Browsing Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag by Title
Now showing items 1145-1164 of 2193
-
Kulturelt mangfald i ei lærebok for norskfaget
(Master thesis, 2021)Temaet i denne masteroppgåva er kulturelt mangfald i norskfaget, slik det vert framstilt og mogleg anerkjent i grunnboka NORSK 5. Bakgrunnen for at ei lærebok vart valt som tekstkjelde er at læreboka framleis vert sett på ... -
Kulturelt mangfold og inkludering i skolen. En kvalitativ studie om hva lærere forteller om kulturelt mangfold og inkludering i skolen.
(Master thesis, 2020)Dette forskningsarbeidet er en kvalitativ studie som handler om skolen som en arena for kulturelt mangfold og inkludering i det norske samfunnet. Studien er skrevet fra et lærerperspektiv og belyser hva lærere forteller ... -
Kulturkollisjon: innvandrarbarns møte med norsk grunnskole i lys av Polanyis teori om taus kunnskap
(Others, 2009-03-31)Norge har dei siste tiåra utvikla seg til å bli eit fleirkulturelt samfunn, men innslaga av barn med minoritetsspråk er ujevnt fordelt kommunane imellom. Ca. 8 prosent av elevane i Norge har eit anna morsmål enn norsk ... -
Kulturskulegranskinga 2009 - Musikk
(Master thesis, 2009)Mens bruk av IKT har fått ein sentral plass i undervisninga i grunnskulen, er det ingen som har oversikt over kva omfang bruk av slike verkty har i kulturskulen. Dette er utgangspunktet for ”Kulturskulegranskinga 2009 – ... -
Kulturuttrykk i barnehagen
(Master thesis, 2019)Bakgrunn: «Barnehagesektoren har vært i stor utvikling de seneste årene, der det nasjonale engasjementet og styringen av barnehagens kvalitet og innhold har økt i takt med sektorens vekst og samfunnsmessige betydning (St. ... -
Kunnskap - erfaring - visjonar: meistring gjev livskvalitet : 20 års jubileum for studiesenter Sandane 21.-22.09.2001
(HSF Rapport, Book, 2002)Studiesenter Sandane feira 20-årsjubileum hausten 2001. Første utdanningstilbodet var 1. avdeling spesialpedagogikk. I 1988 vart musikkterapiutdanninga etablert. Frå 1991 vart det også gitt grunnutdanning i vernepleie, men ... -
Kunnskap gir muligheter
(Chronicle, 2013-09-21) -
Kunnskap, ferdigheter, holdninger: Digital kompetanse og bildebruk i barnehagen
(Master thesis, 2011-06-23)Bakgrunnen for denne oppgaven var opplevelsen av et uttalt behov for å definere hva den digitale kompetansen til personalet bør innebære hvis man skal bruke IKT i barnehagen. Jeg har prøvd å konkretisere innholdet i den ... -
Kunnskapsbløff eller kvalitetsindikator? - Nasjonale prøver som pedagogisk verktøy
(Bachelor thesis, 2019)Kunnskapsbløff eller kvalitetsindikator?- nasjonale prøver som pedagogisk verktøy. Denne oppgaven tar for seg nasjonale prøver som pedagogisk verktøy, og er bygd rundt problemstillingen: «Hvilke tanker og erfaringer har ... -
Kunstfagene i kristne høytider
(Bachelor thesis, 2020) -
Kva er problemet? Ein retorisk studie av problemkonstruksjonar bak forskingsbasert lærarutdanning som svar
(Master thesis, 2020)Det norske utdanningssystemet er i konstant endring, og er underlagt eit sterkt reformtrykk. Lærarutdanninga syner ei historie fylt av endringar som er årsaka av komplekse relasjonar til andre samfunnsområde, samt sterk ... -
Kva meiner førskulelærarane i SOS-barehagen i Livingstone er ein god førskulelærar? Og korleis kan dette forstås kontekstuelt?
(Student paper, others, 2012)Eg valte tema på grunnlag av at kulturfaktoren var noko som slo meg som rart og vanskeleg å forklare i byrjinga. Men etter kvart som eg lærte meir så forsto eg meir om kvifor lærarane på SOS-barnehagen gjorde dei vala dei ... -
Kva oppgåvetypar er knytt til dei skjønnlitterære tekstane i tekstsamlingar for 10. trinn?
(Bachelor thesis, 2019)I denne oppgåva er det nytta ei kvalitativ innhaldsanalyse for å undersøke problemstillinga: Kva oppgåvetypar er knytt til skjønnlitterære tekstar i tekstsamlingar for 10.trinn?. Oppgåvene i tekstsamlingane NB! og NEON er ... -
Kva refleksjonar har eit utval barnehagetilsette om barn sin medverknad?
(Bachelor thesis, 2020) -
Kva slags strategiar for læring blir brukt i ein Zambisk SOS barnehage ut frå førskulelærarane sine grunngivingar og eigne observasjonar?
(Student paper, others, 2013)I løpet oppholdet mitt i Zambia, gjennom fordjupingsfaget Global Knowledge, har eg mellom anna hatt fire veker praksis i SOS Barnehage. Eg gjorde tidleg observasjonar av lærings- og disiplineringsmetodar der, og det var ... -
Kva synspunkt har tre zambiske på moglege årsakar til borneekteskap?
(Student paper, others, 2017)Denne prosjektoppgåva er skrive i samband med eit tre månadars opphald i Livingstone, Zambia. Under dette opphaldet var eg i praksis ved ulike institusjonar, som til dømes skular, SOS borneby og sosial kontoret. Problemstillinga ... -
Kva talar for ein likeverdig representasjon av praktiske og teoretiske kunnskapar i obligatorisk skulepensum? Kunnskapsteoretiske, danningsfilosofiske og utdanningssosiologiske argument.
(Doctoral thesis, 2020)Sjølv om overgangen frå bondesamfunn, via industrisamfunn til informasjons- og servicesamfunn har ført til ein stadig reduksjon av den uformelle, praktiske kunnskapsformidlinga, er det i obligatorisk skule framleis mest ...