Blar i Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag på tittel
Viser treff 1140-1159 av 2200
-
Kroppsleg leik i barnehagen
(Bachelor thesis, 2023)Tittel: Kroppsleg leik i barnehagen. Bakgrunn: Dagens samfunn er prega av auke i stillesitjande aktivitet og at store delar av befolkninga ikkje nyttar tilstrekkeleg tid til fysisk aktivitet. Helsedirektoratet har ... -
Kroppsøvingslæreres forståelse av elevenes deltakelse i faget
(Master thesis, 2021)Oppgavens hensikt er å undersøke hvordan kroppsøvingslærere forstår og selv tenker om elevenes deltakelse i faget. I læreplanens allmenne del og i skolen sentrale oppdrag er tilpasset opplæring og inkludering sentralt i ... -
Kroppsøvingslæreres opplevelse av å inkludere minoritetselever
(Master thesis, 2022)Ved hjelp av intervjuer med fire utvalgte kroppsøvingslærere fra barneskolen, forsøker denne oppgaven å avdekke lærerens opplevelse av å inkludere minoritetselever i faget. Flertallet av kroppsøvingslærerne ser på ... -
Kultur- og brobygging
(Chronicle, 2012-01-02) -
Kulturelle superhelter i barnehagen: Å navigere mangfold og tilvenningsmagi!
(Bachelor thesis, 2023) -
«Kulturelt mangfald i det fysiske leikemiljøet i barnehagen»
(Bachelor thesis, 2023)In this bachelor thesis, we have chosen to take a closer look at how the physical play-environment in kindergarten is designed, and how the cultural diversity in the group of children is represented in the available play ... -
Kulturelt mangfald i ei lærebok for norskfaget
(Master thesis, 2021)Temaet i denne masteroppgåva er kulturelt mangfald i norskfaget, slik det vert framstilt og mogleg anerkjent i grunnboka NORSK 5. Bakgrunnen for at ei lærebok vart valt som tekstkjelde er at læreboka framleis vert sett på ... -
Kulturelt mangfold og inkludering i skolen. En kvalitativ studie om hva lærere forteller om kulturelt mangfold og inkludering i skolen.
(Master thesis, 2020)Dette forskningsarbeidet er en kvalitativ studie som handler om skolen som en arena for kulturelt mangfold og inkludering i det norske samfunnet. Studien er skrevet fra et lærerperspektiv og belyser hva lærere forteller ... -
Kulturkollisjon: innvandrarbarns møte med norsk grunnskole i lys av Polanyis teori om taus kunnskap
(Others, 2009-03-31)Norge har dei siste tiåra utvikla seg til å bli eit fleirkulturelt samfunn, men innslaga av barn med minoritetsspråk er ujevnt fordelt kommunane imellom. Ca. 8 prosent av elevane i Norge har eit anna morsmål enn norsk ... -
Kulturskulegranskinga 2009 - Musikk
(Master thesis, 2009)Mens bruk av IKT har fått ein sentral plass i undervisninga i grunnskulen, er det ingen som har oversikt over kva omfang bruk av slike verkty har i kulturskulen. Dette er utgangspunktet for ”Kulturskulegranskinga 2009 – ... -
Kulturuttrykk i barnehagen
(Master thesis, 2019)Bakgrunn: «Barnehagesektoren har vært i stor utvikling de seneste årene, der det nasjonale engasjementet og styringen av barnehagens kvalitet og innhold har økt i takt med sektorens vekst og samfunnsmessige betydning (St. ... -
Kunnskap - erfaring - visjonar: meistring gjev livskvalitet : 20 års jubileum for studiesenter Sandane 21.-22.09.2001
(HSF Rapport, Book, 2002)Studiesenter Sandane feira 20-årsjubileum hausten 2001. Første utdanningstilbodet var 1. avdeling spesialpedagogikk. I 1988 vart musikkterapiutdanninga etablert. Frå 1991 vart det også gitt grunnutdanning i vernepleie, men ... -
Kunnskap gir muligheter
(Chronicle, 2013-09-21) -
Kunnskap, ferdigheter, holdninger: Digital kompetanse og bildebruk i barnehagen
(Master thesis, 2011-06-23)Bakgrunnen for denne oppgaven var opplevelsen av et uttalt behov for å definere hva den digitale kompetansen til personalet bør innebære hvis man skal bruke IKT i barnehagen. Jeg har prøvd å konkretisere innholdet i den ... -
Kunnskapsbløff eller kvalitetsindikator? - Nasjonale prøver som pedagogisk verktøy
(Bachelor thesis, 2019)Kunnskapsbløff eller kvalitetsindikator?- nasjonale prøver som pedagogisk verktøy. Denne oppgaven tar for seg nasjonale prøver som pedagogisk verktøy, og er bygd rundt problemstillingen: «Hvilke tanker og erfaringer har ... -
Kunstfagene i kristne høytider
(Bachelor thesis, 2020) -
Kva er problemet? Ein retorisk studie av problemkonstruksjonar bak forskingsbasert lærarutdanning som svar
(Master thesis, 2020)Det norske utdanningssystemet er i konstant endring, og er underlagt eit sterkt reformtrykk. Lærarutdanninga syner ei historie fylt av endringar som er årsaka av komplekse relasjonar til andre samfunnsområde, samt sterk ...