Lesing som grunnleggande ferdigheit i naturfag : ein kvalitativ studie av naturfaglærarar si forståing og integrering av lesing som grunnleggande ferdigheit i naturfagundervising på mellomtrinnet
Bachelor thesis
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/285259Utgivelsesdato
2015Metadata
Vis full innførselSamlinger
Sammendrag
Korleis
oppfattar
og
handterer
lærarar
lesing
som
grunnleggande
ferdigheit
i
naturfagundervisinga
på
mellomtrinnet?
Som
det
kjem
fram
av
problemstillinga,
har
eg
tenkt
å
undersøkje
korleis
naturfaglærar
arbeider
med
lesing
som
grunnleggande
ferdigheit
i
naturfagundervisinga.
Fokuset
vil
vere
korleis
lærarar
vel
å
integrere
lesing
som
grunnleggande
ferdigheit
i
den
praktiske
naturfagundervisinga.
For
å
avgrense
omfanget
av
problemstillinga,
vil
merksemda
bli
retta
mot
naturfaglærar
på
mellomtrinnet.
Beskrivelse
Grunnskulelærar 1-7
PE369
Mai 2015