Browsing Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag by Title
Now showing items 1225-1244 of 2193
-
”Lesekvart og elevers litteraturpreferanser”
(Bachelor thesis, 2019) -
Leselekse: For å auke leselysta?
(Bachelor thesis, 2014-08-26)Målet mitt med denne oppgåva var å finna ut korleis eg kunne auka elevane si leselyst, og om elevar kunne få auka leselyst og verta motiverte av å ha leselekser som var tilpassa kvar einskild etter interesse og lesedugleik. ... -
Leselyst i skolen
(Bachelor thesis, 2019) -
Leselyst: Kva undervisningsmetodar bidreg til å motivera elevar på 1.-4. trinn til å lesa?
(Bachelor thesis, 2019) -
Leseopplæring for hørselshemmede etter den første leseopplæringen
(Bachelor thesis, 2019) -
Lesepraksiser i barnehagen: Hvordan skildrer og begrunner to pedagoger sine lesepraksiser i barnehagen?
(Bachelor thesis, 2020) -
Lesing for livslang læring: Arbeid med lesing som ei grunnleggande ferdigheit i norsk, naturfag og matematikk
(Master thesis, 2015-05)Lesing som grunnleggande ferdigheit vart innført med Kunnskapsløftet i 2006, som ei av fem ferdigheiter alle lærarar skal arbeide med å utvikle, i alle fag. Tidlegare forsking har vist at arbeidet med lesing som grunnleggande ... -
Lesing som grunnleggande ferdigheit i naturfag : ein kvalitativ studie av naturfaglærarar si forståing og integrering av lesing som grunnleggande ferdigheit i naturfagundervising på mellomtrinnet
(Bachelor thesis, 2015)Korleis oppfattar og handterer lærarar lesing som grunnleggande ferdigheit i naturfagundervisinga på mellomtrinnet? Som det kjem fram av problemstillinga, har eg tenkt å undersøkje korleis naturf ... -
Lesing som grunnleggende ferdighet
(Bachelor thesis, 2014) -
Lesing som grunnleggjande ferdigheit- Kva skal til for å lukkast, og kva er utfordringane?
(Bachelor thesis, 2018)Teamet for denne oppgåva er lesing som grunnleggjande ferdigheit. Vi har nytta oss av kvalitativ metode og intervjua fire lærarar som underviser i ulike fag på mellomtrinnet. Med dette i tankane formulerte vi problemstillinga: ... -
Lesson study som metode for kunnskapsutvikling på ungdomsskulen
(Master thesis, 2022)Formålet med studien har vore å undersøke den gruppebaserte læringsforma Lesson study, situert som ein måte å jobbe med profesjons- og kunnskapsutvikling på i skulen. Studien sin problemstilling er: Korleis erfarer seks ... -
Lettlestbøker – litterær kvalitet for eldre elevar? Eit kvalitativt studium av litterær kvalitet i lettlestbøker for elevar frå mellomtrinnalder og eldre
(Master thesis, 2018)Temaet i denne masteravhandlinga er lettlestbøker og litterær kvalitet. Forsking viser at 20 % av elevane i skulen har lese- og skrivevanskar (Dysleksi Noreg, 2016). Elevar med manglande erfaring og motivasjon innan lesing ... -
Levd demokrati og deliberal didaktisk praksis. En studie i lys av kapabilitetstilnærmingen.
(Peer reviewed; Journal article, 2021)Lived democracy and the didaktik of deliberative practice. A study in the lens of the Capability Approach. In this article, we examine the relationship between lived democracy and education. We ask what didactic practices ... -
Lever kvinner frå høgare sosiale lag i Zambia med meir moderne haldningar, enn kvinner frå lågare sosiale lag?
(Student paper, others, 2014)I denne oppgåva har eg skrive om kvinner sin posisjon i den zambiske familien. Ut i frå dette er mi problem stilling: ”Lever kvinner frå høgare sosiale lag i Zambia med meir moderne haldningar, enn kvinner frå lågare sosiale ... -
Lex mercatoria: Den moderne gjenfortellingen av middelalderens handelslov
(Master thesis, 2023)Denne oppgaven forklarer hvordan historien om middelalderens Lex mercatoria har blitt brukt i ulike fortellinger etter andre verdenskrig. Mot slutten av 1200-tallet betydde Lex mercatoria et sett med privilegium for ... -
«Likestilling ved en tanzaniansk ungdomsskole»
(Bachelor thesis, 2019) -
Likestillingsarbeid i barnehagen : får jenter og gutar like mulegheiter?
(Bachelor thesis, 2015)Denne oppgåva handlar om likestillingsarbeid i barnehagen. Dette er eit tema som er viktig for alle barn, både som individ, i gruppe og i samfunnet. Dei aller fleste barn går i barnehage og det vil vere naturleg å begynne ... -
«Liksom det kan jo ikke være fire her og tre der da går han jo helt skjev»
(Bachelor thesis, 2017) -
Liten på ferden mot den store verden: Småbarns livsmestring og psykiske helse
(Bachelor thesis, 2023)