Blar i Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag på tittel
Viser treff 1220-1239 av 2200
-
Lek- og aktivitetsmaterialer og deres tilgjengelighet i barnehagen
(Bachelor thesis, 2020) -
Lekser, en kilde til slit eller glede?
(Bachelor thesis, 2019) -
Lengten etter barnehagekunnskap. Når erfarne assistenter ønsker å bli barnehagelærere
(Peer reviewed; Journal article, 2018) -
Lesbarhet og læringsstrategier: Hvordan kan utformingen av den digitale versjonen av bildeboken Slangen i graset påvirke elever på 4. trinns lesing?
(Master thesis, 2015-01-23)Utgangspunkt I denne undersøkelsen ønsket jeg å få mer kunnskap om hvordan elever på 4. trinn brukte en digital multimodal tekst, som består av modalitetene lyd, bilde og skrift. Derfor stilte jeg først forskningsspørsmålet: ... -
Lese- og skrivevanskar: Korleis tilpasse i klasserommet?
(Bachelor thesis, 2019)I oppgåva vår vil vi undersøke korleis kontaktlærarar legg opp undervisning for elevar med lese- og skrivevanskar og korleis dei kan lukkast med dette. Problemstillinga vår vart følgjande: «Korleis kan kontaktlærarar lukkast ... -
Leseaktivitetsoppgaver på Testverktøyet i itslearning: - en støtte ved lesing av fagtekst?
(Master thesis, 2016-01-13)Formålet med denne studien var å bidra til utvikling innen emnet kognitive støtter ved lesing av fagtekst, med bruk av IKT som støtteredskap. Jeg var nysgjerrig på om testverktøyet i itslearning var egnet til å lage ... -
Lesehund som pedagogisk verktøy i den andre leseopplæringen
(Bachelor thesis, 2018) -
”Lesekvart og elevers litteraturpreferanser”
(Bachelor thesis, 2019) -
Leselekse: For å auke leselysta?
(Bachelor thesis, 2014-08-26)Målet mitt med denne oppgåva var å finna ut korleis eg kunne auka elevane si leselyst, og om elevar kunne få auka leselyst og verta motiverte av å ha leselekser som var tilpassa kvar einskild etter interesse og lesedugleik. ... -
Leselyst i skolen
(Bachelor thesis, 2019) -
Leselyst: Kva undervisningsmetodar bidreg til å motivera elevar på 1.-4. trinn til å lesa?
(Bachelor thesis, 2019) -
Leseopplæring for hørselshemmede etter den første leseopplæringen
(Bachelor thesis, 2019) -
Lesepraksiser i barnehagen: Hvordan skildrer og begrunner to pedagoger sine lesepraksiser i barnehagen?
(Bachelor thesis, 2020) -
Lesing for livslang læring: Arbeid med lesing som ei grunnleggande ferdigheit i norsk, naturfag og matematikk
(Master thesis, 2015-05)Lesing som grunnleggande ferdigheit vart innført med Kunnskapsløftet i 2006, som ei av fem ferdigheiter alle lærarar skal arbeide med å utvikle, i alle fag. Tidlegare forsking har vist at arbeidet med lesing som grunnleggande ... -
Lesing som grunnleggande ferdigheit i naturfag : ein kvalitativ studie av naturfaglærarar si forståing og integrering av lesing som grunnleggande ferdigheit i naturfagundervising på mellomtrinnet
(Bachelor thesis, 2015)Korleis oppfattar og handterer lærarar lesing som grunnleggande ferdigheit i naturfagundervisinga på mellomtrinnet? Som det kjem fram av problemstillinga, har eg tenkt å undersøkje korleis naturf ... -
Lesing som grunnleggende ferdighet
(Bachelor thesis, 2014) -
Lesing som grunnleggjande ferdigheit- Kva skal til for å lukkast, og kva er utfordringane?
(Bachelor thesis, 2018)Teamet for denne oppgåva er lesing som grunnleggjande ferdigheit. Vi har nytta oss av kvalitativ metode og intervjua fire lærarar som underviser i ulike fag på mellomtrinnet. Med dette i tankane formulerte vi problemstillinga: ... -
Lesson study som metode for kunnskapsutvikling på ungdomsskulen
(Master thesis, 2022)Formålet med studien har vore å undersøke den gruppebaserte læringsforma Lesson study, situert som ein måte å jobbe med profesjons- og kunnskapsutvikling på i skulen. Studien sin problemstilling er: Korleis erfarer seks ... -
Lettlestbøker – litterær kvalitet for eldre elevar? Eit kvalitativt studium av litterær kvalitet i lettlestbøker for elevar frå mellomtrinnalder og eldre
(Master thesis, 2018)Temaet i denne masteravhandlinga er lettlestbøker og litterær kvalitet. Forsking viser at 20 % av elevane i skulen har lese- og skrivevanskar (Dysleksi Noreg, 2016). Elevar med manglande erfaring og motivasjon innan lesing ...