(Journal article; Peer reviewed, 2021)This study investigates preschool student teachers’ views on how early writing should be supported in preschool. The sample consists of 66 preschool student teachers from Finland, Norway, and Sweden, who participated in ... -
Normeringsavvik i ulike skrivesituasjonar: Ei gransking av normeringsavvik hjå eit utval ungdomar i eit fokusert språksamfunn
(Master thesis, 2023)I denne masteroppgåva undersøkjer eg avvik frå nynorsknorma hjå eit utval elevar i det fokuserte språksamfunnet Voss herad. Eg har studert tekstar som er skrivne i tre ulike skrivesituasjonar med ulik grad av formalitet ... -
Normmangfold på sosiale medier – en studie av digital sosial skriving blant ungdomsskoleelever i en kommune på Vestlandet
(Master thesis, 2023)Denne studien har et datamateriale på 1024 meldinger, skrevet av 77 ungdomsskoleelever fra en kommune på Vestlandet, fra de to plattformene Snapchat og SMS. Målet har vært å beskrive hvordan dette klassetrinnet skriver til ... -
Normmangfold på sosiale medier – en studie av digital sosial skriving blant ungdomsskoleelever i en kommune på Vestlandet
(Master thesis, 2023)Denne studien har et datamateriale på 1024 meldinger, skrevet av 77 ungdomsskoleelever fra en kommune på Vestlandet, fra de to plattformene Snapchat og SMS. Målet har vært å beskrive hvordan dette klassetrinnet skriver til ... -
Norske 9. trinnselevers mestringsforventninger ved utforskende matematikkoppgaver
(Master thesis, 2023)Lav prestasjon og deltakelse i matematikk vekker bekymringer både nasjonalt og internasjonalt. En ser sammenheng mellom elevers prestasjon i matematikkfaget og mestringsforventning. Temaet for denne oppgaven er elevers ... -
Norske barns språksosialisering og språklige praksisfellesskap
(Peer reviewed; Journal article, 2016) -
Norsklærarar sine oppfatningar av språkleg variasjon i skulen: språk som problem, rett eller ressurs
(Master thesis, 2022)Føremålet med denne oppgåva er å undersøkje kva oppfatningar norsklærarar har til språkvariasjonen som finst blant elevar. Gjennom eit gruppeintervju med fire lærarar kjem oppfatningane deira av språkvarietetar fram, og ... -
Norskspråklege moglegheiter i Minecraft: Education Edition
(Master thesis, 2022)Denne avhandlinga er eit empirisk orientert forskingsprosjekt med kvalitativt forskingsdesign, der bruken av digitale spel i norskfaget står sentralt. Problemstillingane som studiet undersøkjer er: Kva for norskspråklege ... -
Norwegian and South African Teachers’ Use of Songs in the ESL/EFL Classroom
(Bachelor thesis, 2019) -
Norwegian dialect classifications
(Peer reviewed; Journal article, 2023)From the mid 19th century, there is a tradition of classifying the dialects spoken in Norway on the basis of linguistic features that show the different developments of Norwegian dialects in time and space after the Old ... -
Norwegian L1 teachers’ beliefs about a multilingual approach in increasingly diverse classrooms
(Peer reviewed; Journal article, 2021)The L1 subject is a central meeting place for all students regardless of their linguistic backgrounds. Thus explorations of multilingualism in the L1 subject provide the potential for enhancing all students’ multilinguality. ... -
Norwegian sixth and seventh graders’ metalinguistic awareness and its interrelatedness with their teacher-reported English competence: a pilot study
(Master thesis, 2020)Forskning på metalinguistisk bevissthet (MLA) har økt i popularitet de siste tiårene. Flere studier har undersøkt forholdet mellom MLA og andrespråklig tilegnelse og har funnet positive korrelasjoner mellom de to. Denne ... -
Norwegian speech-language pathologists treatment practices for preschool children who stutter: An explorative study
(Peer reviewed; Journal article, 2023)Purpose This study investigated the treatment practices of speech-language pathologists (SLPs) with preschool children who stutter to explore variations in service delivery and, consequently to better inform and support ...