Blar i Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett / Faculty of Education, Arts and Sports på tittel
Viser treff 2875-2894 av 4102
-
Oppspill- Kvalitetsoppfatninger i forbindelse med innføringen av et nivåinndelingssystem i en norsk kulturskole.
(Master thesis, 2017-05-15)Det er blitt innført et nivåinndelingssystem – Oppspill – på pianoseksjonen i Bergen kulturskole. I starten av skoleåret 2016/17 skrev media om denne saken – og fokuserte på at elever som ikke når målene - mister plassen ... -
Oppvekst og haldning til naturen
(Bachelor thesis, 2020)Formålet ved denne studien var å undersøke kva betydning forholdet til naturen i oppveksten har for haldningane til naturen i vaksen alder? For å finne ut av dette nytta vi oss av eit individuelt kvalitativt intervju av 4 ... -
Ord har konsekvenser: Betydningen av dialogvalg i spillnovellene Firewatch og Draugen
(Master thesis, 2022)I denne masteroppgaven sammenlignes det verbaltekstlige innholdet i ulike dialogvalg i to spillnoveller. Det er gjort gjennom komparativ tekstanalyse. Målet er å undersøke hvor mye spillerens valg påvirker tekstinnholdet, ... -
Ord- og omgrepsinnlæring med parallellspråkleg litteratur
(Master thesis, 2022)Det overordna tema for denne mastergradsavhandlinga er fleirspråklegheit som ein ressurs i undervisning av fleirspråklege elevar. Formålet er derfor å undersøkje parallellspråkleg litteratur sin betyding for ord- og ... -
Ord- og setningsforståing i lys av spesifikke språkvanskar : ei samanlikning av utvikling av ordforståing og setningsforståing hos ei gruppe barn med svak språkforståing og ei gruppe barn med typisk utvikling
(Master thesis, 2008)Bakgrunn og føremål: Undersøkinga er ein delstudie knytt til studien ”Ut med språket” (UMS). UMS-studien er eit samarbeid mellom Statped Vest, Universitetet i Bergen og ein kommune i kvart av fylka, Rogaland, Hordaland, ... -
Ordenes makt – En studie av dialogen mellom teori- og praksisfeltet i relasjon til digitale læringsplattformer
(Master thesis, 2015-05-26)Learning Management Systems (LMS) eller Digitale læringsplattformer som er den foreslåtte norske termen, er webbaserte verktøy som tilrettelegger for læringsaktiviteter og administrasjonen av disse. Utdanningsdirektoratet ... -
Organisasjonslæring i skolar : teoretiske og praktiske perspektiv
(HSF Notat, Book, 2004)Med stortingsmelding nr. 30 (2003-2004) ”Kultur for læring” har Utdannings og forskingsdepartementet (UFD) signalisert eit systemskifte i norsk skole. Læreplanane skal i sterkare grad rettast inn mot kompetansemål. Det ... -
Organisasjonslæring i skolar : teoretiske og praktiske perspektiv
(Rapport, Book, 2008)Denne rapporten er ein revisjon og ei utviding av ein HSF-publikasjon frå 2004 med same tittel. Ettersom organisasjonslæring har fått ein stadig meir sentral plass i både pedagogiske fagtekstar og utdanningspolitiske ... -
Organized sport participation, physical activity, sleep and screen time in 16-year-old adolescents
(Peer reviewed; Journal article, 2021)This study aimed to examine the association of different frequencies of organized sport participation (OSP) with physical activity, cardiorespiratory fitness, body composition, sleep, and screen time among adolescents. A ... -
”Oslomarka – tur-mekka eller slagmark?” : en deskriptiv studie av årsaker til brukerkonflikt mellom stisyklister og turgåere
(Bachelor thesis, 2014)Vi har valgt å undersøke konfliktnivået mellom stisyklister og turgåere i Oslomarka. Teorigrunnlaget rundt hva som forårsaker brukerkonflikt på sti har vist seg å være sparsomt, men godt. Mye av det som er skrevet om ... -
The outcome of acute occlusion of the abdominal aorta with bilateral limb ischaemia
(Peer reviewed; Journal article, 2022)Background The purpose of this study was to investigate if the duration of bilateral acute limb ischaemia (BALI) caused by acute aortic occlusion (AAO) affected amputation-free survival. Materials and methods A ... -
Outdoors and Nature in Pedagogical Practices and in Cultural Historical Theory
(Chapter; Peer reviewed, 2021)Despite the increasing awareness of the outdoors as a beneficial site for young children’s education, the status of outdoor activities varies in and within different cultures. Aiming to broaden and challenge presupposed ... -
Overgang fra barnehage til skole fra barnet sitt perspektiv
(Bachelor thesis, 2019) -
Overgangen mellom barnehage og skole
(Bachelor thesis, 2021) -
Overganger mellom ulike matematiske register i arbeid med problemløsning
(Master thesis, 2022)Denne studien er i hovedsak basert på Raymond Duvals forskning, men er supplert med annen aktuell forskning. Målet med studien er å få innsikt i og undersøke i hvilken grad elever på 10. trinn, bruker overganger mellom ... -
Padlet og Quizlet i arbeid med omgrep: Korleis kan dei digitale hjelpemidla «Padlet» og «Quizlet» bidra til innlæring av omgrep i samfunnsfag hos elevar på 10. trinn?
(Master thesis, 2020)Digitale hjelpemidlar og innlæring av omgrep i samfunnsfag har vore gjenstand for lite forsking. Å nytte digitale medier i undervisninga er komen som eit krav i læreplanar. På bakgrunn av det stilte eg denne problemstillinga: ... -
Pain neuroscience education combined with therapeutic exercises provides added benefit in the treatment of chronic neck pain
(Peer reviewed; Journal article, 2021)Background: Chronic neck pain is common in the adult general population. Although the etiology of chronic neck pain is under debate, it is clear that chronic neck pain is multifactorial, with both physical and psychosocial ... -
Pals frå eit foreldreperspektiv : korleis oppfattar foreldre ved to ulike PALS –skular denne modellen?
(Bachelor thesis, 2014)PALS er ein modell som har vorte relativt populær dei siste åra, og som utdanningsdepartementet har gitt si støtte. Det er ein omdiskutert modell og har fått både ros og kritikk gjennom media og frå enkeltpersonar. I ei ... -
Paradigmatiske og narrative tilnærminger til mobbing
(Master thesis, 2022)Flere tusen barn i den norske skolen opplever en utrygg skolehverdag preget av mobbing. Som lærer og spesialpedagog vil mobbeproblematikk derfor være en sentral del av arbeidet mitt. Men hvordan skal man egentlig forstå ...