Blar i Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag på tittel
Viser treff 65-84 av 2198
-
Barn med funksjonshemning i naturen
(Bachelor thesis, 2021) -
Barn med stort læringspotensial: hvilke erfaringer har lærere, spesialpedagoger og rektor i skolen?
(Master thesis, 2022)Barn med stort læringspotensial er ikke et ukjent fenomen. Det er derimot et fenomen man ikke har prioritert i like stor grad i norsk skole. Forskning viser til at mange elever med stort læringspotensial ikke opplever å ... -
Barn medvirker så mye de voksne lar dem medvirke
(Bachelor thesis, 2020) -
Barn og sorg
(Bachelor thesis, 2014)Formålet med forskinga er å få innsikt i kva ein gjer når det oppstår eit dødsfall som barnet har ein nær relasjon til, korleis ein møter desse barna og korleis ein som fagfolk handtera det. Problemstillinga mi lyder difor ... -
Barn si medverknad i måltidet i barnehagen
(Bachelor thesis, 2016-05-13)I vårt forskingsarbeid ønsket vi å sjå nærmare på barn si medverknad. Vi kom seinare fram til at vi ville fokusera på korleis dei vaksne lar barn i 3-5 års alderen medverka i måltidssituasjonen. Vår problemstilling blei ... -
Barn si nysgjerrigheit og merksemd ved bruk av utstyr i naturen
(Bachelor thesis, 2017)Under prosessen med å skriva denne bacheloroppgåva har eg tileigna meg mykje ny og nyttig kunnskap som eg kan ta i bruk når eg startar å jobba som barnehagelærar i ein barnehage. Grunna mi eiga interesse for å undra meg ... -
Barn sin medverknad
(Bachelor thesis, 2019) -
Barn sitt forhold til bærekraftig utvikling
(Master thesis, 2023)Bærekraftig utvikling er et komplisert begrep med hundrevis av definisjoner, og er sentralt i den norske læreplanen LK20. Samtidig eksisterer det lite forskning om hvordan barn forstår bærekraftig utvikling og hva de føler ... -
Barn som går litt under radaren: En kvalitativ studie om de stille barna
(Bachelor thesis, 2023) -
Barn som vert utsett for omsorgssvikt
(Bachelor thesis, 2023)Background. When looking at the number of children in a kindergarten, the pre-school teacher is in a good position to detect neglect. Nevertheless, it is not always detected, this leads us to the question; How does the ... -
Barn, språk og atferd: En undersøkelse av utrednings- og oppfølgingsarbeidet til PPT og BUP med fokus på sammenhengen mellom språkvansker og atferdsutfordringer hos barn i grunnskolen
(Master thesis, 2022)Forskning indikerer at det er behov for å bygge et tettere lag rundt lærerne slik at de kan forbedre evnen til å møte mangfoldet av elever med behov for hjelp og støtte i skolen. Formålet med denne masteroppgaven har vært ... -
«Barndommen min har aldri forlatt meg» En undersøkelse av trosfortellinger og unges deltagelse i interreligiøs dialog
(Chapter, 2020)This study explores the impact of interreligious dialogue on identity, belonging and faith among young adults who are active in an interreligious dialogue group where they use storytelling as a method to reflect on their ... -
Barnehagar som profesjonelle praksisfellesskap?: Ein studie av lærande barnehagar i indre Sogn
(HiSF_Rapport;2016/3, Research report, 2016)Etter oppdrag frå Sogn Regionråd er det gjennomført ei gransking av barnehagane i indre Sogn som lærande organisasjonar. Dette er gjort i samarbeid med eit styrarnettverk. Det er teke som utgangspunkt at det er mogleg å ... -
Barnehagefolk: Hør her! Det trenger ikke være slik
(Bachelor thesis, 2023) -
«Barnehagekraft?» Ei kvalitativ studie av barne- og barnehagenære tilnærmingar til berekraftig utdanning
(Master thesis, 2020)«Barnehagekraft» - ei kvalitativ studie av barne- og barnehagenære tilnærmingar til berekraftig utdanning i barnehagen Bakgrunn og forskingsspørsmål: Barnehagen si rolle i berekraftig utdanning har fått auka internasjonal ... -
Barnehageleiing – ytre krav i møte med dagleg drift
(Bachelor thesis, 2023) -
Barnehagelæraren si grunnleggande antaking om samarbeidet med PP-tenesta. Korleis kan antakingane påverke samtalen om eit inkluderande miljø? : Ei Stegvis-deduktiv induktiv (SDI) analyse
(Master thesis, 2021)Formålet med studien er å undersøke korleis barnehagelærarane sine grunnleggande antakingar om samarbeidet med PP-tenesta, kan påverke samtalen om eit inkluderande miljø. Det blir tatt utgangspunkt i følgjande problemsti ...