Blar i Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett / Faculty of Education, Arts and Sports på tittel
Viser treff 2264-2283 av 4096
-
Leiingspraksis i vidaregåande skule - om å leie kunnskapsutvikling i kollegiet
(Journal article, 2022) -
Leiingspraksis som fremjar kunnskapsdeling – å skape handlingsrom gjennom tenking om leiing
(Journal article, 2022)Å forvalte kunnskapsressursane i skulen, er ei sentral leiaroppgåve. For å lukkast er første steg å bli medviten eigen leiingspraksis og korleis denne kan utviklast for å skape eit pedagogisk og administrativt handlingsrom ... -
Leik som metode i den første skriveopplæringa
(Bachelor thesis, 2018) -
Leik som tilnærming til berekraftig utvikling i barnehagen
(Bachelor thesis, 2021) -
Leiken sin betydning for læringsmiljøet i 1. klasse
(Master thesis, 2021)Tema og problemstilling: Tema for studien er læringsmiljø i 1. klasse med utgangspunkt i leiken sin betydning. Målet er å skape meir kunnskap om kva betydning leik har for trivsel, helse og læring som sentrale delar av ... -
Leirskulen som læringsarena for livsmeistring – leirskulelærarar si oppleving
(Master thesis, 2022)Målsetjing: Leirskule er ei veke mange kjenner frå barneskulen, men det er eit område som er lite forska på. Fagfornyinga bind overordna del og fagplan saman i nokre tverrfaglege tema, der «livsmeistring» dreier seg om å ... -
Leisure-time physical activity trajectories from adolescence to adulthood in relation to several activity domains: a 27-year longitudinal study
(Peer reviewed; Journal article, 2023)Background Insufficient physical activity (PA) levels among adolescents and adults make promoting PA a public health priority. Although most people exhibit low or decreasing levels of PA, other groups increase or maintain ... -
Lek for livet!
(Bachelor thesis, 2020) -
Lek for utvikling av muntlige ferdigheter
(Bachelor thesis, 2018) -
Lek med problemer
(Peer reviewed; Journal article, 2023)Med gjeninnføring av lek i skolens læreplan er det behov for å vurdere hvordan lek har vært knyttet til matematikk i barnehagen. Vi bruker en modell som kobler sammen barns lek med det å stille og å løse problemer, til å ... -
Lek og læring: Er barns frie lek truet av et økt læringspress?
(Bachelor thesis, 2020) -
Lek og pedagogisk ledelse
(Bachelor thesis, 2019) -
Lek og relasjoner – hva er barnehagepersonalet sin rolle?
(Bachelor thesis, 2022)In this thesis, we have researched how in a kindergarten, staff can create a good and healthy relationship with their children through the use of play. In order to reach this conclusion, we have studied relevant theories ... -
Lek- og aktivitetsmaterialer og deres tilgjengelighet i barnehagen
(Bachelor thesis, 2020) -
Lekser og matematikk – et diskursivt felt
(Master thesis, 2015-05-26)Homework has lately been subject of public debate among parents and politicians. Teachers have to a lesser extent participated in this debate. The purpose of this thesis is to study the language and the words teachers use ... -
Lekser, en kilde til slit eller glede?
(Bachelor thesis, 2019) -
Lengdemåling og representasjonsformer - En dokumentanalyse av Multi med fokus på variert bruk av representasjonsformer innenfor lengdemåling.
(Master thesis, 2023)I denne oppgaven har jeg gjennomført en dokumentanalyse av læreverket Multi, med fokus på lengdemåling og representasjonsformer. Målet med oppgaven var å finne ut hvordan Multi legger til rette for konseptfokusert kunnskap ... -
Lengten etter barnehagekunnskap. Når erfarne assistenter ønsker å bli barnehagelærere
(Peer reviewed; Journal article, 2018)