• Bruk av digitale verkty i matematikkundervisninga: Ei kvantitativ undersøking blant lærarar på barnetrinnet 

      Urheim, Ingvild Snuggerud; Kristin, Ankervold (Bachelor thesis, 2012-06-27)
      Målet med bacheloroppgåva vår «Bruk av digitale verkty i matematikkundervisninga: Ei kvantitativ undersøking blant lærarar på barnetrinnet» var å finne ut kva for nokre oppfatningar barneskulelærarane i Stord, Bømlo og ...
    • Bruk av læringsstrategiar 

      Røksund, Lis (Bachelor thesis, 2012-06-27)
      Arbeid med læringsstrategiar er vektlagt i Kunnskapsløftet (K06) og på Læringsplakaten som overordna prinsipp for opplæringa sine læringsmål. Etter mitt syn er det først og fremst viktig at elevar får ”lære å lære” fordi ...
    • Garden som pedagogisk ressurs: Korleis kan bruk av garden som pedagogisk ressurs vera med på å gje elevar motivasjon og meistringskjensle? 

      Huglen, Anna Margrete (Bachelor thesis, 2012-06-27)
      Garden som pedagogisk ressurs er ei bacheloroppgåve skriven på lærarutdanninga ved Høgskulen Stord/Haugesund. Oppgåva har eit pedagogisk fokus, men er òg knytt til naturfaget. Tema for oppgåva er garden som pedagogisk ...
    • Et godt læringsmiljø 

      Steffensen, Kristin (Bachelor thesis, 2012-06-27)
      Hensikt: Gjennom forskningen ønsker jeg å finne ut hva som er viktig i arbeid med læringsmiljø og samtidig undersøke hvordan musikk kan bidra i arbeid med læringsmiljø. Det vil ikke bli sett på om relasjonskompetanse og ...
    • Gutter og jenter i skolen 

      Sørensen, Iselin Økland (Bachelor thesis, 2012-06-27)
      Denne bacheloroppgaven i pedagogikk og elevkunnskap tar for seg guttene og jentene på skolen, fordi det ser ut til at jentene gjør det bedre enn guttene i dagens skole. Problemområdet for oppgaven er kjønnsforskjellene ...
    • Inkludering av lesesvake elever: Er me på veg til å få ei tilpassa opplæring som inkluderer alle i eit klasserom, og tar en omsyn til elevane si sjølvoppfatning i denne prosessen? 

      Isaksen, Monica (Bachelor thesis, 2012-06-27)
      Denne oppgåva har føljande problemstilling: Er me på veg til å få ei tilpassa opplæring som inkluderer alle i eit klasserom, og tar ein omsyn til elevane si sjølvoppfatning i denne prosessen? Ettersom problemformuleringa ...
    • Lykkes vi (som lærere) med IKT i skolen? 

      Sundgot, Heidi Nordbø (Bachelor thesis, 2012-06-27)
      I denne oppgaven har jeg tatt for meg dette med IKT i skolen, ut i fra problemstillingen: ”Lykkes vi (som lærere) med IKT i skolen?”. Det vil med andre ord si at fokuset ligger på læreren og ikke elevene, og av den grunn ...
    • Matematikk, eit fag for alle? Ei studie over kva som kan gi elevane ny giv i matematikkfaget. 

      Waage, Sonja Fitjar (Bachelor thesis, 2012-06-27)
      Resultat frå undersøkingar viser til at fråfallet frå vidaregåande skule er høgt . Eg synest det kan vera interessant å sjå om det har noko samanheng mellom lågt karakternivå, manglande motivasjon for matematikkfaget på ...
    • Musikklæreres tanker om og holdninger til musikkteori 

      Milje, Henriette (Bachelor thesis, 2012-06-27)
      Målet med dette forskningsarbeidet har vært å få et innblikk i musikklæreres tanker om og holdninger til musikkteori, hvordan de underviser i emnet og hvor viktig de synes det er. Uttrykket musikkteori brukes om musikkens ...
    • Naturen som arena for læring 

      Kaldråstøyl, Oda (Bachelor thesis, 2012-06-27)
      Å flytta delar av opplæringa i skulen ut til skulen sine nære omgjevnadar, er inga ny tanke. Tanken har derimot djupe røter langt tilbake i pedagogikken si historie. Grunngjevinga har vert at klasserommet utanfor tilbyr ...
    • Pedagogiske løysingar i nytt skulebygg : Luster ungdomsskule 

      Roald, Knut (HSF Notat, Book, 2005)
      Luster kommune starta i 2003 opp eit pedagogisk utviklingsprosjekt i samband med bygging av ny ungdomsskule i Gaupne. Målet med prosjektet var å utvikle optimale arbeidsformer for elevar og tilsette i den nye bygningen ...
    • Praktisk-estetisk tilnærming til læring 

      Eikeland, Henny Myhre (Bachelor thesis, 2012-06-27)
      I denne oppgåva har eg sett på kva ein praktisk/ estetisk tilnærming til læring kan bety for den kunnskapen som vert utvikla i skulen. Bakgrunnen for dette er at eg har tatt ei praktisk/estetisk lærarutdanning og ville ...
    • Rettleiing i teikning 

      Aas, Agnete Valvatne (Bachelor thesis, 2012-06-27)
      Undersøkinga mi i denne oppgåva var å finne ulike strategiar for rettleiing ein kan nytte i teikneundervisning. Eg har gjennomført ein observasjon i to 3. klassar der eg har sett på ulike rettleiingsstrategiar, og om dei ...
    • Unnvikende atferd i kroppsøving 

      Grutle, Elida (Bachelor thesis, 2012-06-27)
      Formål: Formålet med denne oppgaven er å finne ut hvorfor tre bestemte jenter velger å trekke seg vekk fra kroppsøvingsfaget. Jeg vil også finne ut hva som kan gjøres for å motvirke dette. Forskningsspørsmål: Hvorfor ...
    • Utforskande undervisning: I kva grad kan me identifisera ei utforskande matematikkundervisning ved å måla endringar i elevane sine haldningar? 

      Haldorsen, Gørill; Husby, Arnfinn H. (Bachelor thesis, 2012-06-27)
      I vårt Forskings- og Utviklingsarbeid ville me ha fokus på ulik matematikkundervisning. Målet med dette var å utvikla vår eigen praksis, og me utforma difor eit undervisningsopplegg som me prøvde ut. Problemstillinga for ...
    • Vurderingspraksis i musikk 

      Møgster, Vibekke Bjånes (Bachelor thesis, 2012-06-27)
      Denne oppgåva omhandlar vurderingspraksis i musikk som skjer på barneskulen. Oppgåva mi er i forbindelse med lærarutdanninga mi på Høgskulen Stord/Haugesund og undersøkinga har funne stad våren 2012. Undersøkinga mi har ...
    • Å skape rom med blyanten 

      Alsaker, Stine Almås (Bachelor thesis, 2012-06-27)
      Målet med mi forsking var å leggja opp eit undervisningsopplegg som kan vera eit eksempel på korleis ein kan leggja opp og betra teikneundervisninga i skulen. Eg retta difor fokuset mitt mot teikneundervisninga. Dette ...