Lese- og skrivevanskar: Korleis tilpasse i klasserommet?
Bachelor thesis
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/2600859Utgivelsesdato
2019Metadata
Vis full innførselSamlinger
Sammendrag
I oppgåva vår vil vi undersøke korleis kontaktlærarar legg opp undervisning for elevar med lese- og skrivevanskar og korleis dei kan lukkast med dette. Problemstillinga vår vart følgjande: «Korleis kan kontaktlærarar lukkast med undervisning for elevar med lese- og skrivevanskar i klasserommet?». Oppgåva vår er skrive med bakgrunn i ei kvalitativ undersøking, og vi har nytta intervju som metode for å få svar på problemstillinga. Vi intervjua tre kontaktlærarar som arbeider på ulike trinn på barneskulen. Samarbeid mellom lærarar og spesialpedagogar viser seg å vere viktig når det gjeld korleis lærarar kan lukkast med å ha elevane med lese- og skrivevanskar i klasserommet. Undersøkinga viser også at lærarane vektlegg inkludering og tilpassa undervisning for å kunne lukkast i undervisninga.
Beskrivelse
Grunnskulelærarutdanning 1-7 Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett 10.05.19