Blar i Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett / Faculty of Education, Arts and Sports på tittel
Viser treff 3839-3858 av 4182
-
Ulike mønstre i bokstavering på Norsk tegnspråk
(Bachelor thesis, 2021) -
Ulikhet, likhet og mangfold. Pedagogisk ledelse og foreldreskap i kulturelt mangfoldige barnehager
(Doctoral thesis, 2022)Målet med denne studien var å få innsikt i pedagogiske lederes forståelser og konstruksjoner av kulturelt mangfold, deres rolleutøvelse som pedagogiske ledere, og hvordan minoritetsforeldre erfarer samarbeidet og møtet med ... -
Under lupen – praksislæreres observasjonspraksis i barnehagen
(Journal article; Peer reviewed, 2018)Artikkelen presenterer resultater fra en studie om praksislæreres doxa. Gjennom en Mixed Methods-studie gis innsikt i hvordan barnehagelærere (praksislærere) snakker om hvordan, når og hvorfor de observerer. Analyse av ... -
Under stadig utvikling.... : rapport om Undersøking av digitale læremiddel på begge målformer
(HSF Rapport, Book, 2008)Undersøkinga har teke utgangspunkt i prinsippet i opplæringslova om læremiddel til same tid og same pris på både nynorsk og bokmål, og ut frå det sett på situasjonen for digitale læremiddel i grunnskule og vidaregåande skule. ... -
Underliggjøring av ungdomsskolen
(Bachelor thesis, 2021) -
Undersøkande undervisning i algebra
(Master thesis, 2019)Formålet med denne masteroppgåva er å få auka innsikt i korleis lærarar gjennomfører undersøkande undervisning i algebra. Bakgrunn for dette masterprosjektet er eigne erfaringar og forsking på algebraundervisning. Mange ... -
Undertrykkelse, fattigdom og sosiale problemer i Høvdingdømmet Mukuni: Kan empowerment og myndiggjøring av de involverte i treskjæring- og curio-virksomhet, føre til at befolkningen i Mukuni kommer seg ut av fattigdom og sosiale problem?
(Bachelor thesis, 2015)Denne studien er blitt gjort i forbindelse med kulturstudiet Global Knowledge, og fokuserer på høvdingdømmet Mukuni. Gjennom studien har jeg studert maktforhold, undertrykkelse, sosiale problem og fattigdom. Jeg har også ... -
Undervegsvurdering i ei digital kladdebok: Ei studie av lærarars oppleving av VFL mediert av OneNote
(Master thesis, 2022)Dette masterprosjektet undersøkjer korleis lærarar opplev- og nyttar OneNote som medierande artefakt i vurdering for læring, og korleis prinsipp for VFL kjem til syne i lærarens vurderingspraksis i OneNote. Forskingsprosjektet ... -
Undervisingspraksis i kroppsøving
(Master thesis, 2022)Oppgåva sitt tema er undervisingspraksis i kroppsøving. Bakgrunn for oppgåva er tidlegare studiar og diskusjonar i kroppsøvingsfaget som viser at faget ikkje blir praktisert som eit utdannings-og læringsfag (Aasland & ... -
Undervisingspraksis i musikkfaget: Ein enkeltcasestudie av ein musikklærars oppfatningar og undervisingspraksis i musikkfaget
(Master thesis, 2023)Styringsdokument og retningslinjer stiller krav til musikkfaget og presentera kva verdiar og kvalitetar som skal liggje til grunn for musikkundervisinga, men det er lite som tilseier korleis musikklærarens subjektivitet ... -
Undervisning av minoritetsspråkleg ungdom i kombinasjonsklassar i Sogn og Fjordane
(Master thesis, 2020)Føremålet med denne masteroppgåva er å undersøka korleis lærarar underviser i opplæringstilbodet kombinasjonsklassar. Tilbodet går over eitt til to år og er for minoritetsspråkleg ungdom mellom 18– 24 år med kort butid i ... -
Undervisning for bærekraftig utvikling i norske folkehøgskoler
(Master thesis, 2021)Hensikten med dette masterprosjektet har vært å utforske hva som kjennetegner undervisning for bærekraftig utvikling i norske folkehøgskoler. Internasjonale og nasjonale studier peker på rollen utdanning har for å imøtekomme ... -
Undervisning i lesestrategiar på mellomtrinnet
(Master thesis, 2019)Dei internasjonale prøvane PISA og PIRLS i 2001 og 2003 viste at norske elevar ikkje hadde så god lesedugleik som ein gjerne trudde. Mange forklaringa på dei svake resultata blei lanserte og elevane sin svake kompetanse i ... -
Undervisning i lytting i skolen - En aksjonsforskningsstudie om norsklærerens tilnærming til lytting i begynneropplæringen.
(Master thesis, 2019)Lytting er en ferdighet som ligger til grunn for mye av vår læring, sosiale samhandling og demokratiske deltakelse. Formålet med studien er å skape kunnskap om lytting i skolen, og forbedre læreres lytteundervisningspraksis. ... -
Undervisning med og uten læreplan - en kvalitativ studie om friluftsliv i ulike skolestrukturer : et deskriptivt blikk på friluftslivsundervisning på folkehøyskole og friluftsliv programfag på videregående
(Bachelor thesis, 2015)Hensikten med denne studien er å se på forskjellene i friluftslivsundervisningen på folkehøyskole og videregående, og hvordan rammene rundt undervisningen påvirker friluftslivet. For å forske på dette har vi ved hjelp av ... -
Undervisningskunnskap hjå skulelærarar i symjing på fjerde trinn
(Master thesis, 2019)Undersøkingar frå 2013 syner at halvparten av norske tiåringar ikkje blir rekna som symjedyktige (Utdanningsdirektoratet, 2015). I 2015 vart revidert læreplan for kroppsøving vedtatt, med vesentleg endringar knytt til ... -
Undervisningskunnskap i kroppsøvingsfaget: Ei kvalitativ pilotstudie med tre kroppsøvingslærarar
(Master thesis, 2016) -
Undervisningspraksis i kroppsøving
(Master thesis, 2023)Kroppsøving er et obligatorisk allmenndannende fag i den norske skolen (Berg, 2021, s. 23; Ommundsen, 2013). Undervisningen i faget skal oppnå læreplanen fastsatt av kunnskapsdepartementet (Brattenborg & Engebretsen, 2021, ...