Blar i Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag på tittel
Viser treff 1205-1224 av 2193
-
Leiingspraksis i vidaregåande skule - om å leie kunnskapsutvikling i kollegiet
(Journal article, 2022) -
Leiingspraksis som fremjar kunnskapsdeling – å skape handlingsrom gjennom tenking om leiing
(Journal article, 2022)Å forvalte kunnskapsressursane i skulen, er ei sentral leiaroppgåve. For å lukkast er første steg å bli medviten eigen leiingspraksis og korleis denne kan utviklast for å skape eit pedagogisk og administrativt handlingsrom ... -
Leik som metode i den første skriveopplæringa
(Bachelor thesis, 2018) -
Leik som tilnærming til berekraftig utvikling i barnehagen
(Bachelor thesis, 2021) -
Leiken sin betydning for læringsmiljøet i 1. klasse
(Master thesis, 2021)Tema og problemstilling: Tema for studien er læringsmiljø i 1. klasse med utgangspunkt i leiken sin betydning. Målet er å skape meir kunnskap om kva betydning leik har for trivsel, helse og læring som sentrale delar av ... -
Leirskulen som læringsarena for livsmeistring – leirskulelærarar si oppleving
(Master thesis, 2022)Målsetjing: Leirskule er ei veke mange kjenner frå barneskulen, men det er eit område som er lite forska på. Fagfornyinga bind overordna del og fagplan saman i nokre tverrfaglege tema, der «livsmeistring» dreier seg om å ... -
Lek for livet!
(Bachelor thesis, 2020) -
Lek for utvikling av muntlige ferdigheter
(Bachelor thesis, 2018) -
Lek og læring: Er barns frie lek truet av et økt læringspress?
(Bachelor thesis, 2020) -
Lek og pedagogisk ledelse
(Bachelor thesis, 2019) -
Lek og relasjoner – hva er barnehagepersonalet sin rolle?
(Bachelor thesis, 2022)In this thesis, we have researched how in a kindergarten, staff can create a good and healthy relationship with their children through the use of play. In order to reach this conclusion, we have studied relevant theories ... -
Lek- og aktivitetsmaterialer og deres tilgjengelighet i barnehagen
(Bachelor thesis, 2020) -
Lekser, en kilde til slit eller glede?
(Bachelor thesis, 2019) -
Lengten etter barnehagekunnskap. Når erfarne assistenter ønsker å bli barnehagelærere
(Peer reviewed; Journal article, 2018) -
Lesbarhet og læringsstrategier: Hvordan kan utformingen av den digitale versjonen av bildeboken Slangen i graset påvirke elever på 4. trinns lesing?
(Master thesis, 2015-01-23)Utgangspunkt I denne undersøkelsen ønsket jeg å få mer kunnskap om hvordan elever på 4. trinn brukte en digital multimodal tekst, som består av modalitetene lyd, bilde og skrift. Derfor stilte jeg først forskningsspørsmålet: ... -
Lese- og skrivevanskar: Korleis tilpasse i klasserommet?
(Bachelor thesis, 2019)I oppgåva vår vil vi undersøke korleis kontaktlærarar legg opp undervisning for elevar med lese- og skrivevanskar og korleis dei kan lukkast med dette. Problemstillinga vår vart følgjande: «Korleis kan kontaktlærarar lukkast ... -
Leseaktivitetsoppgaver på Testverktøyet i itslearning: - en støtte ved lesing av fagtekst?
(Master thesis, 2016-01-13)Formålet med denne studien var å bidra til utvikling innen emnet kognitive støtter ved lesing av fagtekst, med bruk av IKT som støtteredskap. Jeg var nysgjerrig på om testverktøyet i itslearning var egnet til å lage ... -
Lesehund som pedagogisk verktøy i den andre leseopplæringen
(Bachelor thesis, 2018)